"Chen!!!Baekhyun!!!"Jihyo menjerit..Chen dan Baekhyun berlari keluar dari bilik Jihyo dengan pantas..
"Nyorok wei..."Mereka berdua menyelinap masuk ke dalam bilik KaiSoo yang bersebelahan dengan bilik Jihyo..
"Manalah budak dua rkor ni..Geram betullah!!"Dia masuk ke dalam setiap bilik..
Dia membuka pintu bilik HunHan.."Nuna!!"Sehun menjerit.Dia yang sedang memakai seluar terkejut apabila Jihyo tiba2 muncul..Luhn yang masih tidur terjaga.."Opps..sorry.."Jihyo meminta maaf lalu segera beredar..
Kai memandang hyungnya pelik.."Korang buat ape kat sini??"Dia pelik melihat Chen Dan Baekhyun berhimpit-himpit masuk ke dalam almari baju..D.o menggeleng kepala..Dia sedang mengemas katil..
"Chen!!!Baekhyun!!"Jihyo tiba2 muncul..Kai terlompat ke belakang kerana terkejut..D.o yang duduk di atas katil terjatuh..
"Mana budak dua orang tu??"Jihyo memandang D.o Dan Kai silih berganti dengan pandangan yang menakutkan..Kai segera menuding ke arah almari yang tertutup rapat..
Jihyo menuju ke arah almari tersebut lalu membuka dengn kasar..Chen dan Baekhyun menjerit ketakutan..Dah kacam perenpuan gaya diorang menjerit.."Argh!!!omma"mereka berdua berpelukan..
Jihyo menarik telinga mereka berdua."korang ni memang nakal kan..sukahati je baca diary orang..nak kena ni.."Jihyo menarik lengan bajunya..
"Jihyo,maafkan oppa.."Baekhyun merayu."tiada maaf bagi mu.."Chen menyampuk..Jihyo memandangnya dengan mata yang semakin membulat..
D.o dan Kai sudah keluar dari bilik..Kalau duduk lama2,diorang pulak yang akan kena..
"Sakit!!!". "Kami minta maaf!!"Yang lain berada di ruang tamu.."Ade ape kat atas tu??"Kris bertanya"Jihyo tengah mengamuk tu hyung."D.o berkata..
"Nuna bila marah memang menakutkan.."jongki menggosok lengannya..meremang bulu Roma..
YOU ARE READING
12 COUSINS -Exo,Jihyo-
FanfictionHidupnya seolah2 rasa seperti di FunFair dengan gelagat sepupu2nya yang kecoh itu..Berkumpul bersama membuatkan hubungan mereka yang agak renggang menjadi rapat..Tanpa disedari,salah seorang diantara mereka menaruh hati kepada Jihyo.. Song Jihyo...