DEFNE-
Merhaba ben Defne. 17 yaşında lise öğrencisiyim. Çevremde ki insanların gözünde inek tiplemesindeyim. Fakat ben gerektiği kadar çalıştığımı ve başardığımı düşünüyorum. Okul birincisi olmanın neyi kötü Allah aşkına? Evet okul birincisiyim hatta ilçe ikincisi. Üstelik böyle bir dereceyi zengin züppelerin okuduğu semtin en iyi kolejinde başardım. Hani kolejlerde genelde baba parasıyla okuyan insanlar olduğu için kolejlere başarır gözüyle bakılmaz ya.. Baba parasıyla okuyanlar da pekala zeki olabiliyor. Mesela arkadaşım Merve. Babası holding sahibi fakat çok zeki biri.
Ben mi? Ah tabi ben.. Babam zengin biriymiş, hatta fazla zenginmiş. -miş diyorum çünkü ben bilmiyorum. Ben 3 yaşındayken ölmüş. Öyle güzellikte ve büyük bir ev ondan yadigar yani yoksa geçimimizi annem çalışarak sağlıyor. Köklü bir şirketin Finans Departmanında.
Yine uzaklaştım konudan. Resim çizebiliyorum ben.Çevremdekilere göre harika resimler çizebiliyorum. Orta okul son sınıfta zorla katıldığım bir yarışma sayesinde burs kazandım. Can dostum Merve'nin zoruyla.. Bu yüzden bursu da istediği gibi kullandık. Semtin en iyi koleji -onunda okuduğu- liseye kayıt yaptırdık. Okulda ki zengin züppeler gibi değil can dostum Merve inanılmaz alçak gönüllüdür. Bir de sevgilisi Buğra . Genelde birlikte takılırız okulda. Takılmak dediysem eve giderken ve öğlen yemeklerinde. Kalan zamanımı kütüphanede test çözerek geçiririm.
Kalan zamanlarda ise Merve'nin nasihatlarını dinler dururum. Biraz kendime bakmam gerektiğini, gözümü açıp etraftaki erkekleri kesmemi söyler durur. Hayır ne var yani alt tarafı onlar gibi saçlarıma hergün fön çekmiyor topuz yapıyorum, onlara kıyasla güzel bacaklarım olmasına karşı etek değil pantolon giyiyorum. Kaşlarım iplik gibi değil de doğal duran bir kalınlıkta ve tellerim var. Normal kız standartlarına uygun değilmiş mişte muş muş..
Özellikle okulun kaşarı Kübra gibi mi olayım bunu mu istiyorlar? Kız tam yelloz bir görseniz platin sarısı saçları gözükmeyen eteği iğlik kaşları kırmızı ruju dudağında ki Piercing. Uzaktan görseniz ne kalitede insan olduğunu anlarsınız. Ama gelin görün ki etrafında dünya kadar arkadaşı var neden? Çünkü babasının holdingler zinciri var. Pardon arkadaşı mı dedim yalakaları diyecektim. Diğer kızları ezişi ve bakışlarını görseniz zaten yolmaya neden aramazsınız. Geçerken kızın biri sevgilisinin omzuna çarptı diye kızı okulun ortasında küçük duruma düşürdü. Neymiş bilerek yapmış.Hayır ne isteyecekler senin ulu orta öpüştüğün çocuktan? Beyinsiz takımı..Hayır suç çocukta da var. Sevgilin olabilir ama ulu orta öpüşmekte nedir yahu insanda utanma da kalmamış . Neydi bu zengin züppenin adı..
Yağız.. Babanın holdingleri olabilir, Ülkenin sayılı zenginlerinden de olabilir, okul sizin de olabilir ama bu ulu orta öpüşebileceğin anlamına gelmiyor. Hayır bir de sadece Kübra da olsa yine iyi. Çocuk fazla egoist ama güzel kızlara da yürümesini iyi biliyor. okulun yarısına demek istedim..
İşte bu da benim monoton geçen hayatımdan bir kesit...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mayıs Papatyaları
RomanceMayıs, başlı başına bir mevsimdir ve çiçeklerle bezenmiştir.. Mayıs demek çiçek mevsimidir benim için.. En sevdiğim çiçek olan papatyayı daha çok görebileceğim demektir. Böyle papatya aşığı biriyken, papatya olmak ne demek bilir misiniz? 'Papatya...