Fazla uzatmadan anın tadını çıkartmalıyım diye düşündüm. Netice de alt tarafı yanımızda Cenk olacaktı. Bu bir şeyi değiştirmezdi. Hele ki eğlenmemize asla engel değildi!! Bir an aklıma Yağız'ın resmi görmüş olabileceği geldi. Ama görse mutlaka hesap sorardı diye düşünerek içimi rahatlattım.
Alışveriş merkezine geldiğimizde Cenk ani bir frenle durdu. Sarsıntıya karşı Merve abisine 'Yavaş öküz ölelim diye mi bizi getirdin' diye çıkışınca Cenk fazla tepki vermeden 'Bir şeyiniz var mı' dedi özellikle benimle göz teması kurmaya çalışarak..
Cenk bundan yaklaşık 2 sene önce benden hoşlandığını alaylı bir şekilde dile getirmiş, teklif etmişti. Hatta o dönem Merve'yi getirme bahanesiyle beni görmeye gelir, ben gidince eve bırakmak için ısrar ederdi. Aramızı yapması için Merve'ye çok dil dökmüştü fakat BİZ <Merve ile ben> bu duyguların gerçekliğine inanmadığımız için üstünde bile durmadık. Bu olaydan sonra da Cenk'in nereden baksan 6 sevgilisi olmuştur zaten. Altında son model arabası var. Tipi de oldukça yerinde olduğuna göre istediği her kızı elde edebilecek bir kapasiteye sahip.
Sinemaya gitmeye kararlaştırdığımız da korka korka bilet almıştık. Ben Cenk ve Merve'nin arasına oturmuştum. Merve bayılırdı böyle filmlere kitlendi mi ayıramazsın. Ben sen ödüm kopa kopa koltuğa sinerek izlemeye başladım. Efektleri bile ürkütücüydü. Cenk'in bana baktığını gördüğümde ise dişlerimi göstererek sırıttım. Korktuğumu anlayınca kolumu sıvazladı. Güç almamı istercesine. Filme odaklanmış korkuyla beklerken kulağıma üflenen nefesle korkum iki katına çıkmıştı. Cenk'in sesini işitirken nefesi kulaklarımla adeta dans ediyordu. 'Defne korkuyor musun gerçekten?' yok şaka yapıyorum gerizekalı demek gelsede içimden başımı sallamakla yetindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mayıs Papatyaları
RomanceMayıs, başlı başına bir mevsimdir ve çiçeklerle bezenmiştir.. Mayıs demek çiçek mevsimidir benim için.. En sevdiğim çiçek olan papatyayı daha çok görebileceğim demektir. Böyle papatya aşığı biriyken, papatya olmak ne demek bilir misiniz? 'Papatya...