Dupa cina , incepuse o ploaie foarte puternica afara. Saracii oaspeti nu au venit cu masina , asa ca mama a spus :
-Vai, dar ce furtuna este afara ! Nu puteti pleca pe vremea asta ! Veti ramane in seara asta aici ! spune mama, rosie la fata din cauza domnului Davis, deoarece se tot holba la ea , si apoi a spus :
-Daca nu este prea mare deranjul.
-Nu este nici un deranj ! spune mama.
-Nick va dormi cu Ally , iar tu vei dormi cu mine, Davis .
Hopa ,mama a patit cu siguranta ceva , pentru ca ea nu este niciodata asa vesela in prezenta unui domn, sau atat de directa .Cred ca intr-adevar mama mea s-a indragostit .
-Ok , Cecilia ! spune domnul Davis, uitandu-se catre mama cu obrajii ca racul .
-Davis , haide sus sa iti lasi si tu sacoul si sa ne odihnim.
-Bine.
-Copii sa fiti cuminti ! imi spune mama cu un zambet jucaus pe fata .
Parinti au urcat sus , iar eu am ramas cu Nick in living .
-Deci ,vrei sa ne uitam la un film ,Nick?
-De ce nu ? spune el cu niste gropite in obraji .
Baiatul asta te da pe spate numai cand il vezi , dar sa-l mai si ai ca iubit, sau, in cazul meu, frate ......Cu siguranta mori .-La ce film vrei sa ne uitam, Ally ?
-Nu fac pretentii, pentru ca imi plac tot felul de filme .
-Ok , deci, ne uitam la Cartea Mortilor ?
-Da ! spun eu scurt, si pe cuvant, eram putin speriata deoarece nu am mai vazut filmul acesta dar nu voiam sa ii dau satisfactia de a rade de mine si sa ma faca fricoasa. Dupa 5 min am pus filmul , iar la prima secventa de groaza am facut fata .
In acea clipa un tunet s-a auzit afara foarte puternic si eu am sarit ca arsa .
-Ho , stai linistita, a fost doar un tunet ! imi spuse Nick calm si zambitor!-Da te trezesti cu oile la stana? spun eu razand
-Nush ,mai degraba cu o oita !
-Hei !!!!
-Stai linistita ca am glumit !Nick m-a prins de talie si m-a tras pana in bratele sale unde era al naibii de bine. Ma simteam protejata. Intre noi doi nu poate fi nimic, din cauza ca, parinti nostri se plac mult si daca se vor casatori, noi vom deveni frati .
Nici nu mi-am dat seama ca am adormit instantaneu. Nick m-a luat in brate si m-a dus pana in camera mea unde m-a intins pe pat cu grija. El cred ca a dormit pe canapeaua din living, deoarece patul meu era de o persoana. Dimineata. "In sfarsit este vacanta de vara".M-am trezit, cu zambetul pe buze . Mi-am facut rutina zilnica ,apoi m-am imbracat intr-o pereche de blugi scurti negri si un tricou cu un umar gol ,albastru ,si perechea mea de tenisi. M- am machiat putin, mi-am prins parul intr-un coc simplu si putin nearanjat dar dragut .
Am coborat jos in living, unde, spre surprinderea mea, Nick era pe canapea. Se uita la tv.
-Buna dimineata , raza de soare ! Cum ai dormit ?
-Buna dimineata si tie !
- Unde este mama ?
-Mama ta a plecat cu tatal meu la o statiune, la munte, pentru 2 saptamani. Nu au vrut sa te trezeasca, asa ca, ti-au lasat un bilet pe frigider .
-Mersi ,Nick !
-N-ai pentru ce, surioara ?
-Surioara ? intreb eu confuza .
-Da ,esti surioara mea, de acum , pentru ca tatal meu a dus-o pe mama ta intr-o statiune la munte, pentru a o cere in casatorie .
-Aaaaa!
M-am indreptat spre frigider unde era biletul si am inceput sa il citesc :
"Draga Ally , scumpo, eu si Davis am plecat 2 saptamani intr-o statiune la munte. Sper sa nu te superi. Nick va sta cu tine pentru a te proteja. Vezi ca pe masa in bucatarie ai niste bani, sa mergi la mall si sa te distrezi. Te pup. Cu drag, mama si Davis ."
Super, am ramas singura, din nou .
O lacrima mi s-a prelins pe obraz, deoarece niciodata nu mi-am petrecut vacanta de vara alaturi de mama si peste 5 zile era ziua mea de nastere .
Atunci a venit si Nick in bucatarie .
-Ally, de ce plangi ?
-Nu-i treaba ta ! zic eu nervoasa .
-Ok, prost sunt eu ca incerc sa te ajut .
Nick a vrut sa plece dar eu am spus :
-Nick , stai! Nu am vrut sa fiu rautacioasa, doar ca tu nu intelegi .
- Ajuta-ma sa te inteleg, Ally !
-Mama, de fiecare data cand e vara, e plecata si nu imi pot petrece timpul deloc cu ea. Peste 5 zile este ziua mea, iar ea nu va fi aici .
Vorbeam asa de repede incat am ramas fara oxigen .
-Mai respira cand vorbesti !:))))), imi spune Nick, zambind. Avea un zambet de milioane. Am mai spus ca baiatul asta este perfect .
-Pai, acum nu esti singura. Esti cu mine si ne vom distra. Hai cu mine .
-Unde mergem ?
-Mergem intr-un parc de distractii!
- Oh , Nick, nu e nevoie sa iti irosesti timpul cu mine. Poate ai si tu treaba ..... cu iubita ta .
-1. Nu imi irosesc nici un timp atunci cand stau cu sora mea .
2. Nu am nimic astazi de facut .
3. Nu am o iubita .
-Oh ! ce mai asteptam ? Hai sa mergem! spun eu entuziasmata .
Ajunsi acolo, Nick mi-a spus :
-Vino sa imi cunosti prietenii !
-Ok !
Am ajuns la un grup format din 3 baieti si 3 fete .
-Gasca, ea este Ally ! ma prezinta Nick iar eu am spus incet :
-Buna !
-Bine. Acum sa iti prezint pe cei 6 fantastici : el este Eduard (un baiat blond cu ochii caprui si super glumet ) , el este Luke ( un baiat brunet ,cu multe tatuaje si ochii albastri ),ea este Mia ( o fata frumoasa , satena cu ochii caprui si cu o fata zambitoare ), el este Cris ( cel mai timid de acolo si cred era si el aratos ), ele sunt Clara si Beatrice( sunt gemene) .
Mi-au spus toti la unison un mare :
-Bunaaaaaa ! Deci tu esti iubita lui Nick ? ma intreaba Eduard .
-Nu, sunt sora lui .
-Oh, atunci scuze de intrebare !
-Nu-i nimic !
-Ok, am venit aici sa ne ditram sau sa palavragim ? a spus Nick vizibil plictisit .
-Hai sa ne distram! a spus Mia .
Ne-am distrat de minune si fetele acum imi erau cele mai bune prietene, mai ales Mia .
-Cine vrea sa mergem acasa si sa ne uitam la un film ?, ne intreaba Nick cu un zambet pervers .
Toti am fost de acord si am mers spre casa. Pe drum Mia imi povestea ca ii place la nebunie de Luke si spera ca macar in seara asta sa o observe macar putin. Gemenele erau preocupate sa butoneze telefonul, iar Nick era cu baieti in urma fetelor .Din perspectiva lui Nick :
Imi place de Ally mult si cred ca o iubesc mai mult decat ca pe o sora. Dar ma doare cel mai tare ca ea nu simte la fel si a spus ca totusi suntem frati. Dar nu pot face nimic. Fata asta mi-a luat mintile . In fiecare zi as vrea sa o am aproape , sa o iau in brate , sa o sarut , dar asta este imposibil .
In acea clipa aud o voce care ma striga :
-Nick , frate, mai esti cu noi ? ma intreaba Luke .
-Aaa , ..... da , scuze nu eram atent .
-Eu iti spuneam ca imi place de Mia si nu stiu cum sa fac sa ii arat asta. Ma poti ajuta? ma intreaba Luke .
-Desigur! Eu zic sa ajungem acasa si sa incepem sa jucam adevar sau provocare. Eu te voi provoca sa ii faci o declaratie de dragoste Miei iar ea sigur te va saruta si uite asa iese un cuplu .
-Mersi frate , e o idee geniala. Stiam ca ma pot baza pe tine, a spus Luke cu un zambet pe fata .
-Dar tu ce ai ,Nick? ma intreaba Eduard .
-Nimic , doar ca nu stiu ce e cu mine de cand am cunoscut-o pe Ally .
-Cumva te-ai indragostit de ea ? ma intreaba Luke .
-Nu stiu ! Asta e problema dar si faptul ca suntem frati ne desparte .
-Nick ,daca simti ceva pentru ea ar fi mai bine sa ii zici , plus ca sunteti frati vitregi, deci nu aveti acelasi sange, spune Eduard
-Mersi Eduard , poate ca ai dreptate .Din perspectiva lui Ally :
Nu stiu ce se intampla cu mine. De cand ma stiu nu m-am mai simtit asa. Atunci cand sunt cu Nick parca timpul se opreste in loc , simt ca in bratele lui sunt protejata, dar nu stiu ce simt. Nu stiu ce as face daca l-as vedea in bratele alteia .
-Mia pot sa te intreb ceva ?
-Sigur ca poti !
-Mia , nu stiu ce se intampla cu mine cand sunt in preajma lui Nick. Simt ceva ce n-am mai simtit pana acum si e ceva frumos, doar ca nu stiu ce este .
-Ally , tu te-ai indragostit de Nick. Sunt singura .
-Dar nu are cum ! Suntem frati. Noi nu putem fi impreuna si plus ca el nu ma place .
-Ei nu te place. Taci! Am vazut cum te soarbe din priviri .
-Crezi ca lui Nick ii place de mine cum imi place mie de el ?
-Cu siguranta !
.............Dupa ce am ajuns acasa, ne-am asezat pe canapea, in jurul mesei. Eu am pregatit chipsuri , popcorn si bauturi .Baieti au intrebat daca vrem sa jucam Adevar & Provocare .
Cu totii am fost de acord .
Sticla s-a rotit la Cris si Clara .
-Clara ce alegi? Adevar sau provocare?
-Provocare !
-Te provoc ..... sa ma saruti .
Este clar ca eu nu voi alege provocare, mai ales la Cris .
-Clara, haide ca poti sa o faci. Intr-un final Clara l-a sarutat pe Cris si acesta toata seara a tinut-o in brate. Am urmat apoi eu si Mia .
-Ally ce alegi ?
-Provocare !
-Te provoc sa ii zici lui Nick ca il iubesti .
-Nick , te iubesc enorm .
Atunci sticla s-a rotit la Nick si Luke , iar Nick a venit la urechea mea si mi-a spus :
-Si eu te iubesc !
-Luke ce alegi ?
-Provocare !
- Ok , te provoc sa ii faci o declaratie de dragoste Miei .
-Ok , si i-a facut cu ochiul lui Nick .
-Draga Mia, esti fata dupa care sunt mort . Fara tine nu pot sa traiesc. Tu esti steaua care imi lumineaza drumul , tu esti floarea cu cel mai frumos parfum si vreau sa iti spun :Te iubesc !
-Awwwwww , cat de dragut!, am spus eu .
-Si eu te iubesc, Luke ! si apoi a urmat un sarut lung .
Apoi a urmat Beatrice cu Eduard .
-Eduard ce alegi ?
- Adevar .
-Este adevarat ca iti place de mine ?
-Dap .
Dupa ceva timp am terminat de jucat si ne-am uitat la un film de groaza .
-Luke ma poti tine in brate ?, a spus Mia incet .
-Sigur , iubire. Vino aici .
Si a luat-o in brate iar pana la sfarsitul filmului asa au ramas. Gemenele erau consolate de Eduard si de Cris . Eu si Nick nu spuneam nimic , pana cand Luke ne-a spus :
-Mai, chiar daca sunteti frati puteti sa va tineti in brate .Atunci amandoi ne-am rusinat foarte tare , la auzul acestor vorbe .Eu m-am asezat mai aproape de Nick, iar acesta a venit spre mine tinandu -ma in brate , iar la fiecare faza de groaza il tineam si mai strans.
Dupa terminarea filmului am adormit cu totii, doar ca eu am plecat in camera mea .
CITEȘTI
Îndragostita nebuneste de fratele meu vitreg !
Novela JuvenilBuna ,totul incepe de cand mama mea l-a cunoscut pe domnul Davis . A ,ups ..... Am uitat sa ma prezint : Eu sunt Ally Benson , am 17 ani si locuiesc cu mama mea in L.A . Tatal meu a murit cand eu aveam un an . Eu am parul blond , ochii albastrii , o...