Planul B !

165 2 1
                                    

A trecut o luna de la întâmplarea cu răpirea .Am aflat că a fost găsit cadavrul lui Aaron in acea clădire după ce noi i-am dat foc.Polistii incerca să găsească făptașul ,dar nu prea vor reuși ,am șters toate urmele posibile și neposibile ce ne-ar fi putut cauza probleme .Stăteam in camera mea ,uitandu-ma pe pereți și gândij8du-ma la tot ce se întâmplă cu mine .De când a apărut Nick in viața mea ,totul s-a întors pe dos ,nimic nu mai e cum a fost.Am trecut prin multe ,dar viața și problemele ei nu se sfârșesc aici .
Aveam vaga presimțire că ceva avea să se întâmple și uram senzația că nu știam ce e .Ori că e bine sau nu .Deodată aud o bubuitura ce mă trezește din visare .
Cobor speriata la parter și rămân tablouuuu.Nick era ținut ostatic de doi oameni îmbrăcați complet in negru ,Maya era speriată de moarte și plângea iar iubitul ei era pe josss ,cu un glonț în cap .....Ohhhh doamne ,ce se întâmplă aici ?!???????
-Ally ,ai grijaaaaaaa! Spune Maya ,dar nu înțeleg ce vrea sa spuna .
Mă întorc și observ un om cu un pistol îndreptat spre mine .
Deodată simt o durere in abdomen și apoi negruuu.

-Aaaaa.......tip cât mă țin plamaniiii .
-Iubito .....calmează te ,respira ,sunt aici ,ce se întâmplă ,ce ai pățit ?! Mă întreabă el speriat .
-Esti bine ,Maya ,Luke, ei sunt okkkk??? Tip eu ca o descreierată
-Da iubito ,ai avut un coșmar ,calmeaza-te și nu mai plânge ! Spune Nick liniștitor ..
-Ohhh ,doamne cât mă bucur că ești bine ! Spun și îl strâng cât pot eu de tare în brațe .
-Da iubito, sunt bine și sunt aici langa tine ,stai calma !
Sunt atât de fericită că a fost un coșmar ,dar în ultima luna ,am parte de coșmaruri cam des ,și visez aceeași chestie ,că o să mi se întâmple ceva  și mă simt urmărită dar când mă întorc sa vad cine e ,mă izbesc de aceeași statura neagra din vis care îi spune nimic doar că mă împușcă .
Mă ridic din pat și pornesc spre baie cu gândul să fac un dus rece și să mă trezesc .Nick a plecat la bucătărie .Deschid ușa de la baie și tip cât mă țin plamanii .Pe oglinda era scris îngroșat :, Vin după tine "
In doua secunde ,toți 3 erau la mine in camera speriați și înarmați cu cate ceva : Nick era cu o tigaie 😂😂,Maya cu un ondulator 😂,iar Luke cu un măr ,(pe bune ?).Așa speriați voi un hit SUA un criminal în serie ! ?????
-Iubito ,ce e ?
Nu am putere să ii spun ce e ,doar că le fac semn să se uite la oglinda .
Se uită și se întorc spre mine uitandu-se ca la felul 24 ?!!!! Voi nu știți să citiți sau ce ? 
-Ce vă uitați așa la mine ,nu știți să citiți sau ce ?!!;
-Ce sa citim ???întreabă toți în cor .
Mă uit perplexă la ei și mă întorc cu fata la oglinda ,era imaculata ,nu era nimic pe ea .Cummmm???? Nu ,așa ceva nu imposibil acum câteva secunde era scris îngroșat pe ea ! Doamne cred că copii mă cred o nebuna ! 😔😔😔și nu ii condamn,în ultima perioadă mă comport ciudat .

-Stiu la ce vă gândiți ,că sunt nebuna și că am halucinații dar am văzut ,va jur era scris pe oglinda :Vin după tine ! Spun eu cu lacrimi in ochi .
-Okkkk .spune Maya derutată .
-Hai mai bine sa ne calmăm și să vedem un film și să vorbim despre ceva ce te-ar putea face sa te simți mai bine ! Spune Luke .
-Tu nu intelegi că cineva vrea sa ne omoare și mai ales sa înceapă cu mine ,crezi că îmi arde de film ?!!!! Tip eu .

-Okkkk ,scuze ! Spune el ușor .
-Nu,eu îmi cer scuze ,probabil că doar mi  s-a părut ! Spun nesigură .

-In regula ,azi mergem la piscina sa ne mai relaxam ! Spune Nick
-Okkkk .am spus toți în cor .
Într-o oră toată lumea era gata și pregătiți de piscina .
-Gata ?întreabă Nick
-Gata ! .spunem toți în cor .

După 3 ore :

Ne-am distrat super tare la piscina ,doar că băieții ne-au aruncat în apă și salvamarul a încercat să ne ajute ,doar că săracul a fost el cel care avea nevoie de ajutor .Băieții au fost foarte drăguți sa îi facă cunoștință și lui cu apa ! 😂😂😂
Am ajuns acasaaaaa și am avut o surpriza de proporții .Casa in toată splendoarea ei era în flăcări ,totul ardea din temelie ! Cum s-au întâmplat asta ?!???? Tot nui stăteam și ne uitam cu ochii cat cepele la casa unde s-au petrecut atâtea .Nick se uită cu dispreț la ea deoarece aici a stat mai mult singur decât cu mine. Maya mă ia pe mine în brațe ,iar Luke plânge după cele 4 tuburi de fixativ pe care le-a cumpărat acum 2 zile ! 😂știu că nu ar trebui sa râd în asemenea momente dar el mereu face niste faze din astea .
Acum am rămas pe drumuri ,nu mai avem bani ,casa decât o mașină ,dar asta nu se poate numi casa !

Acum chiar nu mai avem ,..........planul B .....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 22, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Îndragostita nebuneste de fratele meu  vitreg !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum