Perspectiva lui Ally :
Ajunsi acasa, tatal lui Nick era in bucatarie , pregatea cina. Banuiesc ca nu si pentru noi deoarece lumanari parfumate erau peste tot si muzica clasica rasuna in toata bucataria. Ok, cred ca am picat intr-un moment nepotrivit .
-Hey copii! cum vi se pare ? credeti ca o sa ii placa mamei ? ne intreaba el agitat .
-Sigur, dar la cat e cina ? intreaba Nick .
-La 8, de ce ?
-Pai du-te sus si fa un dus ,inainte ,iar dupa cumpara niste flori, ii spun eu
-Mersi Ally. Acum copii am o dorinta. Credeti ca ati putea sa nu ne deranjati deloc? intreaba vesel .
-Sigur! dar am un sfat , spun eu .
-Ce ? intreaba el .
-Comanda mancarea, pentru ca acel minunat cuptor scoate fum, spun razand impreuna cu Nick.
-Oh, Doamne .
-Hai sus! spune Nick.
Ajunsi in camera, sunt trantita de usa si luata prin surprinde de un sarut lacom. Lupta care incepe este castigata de Nick .
-Nu ai idee de cand am vrut sa fac asta! spune zambind .
-Te cred, dar trebuie sa avem grija. Nu trebuie sa afle nimeni, absolut nimeni, spun speriata .
-Ok love! spune si ma saruta iar.
-Eu merg la dus! spune Nick .
-Ok.
Dupa ce intra la dus, ii suna telefonul .
-Nick, iti suna telefonul! ii spun eu .
-Raspunde tu !
-Okey !
Numele apelatului era Ana. Credeam ca au terminat-o, sau poate doar au ramas prieteni. Raspund, dar fara sa zic ceva si bine fac.
-Hey Nick, uite ce e, stiu ca a trecut ceva timp de cand nu ne-am vazut si de cand niciunul nu a mai stiut nimic de celalalt, dar acum ca sunt aici si te-am vazut mi-am dat seama ca tin la tine si mi-as dori sa fim un cuplu din nou. Daca vrei sa stii, sunt INSARCINATA si e copilul tau Nick! Te iubesc! spune si inchide.
Eu plangeam necontrolat. Toate visele, planurile,ideile au fost spulberate. Nu pot sa mai concep nimic. Ea inca are sentimente pentru el. Au un copil impreuna si nu vreau ca acel copil sa creasca fara tata din cauza mea. El nu are nicio vina. Simt ca pamantul imi fuge de sub picioare. Inca aud cuvintele Anei ,,Sunt insarcinata! ,,
Cuvintele astea imi rasuna in ganduri. Acum o luna si ceva, relatia lor s-ar fi incheiat, dupa spusele lui Nick, dar se nu era asa. El trebuie sa ramana alaturi de Ana, de mama ...copilului lui. Eu nu pot impiedica asta, nu e corect. Deodata, Nick iese de la dus. Eu imi sterg lacrimile.
-Cine era? spune el bland .
-Aaaaa.....poftim? intreb eu
Il vad pe Nick indreptandu-se spre mine cu o viteza uluitoare.
-Ce vrei sa faci? intreb eu
-Sa te sarut! spune ironic.
-Nick trebuie sa iti spun ceva ... Vreau sa ne despartim, spun aproape plangand .
-Poftim,Ally! ce sunt cu prostiile astea? Nu concep asa ceva! Nu vreau sa aud!, dar, ma rog, de ce vrei asta?! intreaba el usor nervos .
-De ce? de ce? Hai sa iti spun... In primul rand, suntem frati, iar in al doilea rand, tu vei fi tata. Vei avea un copil, care nu merita sa traiasca fara tata, doar pentru ca eu m-am bagat in viata ta, spun eu trista nevrand sa ma uit in ochii lui .
-Poftim, Ally! Sa stii ca nu am chef de glume ! spune dur .
-Tu crezi ca e o gluma? Nu e, Nick. Ana m-a, nu, te-a sunat sa iti spuna ca e insarcinata. Ce zici de asta? Ti se pare o gluma, ca mie nu?! spun nervoasa .
-Ally, stiu ca poate nu o sa ma crezi, dar nu stiu ce ar trebuie sa spun, insa stiu, ca nu te pot lasa sa pleci, spune hotarat .
-Nu, Nick! Aici si acum se termina tot ce-a fost intre noi! Nimeni nu te-a intrebat daca vrei sau nu sa o lasi insarcinata, si nici acum nu o sa te intrebe nimeni. Imi pare rau, Nick, spun si ies plangand din camera. Imi iau geaca si pornesc la o plimbare.
Pe drum dau de un pisoi pictat in negru si alb, cu mustati lungi si niste ochii negri patrunzatori. Era infrigurat si m-am gandit ca l-as putea lua acasa. Nu avea nicio zgarda, cu niciun nume ce m-ar putea ajuta sa ii gasesc stapanul. Maine am sa fac niste afise pe care am sa le impart prin tot orasul.
Ajunsa in casa, mi-am adus aminte ca eu stau cu el. Ne-am face amandurora rau. Am dus pisoiul in baia de la parter si i-am facut o baie buna. I-am dat sa bea niste lapte si l-am asezat pe canapeaua confortabila din living. Mi-am luat laptopul si am inceput sa fac niste afise pentru pisoiul asta dragalas. Deodata imi simt pleoapele foarte grele si adorm imediat.
Dimineata vine repede. Merg in dormitor, in cel mai silentios mod posibil. Ajunsa in camera, observ ca Nick nu era aici, iar patul era neatins. Fac repede un dus si ma imbrac cu o pereche de blugi albi, un hanorac negru, o pereche de bascheti negrii de la Adidas si sunt gata. Ma machez simplu, doar cu putin fond de ten, rimel, putin gloss si ma dau cu parfumul meu preferat, apoi imi pun bratara mea norocoasa, iar parul il las liber pe spate. Dupa ce am luat micul dejun, parintii au plecat la servici si eu am mers dupa pliantele facute aseara.
Am inceput sa merg pe strada, impartind pliante peste tot. Deodata, imi suna telefonul. Era Maya.
-Hey! spun eu
-Cum e Nick ? ma intreaba agitata .
-Poftim ? intreb eu usor confuza .
- Nu stii?! Aseara, Nick a avut accident de masina si e in coma la spital. Tu unde esti? ma intreaba Maya .
-Nu conteaza. Pa, Maya! Vorbim mai tarziu! spun speriata.
Alerg in cea mai mare viteza spre spital. O zaresc pe mama la usa salonului si ma indrept spre ea. Aveam lacrimi in ochi ce pareau ca nu vor sa se mai opreasca. Nu vreau sa mai aud nimic si pe nimeni, vreau doar ca el sa fie bine, sa se intoarca totul la normal. Intru la el in salon. Acea imagine ma inspaimanta total. Nick era intins pe patul inconfortabil, alb ca varul, cu ochii lui minunati, inchisi, conectat la niste aparate ce scoteau un ticait enervant. Doctorii au spus ca vor face tot ce pot, dar cu totii stim ca asta ar spune cand le dai o gramada de bani. Ma asez langa el, ii cuprind mana rece in mana mea .
-Nu am sa vorbesc singura, nu sunt o nebuna, dar tot vreau sa stii ca te iubesc, fraierule, indiferent de ce s-ar intampla. Nu pot trai cu gandul ca nu esti aproape de mine, nu vreau sa concep viata fara tine! mai bine mor!, spun plangand. Deodata aparatul ce ii masura bataile inimii, scotea un sunet foarte puternic. Am alergat afara din salon si am inceput sa tip cat m-au tinut plamanii.
-Sa vina un doctor! Repede! spun repede .
Vine un doctor ce incepe sa il consulte si ma intreaba :
-I-ai vorbit ? ma intreaba doctorul .
-Da, spun incet.
-Te-a auzit. E in coma, dar te aude.
-Oh Doamne! Inseamna ca s-ar putea trezi ? intreb fericita .
-Nu stiu. Inca nu ma pot pronunta ! spune doctorul indiferent .
CITEȘTI
Îndragostita nebuneste de fratele meu vitreg !
Ficção AdolescenteBuna ,totul incepe de cand mama mea l-a cunoscut pe domnul Davis . A ,ups ..... Am uitat sa ma prezint : Eu sunt Ally Benson , am 17 ani si locuiesc cu mama mea in L.A . Tatal meu a murit cand eu aveam un an . Eu am parul blond , ochii albastrii , o...