Capitolul 1 - Angajata Maddie

57 3 0
                                    

- As vrea sa aplic pentru postul de asistenta a domnului presedinte Benson . spuse Maddie cu ochii in lacrimi.

- Am nevoie de datele dvs., domnisoara . Domnul presedinte vrea persoane de incredere .

-Desigur ! Ma numesc Maddie Cook . Am 22 de ani si locuiesc in casa parinteasca din NY. Stau cu mama, bunica, unchiul, matusa, sora si verisoara, pentru ca tata a murit . Am absolvit facultatea de drept, deci ma pricep la acest post . Sper ca e de ajuns ; spuse Maddie cu o voce subtire .

- Este de ajuns, domnisoara ! Vom vorbi cu domnul Benson si vom vedea daca sunteti acceptata !

-Multumesc , va astept apelul !

Maddie mergea pe holurile palatului presedintelui, aproape lesinata . Se simtea rau . La un moment dat, se impiedica de un pres si cade in bratele unui barbat . Un barbat chipes. Dar nu a avut timp sa-l vada prea mult, pentru ca lesinase.

Barbatul a luat-o in brate si a dus-o la spital . Spre mirarea tuturor, el si-a intrerupt munca importanta pentru o simpla fata care aplica pentru un post de asistenta .

La spital, Maddie a intrat la consultatii, iar barbatul astepta rezultatele . Toti oamenii din spital se uitau pe ferestrele din camerele lor, pentru a vedea cine trece pe holuri. Era presedintele . Presedintele Benson .

-Buna ziua, domnule !

-Buna ziua, domnule !

Vocile rasunau pe holurile spitalului . O asistenta era deranjata de zgomotul facut doar pentru ca venise domnul presedinte . Pe ecusonul asezat pe camasa ei scria „ Asistenta Eveline” .

-Domnule, ar trebui sa va rog sa parasiti holul si sa intrati in camera prietenei dvs. A avut o simpla cadere de calciu , nimic grav . Dupa vizita puteti parasi spitalul .

-Multumesc, domnisoara Eveline !

Presedintele intra speriat in camera . Acolo, Maddie statea pe pat si se uita pe geam . Deodata isi intoarse capul si il vazuse .

-Domnule, dar ce faceti a...

-Stai linistita ! Am vrut doar sa te ajut !

-Dar ati parasit palatul pentru m...

-Hai sa te ducem acasa !

Si au mers . Drumul era lung, spre un simplu apartament dintr-un bloc aproape parasit, cu o chirie de 100 $ .

Maddie intra in apartament , speriata si confuza, stiind ca langa ea era chiar Richard Benson , presedintele companiei „ARO” , cea mai cunocuta companie de gaze, petrol, benzina si motorina din tara , dar si un om de afaceri foarte cunoscut si foarte bogat, iar ea o simpla chiriasa intr-un apartament .

Richard Benson spulbera linistea , cu o voce groasa de om serios :

-Esti angajata cu salariul de 2500 $ ! Sper ca e bine !

Maddie ramasese cu gura cascata . Cu 2500 $ pe luna ar fi trait o viata in ritmul din trecut, deci intr-un fel se considera bogata . Abia reusise sa deschida gura ca sa-i multumeasca domnului, dar el o opri zicand :

-Meriti ! Esti frumoasa si probabil o viitoare avocata foarte cautata !

Si pleca . Fata se uita in gol, cu ochii stinsi . Nu stia ce sa faca sau sa zica. Sora ei de 18 ani o vazu, si spuse :

-Bine ai venit ! Cum a mers ?

Ea abia deschise gura :

-M-am angajat cu salariul de 2500 $ pe luna, Mya !

-Poftim ?! Mya striga tare mirata .

Ceilalti auzisera strigatul ei si au fugit la Maddie .

-Ce s-a intamplat ? spuse matusa fetelor , dar Mya ii uimi, zicand:

-A fost angajata cu salariul de 2500 $ pe luna , asistenta presedintelui !

-Poftim ?! strigasera toti in cor .

Atunci Maddie fugi in camera ei, confuza . Ce sa gandeasca ?

Domnule presedinte ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum