Dupa o zi grea de munca, Maddie ajunse acasa . Simtea ca era sfarsitul lumii , si era abia prima zi . Presedintele era un infumurat din punctul ei de vedere , iar prostia aia cu Ira o atingea rau . Ajunsa acasa, cand urca scarile, auzi ca ceva fusese daramat si vazuse o umbra, dar n-a bagat in seama si a intrat in apartament .
-Aaam venit ! Unde sunteti cu totii ?
Liniste .
Maddie era speriata . incepuse sa creada ca avea legatura cu Ira . Luminile erau stinse, si nu se auzea nimic in apartament . Cand deodata luminile se aprind si se aud zgomote puternice :
-Surpriza ! rasuna vocea familiei Cook .
Lui Maddie ii batea inima cam de 80 de ori pe secunda . Asta simtea . Se speriase ingrozitor, dar incepuse sa se gandeasca la Ira, care probabil ar fi fost umbra aceea .
Pierduta in gandurile ei, Maddie se uita in gol si se gandea la prima impresie facuta de mintea ei cand vazu gol apartamentul . Mya spulbera linistea :
-Heey ! Unde esti ? Ai patit ceva ?
-Nuu .. doar ... eram surprinsa ; spuse Maddie infricosata
-Dar te vad speriata, fata mea ; spuse mama ei
-Nu am nimic ! Deci ... ce surpriza aveti pentru mine ? spuse Maddie cu un zambet fals
-Uitee un tort ! striga bunica
-Multumesc mult ! Dar acum sunt extenuata ! Maine e vineri , deci lucrez . Doar sambata vom putea gusta din el ...
-Nu are nimic ! spuse Katy, verisoara ei .
-Acum, haide la culcare ! striga mama fetelor ; Noapte buna tuturor !
-Noaptee buna ! se auzi urarea in cor .
A doua zi, Maddie isi incepuse ziua la fel ca celelalte . Trecusera saptamani, apoi luni . Ajunsera in iunie, perioada concediului lui Maddie . In toate aceste cinci luni de lucru, ea stransese 12500 $ . Platise chiria pe tot anul, si ramase cu o suma bunicica, cu care se putea descurca usor .
Intr-o zi simpla din acea vara , telefonul lui Maddie suna la ora doua dupa-amiaza . Ea raspunse mirata, intrebandu-se cine este :
-Alo , da ! Cine este ?
-Sunt eu , Rochard Benson !
-Ahh, domnule presedinte, spuneti va rog ! spuse Maddie alarmata .
-Trebuie sa vii repede la mine ! Avem ceva important de discutat !
-Bine domnule ! La revedere !
-La revedere !
Ajunsa in graba in biroul sau , Maddie saluta curioasa , asteptand discutia care o avea de purtat cu un om foarte important .
-Va rog domnule, spuneti care este problema !
-Este grav ! Ira , vechea asistenta iti tine viata in maini, tie si mie ! spuse el speriat
-Dar .. eu ce i-am facut ?
-Cand a demisionat, a facut-o pentru ca credea ca eu ... sunt indragostit de tine !
-Poftim ?! Va rog, domnule, asta este o prostie !
-Stiu, Maddie ! De asta tu si familia ta va trebui sa va retrageti banii dati pentru chirie si sa va mutati in cladirea anexa din locuinta mea ! Acolo vei fii in siguranta, si tu, si familia ta !
-Multumesc mult, domnule ! Dar ar trebui sa reincep munca ca sa stau la dvs . Si in plus .. sotia dvs. Ce va spune ?
-Nu sunt casatorit ! Stai linistita ! Vei lucra acolo, pentru fratele meu , care a venit aici in vacanta !
-Va multumesc din suflet, domnule ! Va sunt recunoscatoare !
Ajunsa la apartamentul vechi, Maddie dadu anuntul, care venise ca un cutremur pentru membrii familiei .
-Eu sunt de acord ! spuse Mya, fiind sustinuta de matusa, unchiul si mama lor .
-Ma bucur ! spuse Maddie ; mama ? bunica ? Katy ? Voi ce faceti ?
-Si noi venim, daca suntem cu tine !
-Ura ! Sa ne facem bagajele, spuse Maddie fericita .
CITEȘTI
Domnule presedinte ...
RomansMaddie este o fata simpla care aplica pentru un post de asistenta pentru un patron important . Dupa ce obtine aceasta slujba, lucrurile incep usor sa se schimbe ,iar intre ea si domnul presedinte se leaga o relatie diferita.