3 - Ma simt in siguranta langa tine .

267 29 10
                                    

M-am trezit cu o durere ingrozitoare de cap , toata noaptea am plans . Amintirea lui imi provoca o durere ingrozitare , orice as face chipul lui nu imi da pace , as vrea sa il vad ,sa-l ating, sa-i simt usor mirosul de lenvantica , sa-mi cumpere inghetata si sa hranim lebedele impreuna . Am deschis ochii toate amintirile  cu el pareau vii . 

-  Young mi-e dor de tine ! Nemernicule ,mai lasat singura si uite ce s-a ales de viata mea ! Am tipat cu lacrimi in ochi la poza cu noi de langa oglinda.  Am luat telefonul de pe masa si am sunat-o pe mama lui Young .

Am luat micul dejun impreuna cu totii  , nu priveam persoana aceea care se intitula tatal meu , mama imi promisese ca mai sta si azi in Coreea . 

- V-as ruga sa ma scuzati am sa ies putin in oras astazi . Am sperat ca nu se v-or opune.

- Sigur ! Mi-a zambit doamna Park .

- Te voi insotii sau poate Ja Son .. Nu am lasat-o sa termine .

- As vrea sa ma recreez putin daca nu va suparati . Am spus cu un zambet retinut .

- Nu uita ca deseara e petrecerea fondatorilor , sa nu te calce vreo masina sau sa cazi in vreun canal . Spuse Ja Son ironic . Toata lumea sa uitat cuidat la el, parintii lui au dat sa deschida gura .

Ahhh , ce ma manca palma dar m-am abtinut .

- Nu-ti fa griji . Am spus cu zambetul pe buze , Dahyun sa oferit sa ma insotesca doar era bodyguardul meu , dar l-am refuzat frumos . 

Am urcat sus sa ma imbrac . Am luat o rochie neagra simpla si opincute negre  . Doamna Park imi cumparase un dulap intreg inainte sa vin aici , ma simteam putin ciudat sa port ceva ce eu nu am ales dar in fine . M-am uitat la ceas era ora 12 :00. Am coborat scarile pe furis nu voiam sa ma intalnesc cu vreunul sa ma intrebe de imbracaminte si sa imi ofere o masina . 

Taxiul se afla in fata casei . M-am urcat apoi am oprit la o florarie sa cumpar 5 cale rosii .Cand am ajuns mi-am amintit cimitirul si de pancarda mare care se afla la intrare pe care scria : SEONGSU .

Era o vale intinsa plina cu morminte frumos aranjate si gazonul era taiat la perfectiune , m-am mirat nici in America nu acordau atata atentie cimitirelor . Nu a trebuit sa zabovesc mult pe acolo mi-am amintit de locul mai la margine  , sub umbra unui cires japonez se afla o piatra de mormant pe care scrie cu litere ingrosate :

Young Kang 

1987 - 2010 .

He wanted to be a pilot . 

Picioarele mi-au cedat si am cazut in genunchi in fata mormantului . Nu mai aveam lacrimi sa plang , toate secatuisera noaptea trecuta .

- Young sunt eu Ha-Na . Am asezat cele 5 cale pe gazonul din fata pietrei funerare. 

- Stiu ca esti suparat pe mine ca nu am venit sa te vizitez , dar trebuia sa ma acomodez cu ideea ca tu nu mai esti . Ma uitam la piatra de mormant cu ochii seci .

- Imi cer iertare , dar e vina ta ca m-ai parasit ! Am tipat ca si cand era in fata mea .

- In acesti trei ani s-au intamplat multe, sa stii .

-Am absolvit anul acesta, nu ti-ai tinut promisiunea nemernicule , ai promis ca o sa fii partenerul meu la balul de absolvire si m-ai lasat singura , nu m-am dus ,nu aveam ce face acolo fara tine ... Am atatea sa-ti povestesc ...

- Era o zi frumoasa de vara , ma intorceam acasa de la mama ta si ce sa vezi , tatal meu era acolo impreuna cu mama si oppa . Tii minte cand mama ne spunea ca eu sunt logodita cu fiul unei familii din Coreea , noi radeam si nu o luam in seama dar uite-ma . Ma aflu aici pentru casatoria mea cu acel baiat . Am oftat .

Queen of tears (in curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum