4 - O zi cu Domnul Arogant .

257 26 18
                                    

Masina gonea cu putere pe sosea .  Respiram cu greutate si am incercat sa tin ochii deschisi .

- Rezista , mai avem ceva de mers . L-am auzit spunand . 

A condus o groaza , tot ce stiu era ca incercam sa imi revin din criza de astm , imi pusesem mainile la piept si incercam sa respir .  

Cred ca m-a luat somnul intre timp . Am deschis ochii si ma aflam la un metru deasupra pamantului . Capul meu nu cunostea directia normala si el credea ca ochii mei sunt montagne rousse ,cred,  ametise rau de tot .

- A aa , in sfarsit te-ai trezit ? M-a speriat vocea lui care suna asa aproape de mine . M-am uita in sus ,era fata lui si cand am indreptat capul eram  lipita de pieptul lui , am crezut ca mor! 

- Lasa -ma jos ,  Am deschis  ochii mai larg  . Aia a fost greseala mea am ametit ingrozitor .

 Nu zise nimic, nu am mai deschis , ochii ma simteam rau. Am auzit cum a apasat butoanele unui sistem de securitate . A mers ceva si dupa ma aseza incet pe o canapea .

- Am ajuns . Am inceput sa tusesc puternic imi era asa o rusine si ma simteam dezamgita de mine   cum putusem sa il las pe arogant sa-mi vada cea mai mare slabiciune . Plus ca stia ca sunt bolnava de astm acum era in tema ca organismul meu reactiona foarte prost la socuri .

Ma aseza pe o canapea foarte mare si comfortabila . Am vrut sa-i zic decat sa -l sune pe fratele meu dar nu puteam deschide gura .

Pleca de langa mine si se intoarse dupa un timp .Nu l-am vazut inchisesem ochii sperand sa pot adormi . 

- Deschide ochi,i Ha- Na . Veni langa mine cu inca o pastila si un pahar cu apa . Nu stiu ce incredere am avut in el dar am luat pastila .

Mi-a pus mana pe frunte . 

- Cu pastila asta febra iti va scadea si te ve-i linisti . In vreo 7 minute am adormit si nu am mai stiut nimic de mine .

M-am trezit intr-o camera  straina intr-un pat si nu pe canapeaua pe care ma asezase Ja Son . Eram imbracata in rochia de seara trecuta , m-am dus la oglinda machiajul meu arata oribil camera avea baie si am reusit sa ma sterg .

Am privit cu atentie camera nu era asa mare ca aceea din casa familiei Park dar era luxoasa dar in acelasi timp simpla .

Am gasit pe pat o  rochie de vara galbena cu bulinute rosii . Era draguta si simpla am luat-o pe mine , imi venea perfect !  In fata oglinzii se afla o perie de par .

Mi-am prins parul intr-o coada de cal la spate .  M-am uitat pe geam nu mai eram in Seul , eram undeva la tara se vedeau insirate case in stil coreean construite de-alungul vaii.  Am coborat scarile .  Am ajuns in sala in care intrasem seara trecuta .

- Te - ai trezit  ? Se ridica de pe canapea. 

- Vad ca rochia surorii mele iti vine . 

Am ramas rusinata pe loc .

- Multumesc pentru tot Ja Son sigur o sa ma revansez . Am spus rusinata .  

El dadu ochii peste cap si se aseza pe canapea dinou . Ma manca limba sa o spun si am spus-o .

-  De ce ma ajuti credeam ca ma urasti ? Am spus asta cu un ton lent . 

- Mandria mea de gentleman nu lasa nici o fata la ananghie chiar daca  e vorba de tine . Si ma arata cu degetul . 

- Si apoi eu nu te urasc . Imi spuse simplu privindu-ma intens in ochi . Se ridica usor . 

Am o veste foarte proasta suntem blocati aici pe moment nu am telefonul cu mine si trebuie sa ajung undeva un de pot gasi un telefon public . Si sa mancam ceva . Am  bani rezerva aici . 

Queen of tears (in curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum