- Inceputul v-a fi usor , incetu cu incetul va trebuii sa o facem sa se cunoasca pe sine si sa accepte ca si-a pierdut memoria . Voi vorbi eu cu ea acum ,sa o pregatesc si sa-i explic situatia . Doctorul porni spre salonul in care se afla Ha -Na .
- Ma duc sa imi sun familia . Jason se ridica de pe scaun socat .
- Da si eu trebuie sa ii anunt pe ai mei ca Ha-Na s-a trezit din coma . Ma Ru iesi primul pe usa.
Jason se simtea neputincios si ravasit exact cand isi daduse seama de sentimentele lui pentru Ha-Na s-a intamplat nenorocirea.
In scurt timp familia Park ajunse la spital impreuna cu domnul Shin .
- Domnisoara Ha-Na ei sunt familia ta . Doctorul o sprijinea pe Ha - Na .
Ha-Na ii privi speriata :
- El este fratele tau mai mare Ma Ru , tatal tau , sotii Park si Jason logodnicul tau . Doamna Park era in lacrimi cand se apropie de Ha-Na. Fata se ascunse in spatele doctorului .
Nu trebuie sa te temi , ei sunt familia ta .
- Ha - Na draga mea ... Doamna Park o lua de mana si o mangaie pe obraz. Ha-Na simtea caldura unei mame si nu se mai relaxa.
- Ma cunosti ? Intreba cu o voce slaba .
- Toti te cunoastem Ha-Na , toti de aici te iubim . Ma Ru spuse cu voce calda .
- Vrei sa mergem acasa ? Domnul Park o intreba pe Ha-Na.
- Unde acasa ? Unde e aia ? Ha-Na intreba nedumerita .
- Ai sa vezi , doar vino cu noi . Jason se apropie de ea . Ha-Na se dadu un pas in spate . Gestul ei aduse o durere in inima lui Jason .
- Nu ai de ce te teme, ei te iubesc si te vor ajuta sa iti recapeti memoria .
Jason a luat-o de mana pe Ha-Na gest care aduse uimirea tuturor .
- Haide acasa Ha-Na , ne-a fost dor de tine .
Ha-Na il privi cu frica .
- Eu Ha-Na , tu ? Fata intreba curioasa .
- Jason . Ii zambi cald .
- Haide , sa te schimbi, draga ,ti-am adus un schimb . Doamna Park o lua pe Ha-Na de umeri si se indreptara spre salon .
- Haide-ti sa va dau tratamentul si sa semnam iesirea din spital .
- Cum o putem face sa-si aminteasca ?
- Trebuie sa mearga in locuri cu o importanta semnificativa pentru ea sau anumite momente ,sau persoane , acum e inca prea devreme sa o supunem stresului intai trebuie sa isi accepte situatia si sa isi doreasca ea sa-si recupereze trecutul .
Dupa ceva timp iesira toti din spital .
- Ha-Na mergi cu mine in masina ? Jason se apropie de ea incet .
- Dddaa... Raspunse fata .
- Ne vedem acasa. Ma Ru o imbatisa pe Ha-Na si intra in masina .
- Ha-Na sper sa te faci bine repede . Domnul Shin veni spre fiica sa .
- Sa mergem . Jason o lua pe Ha-Na de mana si o ajuta sa intre in masina . Nu suporta sa-l vada pe domnul Shin dupa episodul in care el ii sparsese cu brutalitate globul Ha-Nei .
Jason se aseza in spate cu Ha-Na , soferul conducea spre casa Park .
- Mergem acasa ? Ha-Na intreba curioasa.
CITEȘTI
Queen of tears (in curs de editare)
Teen FictionSa dezgheti o inima rece e foarte greu , dar nu imposibil ! Ha-Na e genul de persoana cu un caracter stralucitor ,cu scopul de a-si salva familia trebuie sa se casatoresca cu mostenitorul celei mai mari case de design din Asia .Jason , este perso...