5 - Accidentul .

201 30 19
                                    

(  Am decis sa schimb putin cursul povesti va sa rog iertati erorile de exprimare sau de gramatica  mi-e destul de greu sa scriu la tastatura ) . 

- Ne scuzati de asa un deranj dar doamna nu mi-a dat voie sa plec . Soferul casei Park statea in fata vilei  de vacanta . 

- Era sigur ca mama e de vina ca ne-a lasat aici ! Inchise nervos portiera . M-am urcat pe locul din spate tacuta . Oficial nu il mai uram pe Ja Son , am vazut ca poate fi o persoana normala asa ca nu o sa ma mai incapatanez sa ma cert cu el mereu . Ma gandisem toata noaptea la scapari din aceasta viata cu familia Park dar oficial m-am resemnat si am sa ma casatoresc cu Ja Son , pentru ca oriunde as fugi tata ma v-a cauta si v-a iesi urat . 

Drumul a durat 2 ore timp in care observam formele interesante ale norilor si ma gandeam daca Young se uita si el la mine . 

- Copii ma bucur sunteti bine  !!!  Doama Park ne imbratisa pe amandoi la intrare pe mine ma bufnea rasul dar m-am abtinut ea credea ca ceva se intamplase intre mine si Ja Son . 

Domnul Park era si el amuzat de asemenea cand il vedea pe Ja Son asa de iritat .

- Copii haideti sa luam masa apoi sa va pregatim de plecare . 

- Plecare ?! Eu is Ja Son ne-am uitat unul spre altul .

Uitasem ! Astazi era ziua in care eu si Ja Son reprezentam compania la conferinta de pe Insula Jeju . Auci ! Ce repede trecuse timpul ! Nu imi prea placeau calatoriile astea dar asta e viata .

Am luat cina impreuna ,eu si Ja Son nu prea era pregatiti sufleteste deoarece asteptasem toata dimineata si dupamiaza dupa masina familiei . Facusem curatenie in toata casa Ja Son citea o carte in spatele gradinii asa ca ne intersectasem drumurile decat cand ne era foame . 

- Trebuie sa reprezinti bine compania si sa faci  noi colaborari . Ii spuse domnul Park lui Ja Son inainte sa ne urcam in masina. 

- Si tu sa impresionezi pe toata lumea cu frumusetea ta ! Imi zambii calduros domnul Park .

- Sa aveti un weekend cat mai placut acolo ! Ne ura si doamna Park ne imbratisa pe rand apoi noi ne-am urcat in masina spre aeroport . Am ajuns la aeroport ne-am urcat in avion zborul era de 4  ore asa ca aveam sa ajungem acolo cam pe la 02 :00 dimineata . 

- Ma lasi pe mine la geam , te rog ? L-am intrebat cand am vazut ca urca in avion primul

- Da , hai . Ni s-au dat perne de dormit el a  refuzat dar eu nu eram extenuata . Am adormit imediat . 

- Ha-Na am ajuns .  Ja Son ma scutura un pic de brat . Au durat 3 minute pana mi-am revenit . Am gasit un taxi si am spus adresa hatelului la care eram cazati de catre doamna Park.

Voiam sa vizitez insula Jeju de cand eram mica dar nu avusesem nici o ocazie pana acum .

Am ramas uimita de grandoarea hotelului. Am intrat inautru Ja Son dadu bagajele baiatului de la intrare . Am mers amandoi spre receptie . O doamnisoara draguta se afla in spatele  pupitrului .

- Ma numesc Park Ja Son si ea este domniosoara Shin Ha-Na , avem rezervate doua camere de ieri  . 

- Imediat sa verific , ma scuzati dar am gasit decat o camera VIP pe numele Park si Shin .

- Nu e posibil  , va rugam mai incercati odata . A spus Ja Son politicos . 

Femeia privi ecranul calculatorului .

- Este corect o camera pentru dumneavoastra si domnisoara .

Ja Son privi uimit si spuse :

- Atunnci mai inchiriem o camera . Ja Son scoase portofelul din sacou.

Queen of tears (in curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum