DELİ AŞIKLAR -2-

62 5 1
                                    

Media:Güney

...

Annem eve gelince boynuma atladı. Hayır tabiki de götünü oturduğu koltuktan bile kaldırmadı. Televizyon izliyordu. Babannelerin dede arayışlarıni. Yani EVLENME PROGRAMİ.

Benim geldigimi anlamışkı arkasını donüp "git üstünü değiştir" demişti duygusuz bir halle. Ben de birazcık abartıp "tamam gotünü koltuktan kaldırmayan karı" dedim. Hiç beklemediğim bir şekilde bana bağırararak "GİT Damla" dedi.

Hiç bir şey demeden yukarıya çıktım.
Annemi ilk defa böyle görmüştüm. Kesin bir şey olmuştu. Üstümü değiştirip aşşağı indim. Anneme "dışarı cıkabilir miyim?" diye sorunca annem çık demişti. Dışarı çıkmak için yalvardığım kadın sadece çık demişti.

Çıktım. Kapının onünde Eylül'ü aradım. " Eylül dışarı çıkalım mı?" diye sordum oda "bekle anneme sorayım" dedi ve telefonu kapatı. Telefonu kapatınca içeriden ağlama sesi ve eşyaların kırılma sesleri gelmişti.

Annem babamla kavga ettiginde iki üç kez bunu yaptiğına şahit olmuştum. Belki babamla kavga etmişlerdi. O yüzden böyleydi. O sırada Eylül'den mesaj geldi" gel beni al ". Arabaya atlayıp Eylül gile gittim.

Arabay bindi ve ona " annem bügün çok tuhaftı bana ilk kez bağırdı." dedim. Eylül ise "takma kafana babanla kavga etmişlerdir" dedi. Beni teselli etmeye calışıyordu. Ve ediyordu da.

Alışveriş merkezine gitmiştik. Bir iki giysi aldıktan sonra yemek yemeğe karar verdik ve bir lokantaya gittik. İlk defa annemi düşünmekten yemeğimi yiyememiştim. Eylül'de bunu farketmiş olacak ki "hadi artık eve gidelim" dedi.

Eylülü eve bırakınca hızlıca eve gittim. Annem yemek hazırlıyor babam ise koltukta oturmuş televizyon izliyordu. Saat yedi olmuştu. Akşam yemeği zamanı gelmişti. Direkmen odama çıkıp üstümu değiştirip aşşağı indim.

Annem ve babam masada oturmuş beni bekliyorlardı. Ben de gelince yemeğe başladık ve yemeğimi bitirip yukarı çıkacakken babam "kızım önemli bir şey konusmamiz lazim" dedi. Ve merakla sandalyeye geri oturdum.

"Kızım şirketteki işler çok kötü gidiyor" bundan babnane diyecekken agzımin açık kalmasını sağlayacak cümleyi söyledi. "Bir sirket bizle ortak olmayı teklif etti ama bir şartla senin yaşında bir oğlu varmış seni ona vermem şartıyla ortak olucaz " dedi.

Ben ruh gibi odama çıkarken annem arkamadan geliyordu ve "kızım özür dilerim" diyordu. O yaklaştıkça koşmaya başladım ve odama girince kendimi tutamayıp yatağın üstüne oturup ağladım ve uyuyakalmısım.

Yarın erkenden kalkıp okula gittim. Galiba okulda ki tek kişi bendim. Sınıfa gittim ve sırama oturdum. Sıraya başımı koydum ve camdan bakıyordum. O sırada gözümden gözyaşlari istemsizce dökülüyordu. O sırada sınıfa birisi girdi ama başımı kaldırıp bakmadım. Giren kişi yanıma oturunca onun Güney olduğunu anladım.

Tam gözyaşlarımı silip doğrulacakken hiç beklemediğim bir soru geldi kulağıma "Noldu?" demişti Güney. Ağlerken içimi çekmemi duymuş olmalı. O şaşkınlıkla gözyaşlarımı silmeye vakit bulmadan dogruldum. Bağırarark "babamın ışı yüzunden tanımadiğım hatta sevmediğim biri ile evlenmek zorundayım" dedim. İki saniye sonra bedenim sanki Güney'in omuzlarındaydı. Bunu ilk başta anlayamasamda gerçekten Güney'in omuzlarındaydım.

Ben daha fazla kendimi tutamayıp onun omuzlarında ağlamaya başladım. Her gözyaşımın döküldüğünde bana daha sıkı sarılmaya başladı ve ben biraz sakinleşince beni bıraktı. Karşı karşıya oturuyorduk ve beni kendine doğru çekmeye başladı. Burunlarımız nerdeyse bir birine deyerken birbirimizin gözlerine bakıyorduk.


.....
Canlar nasıl olmuş? Yorumlarınızı bekliyorum.

DELİ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin