-Güney'in Ağzından-
Uyandığımda başka bir odadaydım.Kim beni buraya getirir ki?Neden yaparlar bunu bize?NİYE AYIRIRLAR DAMLA'MI BENDEN!NİYEE!
Ben daha fazla tımarhane kaçkınına bağlamadan yataktan doğruldum.Ve baktım ne olsun beni Damla'mdan ayırmamışlar sadece beni yanındaki koltuğa yatırmışlar.Seviniyim mi ağlayayım mı bilemedim bak bu duruma.Ama neden ayırdılar beni ondan,daha önemlisi kim ayırdı!Biraz daha doğruldum koltukta ve bir not gördüm.Notta işe şu mani gibi bir yazı duruyordu:
Çok seviyorsun anlaşılan Ama uzak dur Damla'dan Çok zamanını almaz onu unutman Ona değer veriyorsan
Ve en önemli bölüm:
Onu gerçekten çok seviyorsan!
Bu neydi şimdi?Tam biz tamamız, biz sevgili olabiliriz diyorum ve bir anda bir not beni hayatımdan bezdiriyor,yada beni en sevdiğim kişinin ölümü ile tehtid ediyor! Bu nasıl bir dünya, bu nasıl bir uzay?Neden biz nidenn!
Tabi siz şimdi bu not kimden geldi diyeceksiniz?(Yazarınız bunuda düşündü ama bir şey bulamadı)Kağıdın arkasına yanlarına her yerine baktım ama ne bir yazı,ne de bir işaret vardı.Bu yazıda tanıdığım hiç kimsenin yazısına benzemiyordu.Demek ki bu yazı bakasına aitti.
_BRAVOOOO!!! Ne kadar zekiymiş benim Güney'im.
Evet arkadaşlar bu mal şahıs benim iç sesim oluyor.
_Öyle deme aşkım. Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun.
Şimdi diceksiniz bu niye böyle davranıo?Evet benim iç sesim mal bir kız.Milletin iç sesi erkek olur benim ki kız.Lütfen tarzımız farkımız gençler!!!
__Ya sen niye kızsın ki?Şimdi sana tekme tokat dalmak varken!
_Öf be!Tamam. Gidiyok.
__Ha şöyle akıllı ol!
Ama benim aklım hala şu kağıtta.Ama hakkını vermek lazım güzel kafiye bulmuş.Ahenk akıyor ahenk!
-Damla'nın ağzından-
Kalkmıştım ki!Aman ALLAH'ım dedim.Niden mi ..... demedim? Çünkü ben imanlıyım hihihiihih!Niden dedim peki!Çünkü üstümde bir öküz(Güney)yatıyor.Kalksam kalkamıom.Ama bir şekilde koltuğa baktım ki bizim şapşik aşıklar orda bizi izliyor.Yardım edin diye dudağımı oynatınca anlamış olcaklar ki yanıma geldiler ve Güney'i koltuğa yatırdılar.Ve benim aklıma muthiş bir fikir geldi.
Güney'e EŞŞEK ŞAKASI yapıcaktık.
Bunu duyunca aşıklar bi sevindi ama ben durdurdum çocuk uyancak yoksa ben napım yani!İşte bi kağıda mani gibi bir yazı yazdım ve yanına bıraktım.
(üsteki yazının aynısı. Yazar bunu yazmaya üşendi)
Sonra birden aklıma babam geldi.Durduk yere nie geliolar bunlar benim aklıma yha!Niye?Beni nasıl evlendirmek isterler!Hala anlamıyorum.Hadi diyelim kabul ettim-ki etmiyeceğim-,beni kimle evlendiriceklerdi? Aklımda deli sorular.
Nereye gidecek bizim halimiz a dostlar?