Capitolul 2.

615 38 6
                                    

CAPITOL DEDICAT LUI RosaAlexaLove

James franeaza iar masina se opreste in fata casei lui, mai bine spus in fata palatului , cat timp stau si admir eu casa , acesta iese din masina venind spre mine si ma ajuta sa cobor ca un adevărat gentleman.
-Multumesc ii spun privindu l in ochii.
-Bun venit acasa , îmi spune privindu ma intens.
- Defapt bine ai venit tu , in casa ta. James , m ai ajutat foarte mult si iti multumesc enorm pentru tot , dar nu mai pot sa profit de bunatatea ta, îmi voi cauta un loc de munca iar apoi o sa incerc sa îmi cumpăr un apartament micuț poate pe la periferie caci acolo sunt mai ieftine , iar pe deasupra trebuie sa o iau si pe Irinuca de la dobitocul acela betiv.
Ii spun toate aceste cuvinte privindu l in ochii cu speranta ca va intelege ca nu vreau sa profit sub nici o forma de prietrenia noastra .Oi fi eu rea si artagoasa si poate putin vicleană dar nu cu persoanele pe care le iubesc si admir.

-O faci pentru Gina nu ?, ma intreaba acesta apropiinduse de mine.
-Da o fac pentru Gina dar si pentru Irinuca , este periculos ca un copil de nici 2 ani sa stea cu un retardat mintal bețiv si bolnav.
De aceea trebuie sa o iau de langa el.
-Pe Irina o vom lua de la ala care cică e tasu poimâine după ce ma voi ocupa eu maine de tutela ei, nu vreau sa existe nici o problema cu ala , iar in legătură cu profitatul de bunătatea mea , daca mai spui vreo dat asa ceva ma voi supăra foarte tare pe tine, ce faci Samanta ai uitat cat ne am ajutat unul pe altul .Da este adevarat ca te am ajutat dar sti ce este adevarat ca si tu mai ajuta , mai ti minte cum seara de seara imi îngriji rănile după ce luam bătaie , cum nu dormeai cu nopțile sa ai grija de mine.Cum evadai noapte din Scoala de corectie pe sub gardul de sârmă zimțat ca Sa mergi kilometri pana la o farmacie din oras pentru ami lua clamate si tot felul de alifii, iar cand te intorceai erai plina de sânge de la zgarieturile făcute in gard.I a spune ai uitat , nu mai eu stiu cat de recunoscător iti sunt , daca tu nu erai ,poate eu nu mai eram acum aici viu .
Ma uităm la el cu atât drag si imi aduceam aminte de ce zile grele am avut in iadul acela si asta numai din cauza lor.

-Sa nu te mai aud vreodată ca spui astfel de lucruri.
- Dar James nu vreau sa iti stau pe cap cu atât mai mult cu Irina.
Acesta se încruntă si imi da o suvita de par după ureche.
-Tu esti o persoana foarte importanta pentru mine , iar Irina este un copil care sigur nu ne va deranja chiar cred ca o sa îmi măresc simțul patern alaturi de ea.
- Daaaaa.... sigur , spun eu râzând.Tu mai rămâneau sa fi tata si eu bunica si le aveam pe toate ,spun eu începând sa rad alaturi de el.

-Scumpule , se aude o voce pe care as putea sa o recunos dintr o mie.Era Elena scumpa si draga de Elena mama lui James , doamne cat o iubesc pe femeia aceasta si ce dor mi a fost de ea , intotdeauna venea la scoala de corecție sa il viziteze pe James si ne aducea mancare buna pentru ca mâncarea de acolo era groaznică , mereu ne aducea haine noi si curate , mereu a încercat sa ne scoată de acolo dar chiar si cu bani si influenta mare pe care o avea tot nu a reusit, mereu vorbeam cu ea ca intre fete si ea stie ca am ajuns acolo pe nedrept din cauza unei crime făcute de fratele meu.

-Samanta?, Doamne scumpo tu esti, nu imi vine sa cred doamne cat ma bucur sa te vad , te ai facut atat de frumoasa de acum trei luni de cand nu te am mai vazut, doamne cat ma bucur sa te vad aici , nu ai idee cat de mult am asteptat ziua aceasta .
-Vino aici , imi spune aceasta trăgându ma la ea in brate.
Of ce bine era sa te simti iubit , ma simteam in brațele ei de parca as fi stat in brațele mamei.
-Si eu ma bucur sa va vad.Ii spun , aceasta sarutandu ma pe ambii obraji.
-Vai scumpo nu ai idee cat de bucuroasă pot fi , am atâtea sa iti povestesc, ai atâtea sa îmi povestesti, de acum vei sta aici si vei lucra cu mine la firma va fi minunat .
-Dar chiar nu as vrea sa va deranjez adică m ati ajutat destul chiar nu as vrea sa...
-Nici un dar .., cum am spus eu asa vom face .., auzi aici profiti tu de noi , las ca profiti tu de alți dar de noi nu scumpo , poate eu profit de bunatatea ta , pentru ca mereu ma asculti si ai avut grija de tantalaul de fiu al meu pentru ca a intrat in scoala aia de corectie pentru ca a batut o profesoară ca i a dat un doi.Spune toate astea mie zâmbind mi iar la el strambandu se.
-Acum hai in casa , începem sa urcam treptele spre intrare si Elena începe sa strige...
-Angelaaaaa.., cred ca striga vro menajeră ceva ca din cate stiu eu mama lui James este destul de respectuasa si nu striga pe oricine asa.
-Da doamna!, si am avut dreptate o femeie de varsta mijlocie cu o uniformă de un alb imaculat , stătea drept in fata usii si astepta ordinele Elenei.
-Vreau sa pregateste repede camera din spate cu balcon pentru fica mea si vreau sa ii spui Olgăi sa pregătească mai repede puiul acela cu sos de miere , pentru ca copiilor mei le este foame daca in zece minute nu sunteți gata cu totul e vai si amar de voi.
Angela stătea si se uita mirată la Elena , poate in general nu se poartă asa cu ea dar cred ca o data cu venirea mea vrea sa fie totul perfect ,iar acest lucru ma face sa o iubesc si mai mult si sa o apreciez pentru ca ii pasă de mine.
-Ce casti asa ochii la soția mea Angela, nu ai inteles ce ai de facut, sau vrei sa iti fac o demonstrație specială , copiilor le este foame faci de mancare si ii pregatesti ficei mele camera aia acum ca doar nu te am pus sa pregatesti toata casa e doar o camera.Hai mai repede, spune vocea dură si inconfundabilă a domnului Denis.
-Samanta scumpo , dar ce ai mai crescut si ce frumoasa te ai facut, ma i a in brate si eu il sărut pe ambii obraji.
-Ma bucur sa va vad domnule Denis.
-Ai lasa formalitate , poti sa îmi spui Denis sau daca vrei tata as fi mândru sa îmi spui asa .
-Si eu as fi mândră sa îmi spui mama , imi spune Elena cu un zâmbet pana la urechi.
-Vai da ce părinți nemaipomeniti am , nici măcar nu ma baga in seama .
-O mai taci pispiriche , daca as fi in locul tau pana acum ma dădeam la frumusețea asta de fata , dar cum am deja o sotie superba ti o las tie , la vorbele acestuia eu si Elena începem sa râdem, aceasta plasandui un mic sărut pe buze sotului ei.Ce drăguți sunt , as vrea sa ma si eu o căsnicie asa frumoasa ca a lor.
-Da, da tata ce sa iti spun eu si Samanta suntem doar prieteni eu fratele mai mare ea surioara cea mica.
-Asa este domnule , ii spun acesta strambandu se la apelativul spus de mine.

-Parca am zis ceva Samanta , nu ??
-Asa este , spun eu aducandu mi aminte de vorbele acestuia de mai devreme.
-Hai ma lăsați fata in pace , spune Elena lundu ma de mana si mergând cu mine in casa.
-Scumpo , am facut comanda pentru mobilier nou pentru camera Irinei , iar tie daca nu iti place mobilierul camerei tale il vei schimba.Dute acum sus la ultimul etaj a doua camera pe stânga , fati un dus , vi sa mâncăm ceva iar apoi vom pleca la cumpărături , salon si toate cele.
Dar inainte de toate astea trebuie sa iti stric ziua si sa iti spun o veste rea.
-Aaaa......, in primul rand va multumesc pentru ca ma ajutati si pe mine si pe Irina sunt sigura ca Gina prietena mea va aprecia foarte mult, si in ce consta vestea cea rea?, o intreb uitându ma in ochii ei ce inspirau mila.
-Scumpo am citit azi de dimineata in ziar ca bunicul tau a ....,aa..., murit scumpo.Totul a amorțit.

La auzul acestor vorbe m am blocat , nu pot sa cred ca singurul meu punct de sprijin din acea familia a murit , singura persoana care a venit sa ma viziteze la scoala de corecție in toți acesti ani in care mama , tata sau fratele meu nu au venit nici măcar odata, iar bunicul meu care mai era si in scaun cu rotile se chinuia atat sa vina sa ma vadă .Il iubeam
atat de mult.Lacrimi amare imi inundă fata .
Elena vine si imi sterge lacrimile, cu mana ei fina si calda care ma dezmiarda usor.
-Scumpo nu mai plânge , bunicul tau era bătrân , a fost un luptător si un locotenent minunat si curajos, are nevoie de tine puternica, iar maine este înmormântarea lui , sunt invitate numai rudele apropiate.
-Adică si eu , spun stergandu mi lacrimile.
-Da scumpo dar nu stiu daca este bine sa te duci in starea asta si in astfel de circumstante in care te afli acum.
-Nu Elena , maine ma voi duce la înmormântarea bunicului, nu voi plânge pentru ca nu vreau sa arăt ca sunt slaba , si imi voi înfruntă familia odata pentru totdeauna vor primi ce merita , răzbunarea mea va începe.
-Scumpo sti ca nu sunt de acord cu această răzbunarea dar te voi susține in tot pentru ca te iubesc mult.
-Iar eu va multumesc foarte mult pentru tot.
- Hai dute , fati un dus si hai la masa.
-Ok .
După un dus bine meritat , pe care nu la m mai facut atat de relaxant de mult timp , da la închisoare aveam voie sa stam la dus doar 10 minute nu mai mult.
Ma îmbrac intr o rochie lejeră de un roz pal si cu niste sandale de aceasi culoare iar apoi merg jos la masa.Odata terminată masa cu tota " familia",
Am plecat alaturi de Elena la cumpărături , aceasta mi a luat o mulțime de rochii frumoase si foarte scumpe chiar daca m am rugat de ea sa nu le cumpere pentru ca mi se părea ca aveau un pret prea exagerat.
Apoi după ce ca eram deja epuizata de la aceea sesiune de shopping am mers la un salon unde mi am facut :manichiură pedichiură , nu stiu ce tratamente faciale de relaxare iar apoi parul.
-Ce ai zice sa ii schimbam culoare, ma intreaba coafeza.
-Aaaa..., nu stiu ce sa zic.
- Faci orice sa arate cat mai bine, dar nu cred ca se poate si mai bine la cat de frumoaa este deja.Spune Elena zâmbind strengar.
-Ok , si cu astea fiind spuse a inceput sa isi facă treaba.
Minutele treceau in sir iar apoi orele pana cand ...
-Gata am terminat sper sa iti placa.
-Wow, esti superba scumpo te prinde culoare.
Imi îndrept privirea spre oglinda si cand ma vad rămân uimită, parul meu de odinioară castaniu acum era de un blond auriu , fata mea radia din cauza acestei culori Elena avea dreptate eram , eram....frumoasa cred ca acesta era cuvantul.
.
.
.
.
.
Odata ajunse in fata casei , Elena ma ajuta cu pungile de cumpărături care nu erau putine, iar apoi ma duc in camera mea aranjundu le pe fiecare iar apoi schimbându m in pijamale.Trebuie sa ma duc la James sa vad ce face si sa ii multumesc pentru tot.Cotrobai putin prin casa pana gasesc camera lui dar cand deschid usa acesta dormea adânc.Ma duc langa el si ii plasez un sărut scurt si cast pe frunte iar apoi ma cuibaresc bine in bratele acestuia.
-Noapte buna Sammy, imi spune acesta strangandu ma mai bine in bratele lui mari .
-Noapte buna , si multumesc.
-N ai pentru ce , si iti sta foarte bine blonda .
-Mersi , ii spun ridicandu mi capul de pe pieptul lui si sarutandu l pe obraz.
Imi plasez capul la loc pe pieptul lui care emana caldura si adorm ascultandu i bataile inimii.
Maine va fi o zi grea trebuie sa ma odihnesc pentru ca imi voi confrunta familia dupa 12 ani.
****
Acesta este capitolul 2 sper sa va placa , scuze pentru greseli.
La media este Samanta.

PuşcăriaşaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum