-Capitol scurt-
PERSPECTIVA LUI MAX.
Odata ajuns la masina , am asezat fetița pe bancheta din spate iar pe Samanta am asezat-o pe scaunul din dreapta soferului .
Nu stiu daca dormea , cea mica dormea de mult dar ea , ea era un mister , mereu a fost asa .
Intru si eu in masină si pornesc motorul spre casa.
**
Parchez masina in fata casei mele si imi intorc privirea spre făptură mica ce doarme pe bancheta din spate .-Esti fata ei ?, o intreb pe cea mica , chiar daca nu astept un răspuns , nu stiu de ce simteam o teama ca ar putea fi a ei.
Imi întorc privirea spre Samanta care motaia usor .
Si hotărăsc intr-un sfarsit sa o iau pe ea si cea mica in brate si sa merg in casa.
*PERSPECTIVA autoare *
Niciunul dintre ei nu era treaz , ea incerca sa adoarmă fataindu-se de pe o parte pe o alta a patului , iar el nici macar nu mai incerca sa adoarmă, stătea linistit privind luminile orasului din frumoasa lui sufragerie.
Amândoi se gandeau la celalalt, numai micuța Irina dormea fara nicio grija.
Acesta se gândea ca poate daca ar face o baie in piscină interioară a casei se va mai relaxa , având in vedere pe cine are sub acoperișul lui .
Odata ce ajunge la piscină
fiind convins ca "invitata" lui doarme , se dezbracă direct si incepe sa înoate privind din cand in cand la ploaia ce a început afară.De cealaltă parte a casei , Samanta încerca sa-si calmeze teama ei de furtuni.
Nu ii era teama de prea multe in viață, doar de trei lucruri Dumnezeu , furtunile si dragoste ei fata de Max.
Se pare ca in aceasta seara toate acomplotat at contra ei.Se ridica in sezut , asigurandu-se ca mica faptura doarme , si pleca din camera.
Nu stia unde merge , dar speră sa dea de o bucătărie de unde sa se servească cu un pahar de apa.Casa era intr-o totala beznă , aceasta lovindu-se neintentionat de majoritatea masutelor din sufragerie.
Max , deja era cu urechile in patru , stia ca blonda lui , bine nu este a lui dar asa ii plăcea sa gândească macar in seara aceasta pana cand o va ură inapoi , ma rog sa revenim la blonda lui de care era sigur ca doarme iar cea mica la fel ,nici nu se gândea ca cineva ar putea intra prin efracție si le-ar putea face rau.
Nu mai sta pe gânduri si pleca spre camera din care se auzeau zgomotele.
Odata ajuns in sufragerie cu o dâră de apa dupa el , priveste o silueta destul de micuță ce schiopateaza incet.
-Samanta ?!, intreaba acesta râzând de pozitia pe care o avea încercând sa ridice revistele din suport.
Dendata ce i-a auzit vocea răgușită si dură venită de nicăieri, nu a mai fost atenta la revista de pe jos si calcă alunecând pe ea.
Simte cum este luata in brate de Max dar tot nu avea o stabilitate prea buna , parca acum parchetul era si mai ud.
Bubuitura asurzitoare care se aude atunci cand cad amândoi pe parchetul rece si ud ii face sa radă.
-Max , ce naiba faci , esti ud ?! , spune aceasta râzând .
-Si nu numai ud , spune acesta ranjind pervers.
Acesta il analizează mai meticulos un țipăt scurt iesindu-i pe gură atunci cand realizeaza ca bărbatul de langa ea este gol puscă.-Oo...Doamne Dumnezeule mare , esti gol .... Max esti gol , ud si lipit de mine .
Spune aceasta punandu-si mâinile la ochii .
-Ce ne facem acum , Doamne Max esti gol si lipit de mine , cum mai remediam noi situatia asta de rahat.
-Stiu eu cum pisicuta , ii spune acesta ridicandu-se cu ea in brate si mergând spre dormitorul lui.
-Cum ?!, intreaba aceasta stragandu-l usor rusinata in brate.
-In dormitor , ii spune acesta deschizând usa dormitorului său stragandu-i usor fesa intre degete prin rochiță sa . ...........................................................................................
....
.....
.
TO BE CONTINUEDLove all💖💟
Capitol necorectat ☆¤♡Astept păreri.
CITEȘTI
Puşcăriaşa
RomanceAu trecut zece ani , zece ani dintre care opt i -am petrecut in scoala de corectie iar doi in pușcăria de maxima siguranta din New York , zece ani de cand familia mea ma aruncat ca pe un caine si nu mi -au mai vorbit, nici o vizită , nici un telefon...