capitolul 4.

495 35 2
                                    

Era o zi destul de însorită, ma simteam destul de împăcată cu mine avand in vedere evenimentele de ieri.

Astăzi trebuia sa ma duc sa o iau pe Irina iar apoi sa ma pregătesc pentru cina cu ai mei.
Nici nu îmi amintesc la ce ora mi-au spus ca trebuie sa ne vedem pentru ca pur si simplu nu ma intereseaza , nu au fost in stare sa vina timp de zece ani la mine si acum se asteapta sa vin cu brațele deschise la ei.
Ooo.....se însală amarnic.

Imi dau prosopul de pe mine si imi îmbrac blugii crem cu o camaşuța de un rosu pal si o geacă de piele roșie destul de drăguță.

-Samanta !!! hai ca o sa întârzi
-Acum James !!

Imi iau geanta, iar apoi tocurile si fug la parter.
-In sfarsit ai venit si tu , credeam ca voi mai sta aici încă un sfert de ora .
-O haide ,nu te mai plânge atât , zici ca esti un mosuleț pensionar care sta si joaca table toata ziua.

Ii spun toate acestea chicotind.
El se strâmbă usor la mine , se apropie de fata mea ca mai apoi sa ma ia pe sus si sa ma pună sa stau ca un sac de cartofi pe spatele lui.

- James lasa-ma jos , pentru numele lui Dumnezeu sunt grea.
Incerc sa il lovesc pe spate cu palmele si cu pumni dar degeaba e prea puternic pentru mine.
-Sti ca te lupți degeaba. Sunt mai puternic.
-Mi-am dat seama de asta atunci cand te loveam si mai rău m-am lovit eu.Cred ca mi-am invinetit palmele .Ii spun supărată.

Simt cum ma lasa jos si imi priveste cu teama mâinile firave .

-Ai obținut custodia Irinei ? , il intreb in timp ce ii asez tricoul putin sifonat .
-Da stai linistită , cu avocatul tatei si niste sute de dolari poti obtine si postul presedintelui.
-Pai atunci ce mai astepti fa.ma prima doamnă.

Am inceput si eu si el sa râdem atât de tare încât angajați care treceau pe langa noi isi făceau cruce.
-Hai prima doamnă sa mergem sa o luam pe Irina.
Il însoțesc pana la masina sport , unde ma ajuta sa urc in ea iar apoi accelerează in foarță pana in cartierul fetei.

Străzile erau mici si înguste , murdare si pline de aurolaci si oameni dubiosi ,se pare ca afara nu este diferenta mare fata de puscărie.

-Pai astă este blocul , bine...daca se poate numi asa.
Mi-am indreptat privirea spre o clădire care deabea se mai tine in stâlpi de susținere era destul de răufamat .

-Esti sigura ca vrei sa intri, mai bine m-ai astepta aici in siguranță. Imi spune James.

-Ce nici vorba , vom intra amândoi si o vom lua pe Irina .

-Ok haide atunci.

Intrăm in scara blocului unde stătea o bătrâna infofolita pe jos iar apoi începem sa cautam apartamentul Irinei.

-L-am gasit , aici este.
Ma uit spre James care sta in fata unei usi de lemn destul de subreda .
-Esti sigur ca asta este ??
-Da sunt sigur , haide sa intrăm.
Acesta bate de cateva ori pana cand un bărbat destul de înalt si tanar deschide usa.
-Ce naiba vreti ?!?
-O vrem pe Irina .
Ii spun eu .

Isi freacă barba gânditor iar apoi spune:
-Va trimis puscariasa aia de masa nu , cateaua naibi .Spune acesta răcnind.

-Nu mai vorbi asa despre ea ,sti prea bine ca a intrat in puscărie din cauza ta si a împrumuturilor tale la camatari .
Tu esti doar un fatalau căruia ii este frica de poliție si ai pus.o la înaintare pe Gina .Ii spun toate acestea urland ka el.

Acesta se apropie de mine vrând sa imi dea o palmă dar eu reactionez mai repede si ii dau un pumn care la dezechilibrat si i-a umplut arcada cu sange.

Ma pun in genunchi langa el si il iau de gulerul tricoului plin de sânge.
-Ascultă aici caine daca vad ca Irina a pățit ceva te omor cu mana mea , ai inteles ?!? , urlu la el.
Acesta da usor din cap in semn aprobator.
-James , ai grija de el , eu ma duc după Irina.

PuşcăriaşaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum