3 part

39 3 0
                                    

Z pohledu Alexe (večer ve skateparku):
Rozhodl jsem se, že zajdu za svými kamarády, přece jenom jsem je už dlouho neviděl. Jen co jsem tam dorazil, všiml jsem si jedné holky. Přemýšlel jsem kdo to je a pak mi to docvaklo. To je ta nová! Myslím, že se jmenuje Katniss, snad jsem jí i párkrát viděl, ale nebyl jsem si jistý.
Po nějaké době jsem se s ní dal do řeči. Byla trochu rozpačitá, ale přišla mi něčím zvláštní, něčím mě přitahovala víc, než holky od nás. Ale bude to spíš tím, že ji neznám. Až jí poznám líp, přestane mě bavit. Nevím proč to tak mám, ale jsem prostě takový.

Ze skateparku jsem šel se svým kamarádem Davidem do místního nonstopu. Přišli jsme tam a zase samé známé tváře. Začaly se na mě zase lepit ty samé holky, jako vždy. Už mě otravovaly. Dnes jsem neměl náladu na nějaký děvky od nás. Normálně bych si jednu vybral, ale nějak se mi nezamlouvaly. Pořad jsem musel myslet na to, proč mi Katniss přišla tak zvláštní, tak nevinná, tak sexy. Nechápal jsem sám sebe, proč je to tak. No, ale jak se znám, jednou sní budu něco mít a už jí nebudu chtít znát. Z mého přemýšlení mě vyrušil David, už byl celkem připitý. Přiběhl ke mně pod každou rukou držel jednu holku, brunetku a blondýnku. Začal křičet „Notak brácho pojď už konečně!" Začal jsem se smát „Už jdu, ale beru si tu brunetku."
Sice jsem říkal, že na ně nemám náladu, ale když už je přivedl. Prostě nedá se odmítnout, když se nabízejí.

Pain and paradiseKde žijí příběhy. Začni objevovat