Z pohledu Katniss:
Po probuzení:Vstala jsem celkem brzo. Vzhledem k tomu, že jsme šly spát celkem pozdě. Jako vždy Denisa ještě spal, snad nikdy nevstala dřív než já. Podívala jsem se kolik je hodin a doopravdy bylo jen 7:00. Najednou jsem ucítila, jak mi kručí v břiše. Vstala jsem z postele, oblékla se a šla do kuchyně. Letěla jsem natěšená k ledničce, ale po otevření jsem se zklamala. Bohužel tam skoro nic nebylo, jelikož Denisy máma pracuje skoro pořád. Takže nestíhá nákupy a my na to včera zapomněly. No nic, rozhodla jsem se, že zajdu do obchodu. Měla jsem příšernou chuť na ovesnou kaši s jahodami. Byla jsem líná se namalovat, tak jsem si jen upravila vlasy a šla.
Venku bylo krásně, miluju letní rána. Slunce nepálí a je příjemné. Vzala jsem si to procházkou, šla jsem pomalu a koukala po okolí. Sice to není velké město, ale i přes to mělo něco co jiná města nemají. Bylo malé, ale krásné. Začínalo se mi tady líbit. Za nedlouho jsem šla ulicí k náměstí, přes které musím jít. Najednou jsem uslyšela hlasitý smích a viděla jak někdo vychází ze dveří místního notstopu. Zajímalo mě, kdo by to mohl být. Ten smích mi byl povědomý. Proto jsem zrychlila, abych se podívala a po chvíli jsem to viděla. Byl to Alex s nějakým klukem, zřejmě jeho kamarád. Raději jsem zpomalila, nechtěla jsem, aby mě viděl. Ale za pár okamžiků mi bylo jasné, že bych ho ani nezajímala, jelikož z klubu vyšly dvě holky a hned se na ně pověsily. Nemohla jsem se na to dívat. Zrychlila jsem a šla jsem proti nim. Když mě Alex viděl, pustil tu holku a usmál se na mě, jako kdyby čekal, že se mu pověsím na ramena jako tamty. Jenže já jsem prošla, ani jsem se na něj nepodívala a neodpověděla na pozdrav.
Když jsem se probrala z mého rozčílení, zapřemýšlela jsem, proč jsem byla vlastně tak naštvaná, když ho sotva znám. Nechápala jsem sama sebe. Vždy mi tohle bylo jedno, nezajímali mě nějací záletníci, jako byl on. Ale z nějakého důvodu, jsem byla naštvaná.
Dorazila jsem do obchodu, koupila jídlo a šla za Denisou. Po příchodu jsem zjistila, že stále spí. Musela jsem si jí vyfotit, jelikož spala jak miminko. V kuchyni jsem si vše na chystala a začala dělat ovesnou kaši. Nudila jsem se a tak jsem si pustila svůj docela oblíbený film Hobbit. Po chvíli jsem už cítila tu příjemnou vůni jahod, vstala jsem a šla to zkontrolovat. Byla hotová, nandala jsem nám a na vrch jsem dala pár čerstvých jahod. Vzbudila Denisu a přinesla jí kaši se zeleným čajem. Smála se a říkala ty jsi ale "romantik".
ČTEŠ
Pain and paradise
Teen FictionObyčejná holka co se přestěhuje do malého města, kde zná každý každého. Pomluvy se zde šíří rychleji než jakákoliv nakažlivá nemoc. Doposud byla zvyklá být stále sama. Ale co když teď potká člověka, na kterém jí bude záležet? Co když ten člověk bude...