Po snídani jsme se nudily. Myslely jsme, že pojedeme nakupovat nějaké věci, ale nakonec jsme se rozhodly, že půjdeme k řece. Bylo krásně, slunce pálilo, ale vál příjemný teplý vánek. Den jako stvořený pro opalování a dovádění v řece. Šla jsem do pokoje, vzala si plavky, v koupelně si je oblékla a přes sebe jsem hodila jen takové průsvitné šaty. Nosím je obvykle právě k plavkám. Do tašky jsem si hodila vodu, mobil a opalovací mléko. Když jsme konečně byly připravené, bylo už po 3 hodině. Tak jsme tedy vyšly.
Řeka bylo kousek od skateparku. Vůbec se mi nelíbilo, že přes něj půjdeme, jelikož v tuhle domu se tam každý schází. Samozřejmě jen jsme tam vešly, všichni nás začali zdravit. Doufala jsem, že tam Alex nebude, po dnešku ho radši vidět nechci. Ale byl, seděl jako obvykle na jeho místě v rohu, jako nějaký pán všech. A jako by to nestačilo Denisa zamířila přímo k nim. Cítila jsem se tak trapně, nebyla jsem skoro oblečená. Bylo mi to nepříjemné a natož, když tam seděl Alex. No, ale neměla jsem na vybranou. Hned, když jsme k nim přišli, cítila jsem, jak si mě Alex prohlíží. Bylo to příšerné. Řekla jsem Denise, že už chci jít a mého slova se chytl i Alex. "Kam chceš jít Katniss?" zeptal se. Chtěla jsem zalhat, ale Denisa řekla "jdeme k řece, přidáte se?". No to snad ne, tohle mi nemůže udělat, ale udělala. Alex se výherně ušklíbl a řekl "velmi rád".
U řeky nás nakonec bylo 5. Já, Denisa, Alex a nějací jeho dva kamarádi. Jeden se myslím jmenoval David a druhý Martin. Jelikož nás bylo tolik museli jsme najít nějaké pěkné místo, kde si budeme moct lehnout všichni. Konečně jsme našli celkem dobré místo. Natáhla jsem si ručník a sundala šaty. Alex jen stál a koukal. Upozornila jsem ho odkašláním a on se samozřejmě otočil a dělal jakoby nic. Sundal si triko a potom kalhoty. Bože musela jsem se podívat, byl dokonalý. Nemohla jsem se odtrhnout z jeho těla. Naštěstí skočil do vody, jinak bych na něj koukala snad pořád. Najednou slyším "Notak Katniss poběž do vody, je teplá!" zařval Alex. "Ne, zatím ne. Nechce se mi tam." odpověděla jsem mu. Začal se smát "To nebyla otázka.". Vyběhl z vody, vzal mě a běžel nazpátek. Zastavil se těsně u vody a hodil mě tam. Když jsem se vynořila, stál tam a smál se tak, že to muselo být slyšet až do Prahy. Nemohla jsem se také nesmát. Najednou do vody naskákali všichni a mi začali blbnout.
Už se začalo stmívat a mi seděli na břehu. Kluky napadl super nápad rozdělat oheň. David s Martinem běželi pro větve a Denisa řekla, že skočí pro nějaký papír do hospůdky kousek od řeky. Ani jsem si to neuvědomovala, ale najednou jsem tu zůstala sama s Alexem. Alex jen seděl a najednou řekl "Nakonec jsi si to užila co?". Jen jsem se usmála a řekla "Nakonec jo, bylo to fajn.". Pak už jen bylo trapné ticho, oba jsme nevěděli co říct. Báli jsme se, že by z nás vypadla nějaká blbost. po pár minutách dorazili kluci a pak i Denisa. Rozdělali jsme oheň, říkali si různé příběhy a vtipy. bylo to super. Bylo zase skoro půl noc. Rozhodla jsem se, že půjdu. "Deni? Já už asi půjdu domů, tak ahoj", dnes už jsem totiž spala doma. "Jo jasně Katniss, tak pa zítra" řekla Denisa. Rozloučila jsem se i s ostatními, ale Alex se najednou zvedl a řekl "Půjdu s tebou, stejně jsem už unavený. a přece tě nenecháme jít samotnou." zasmál se. "Dobře, tak pojď."
Cestou jsme si povídali snad o všem. Když jsme přišli před náš barák řekl "No, tak asi ahoj Katniss.". "Jo, ahoj Alexi." usmála jsem se. Najednou Alex přistoupit blíž "Dobrou noc." Cítala jsem, jak mi bije srdce, chtěla jsem ho tak moc políbit. Ale řekla jsem jen "Dobrou". Rychle odstoupila a šla dovnitř. Nemohla jsem uvěřit co se stalo. Proč jsem vlastně tolik toužila ho políbit? Tohle mnou nikdy necloumalo, vždy mi bylo všechno jedno, všichni kluci na téhle planetě mi byli ukradení. Ale on najednou ne, zrovna on! Bože nevím co budu dělat, nejspíš se mu vyhýbat, ale co když to nedokážu?
ČTEŠ
Pain and paradise
Teen FictionObyčejná holka co se přestěhuje do malého města, kde zná každý každého. Pomluvy se zde šíří rychleji než jakákoliv nakažlivá nemoc. Doposud byla zvyklá být stále sama. Ale co když teď potká člověka, na kterém jí bude záležet? Co když ten člověk bude...