BİZ ALİ VE SELİNDİK

580 51 5
                                    


Kahretsin Nazlı bizi görmüştü.Ne yapacaktık şimdi?Bir Ali'ye bir Nazlı'ya baktım.

s:"Nazlı bak yanlış anladın.Biz şey...şey yapıyoduk"

n:"Ne yapıyodunuz  SelinHanım.Mesela  öpüşüyor olabilir misiniz?"

s:"Ali sen bir çıkar mısın?"

a:"Ta-tabi"

Nazlıya  her şeyi anlatmalıydım yoksa işler  gittikçe kötüleşecekti.

s:"Senin biricik  kardeşin  deli gibi aşık  oldu.Nazlı...Bende  uzak  durmaya  çalıştım.Zaten uzak duruyorum da  ikimiz de çok acı  çekiyoruz Nazlı.Ben çok yanlış ama güzel bir sey yapıyorum.Biz kendimizi tutmaya calışıyoruz  ama  olmuyor  birbirimize dayanamıyoruz.Birbirimizi delicesine istiyoruz  ama  bu imkansız.Biz  imkansısız.Yapamayız."

Nazlı biraz daldı.Sonra hızla bana döndü.

n:"Yapın Selin Aşk  çok güzel bir şey olmalı  biri için  böyle şeyler düşünmek Aliyi kaybetme Selin"

s:"Teşekkür  ederim Nazlı" dedim ve hemen ona sımsıkı sarıldım.Nazlı  haklıydı biz bencil olmalıydık.Biz aşıktık.Mecburduk,birbirimize ihtiyacımız var ve biz ALİ VE SELİNDİK.Bizim aşkımız  efsane olmalıydı.Kesinlikle biz  efsane olmalıydık.Çünkü biz imkansız bir aşka sahip çıkacaktık.Hemen odamdan çıktım  ve Alinin odasına girdim.Bana  şaşkın gözlerle bakıyordu.

s:"Biz  birbirimize mecburuz Ali ben senden uzak duramıyorum tenin,kokun bu kadar yakınken ben dayanamıyorum"

a:"Uzak durmayalım o zaman  "dedi ve beni delicesine  öpmeye  başladı.Sanki bana susamıştı.Biz  zevk  için öpüşmüyorduk biz  farklıydık.BİZ ALİ VE SELİNDİK...


BÖLÜM  BAYA  KISA OLDU FARKINDAYIM AMA DAHA SİYAHADA  BÖLÜM YAZICAM VE ARTIK BİLGİSAYARDAN YAZIYORUM EMİN OLUN Kİ DAHA ZOR SINIR KOYMAYA  KARAR VERDİM

15 VOTE VE 5 YORUM

SINIR DOLUNCA UMARIM HEMEN YAZABİLİRİM ÇÜNKÜ BU HAFTA ÇOK SINAVIM VAR...


ACI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin