"BENDEEEEE..."

666 57 15
                                    

Ne hakla gelmişti  o pislik buraya.Aklıma  onu basışım gelmişti.En yakın arkadaşımla yatmıştı.Gözümden bir yaş aktı.Aktığı gibi elimin tersiyle sildim.Sahte gülümsememi takındım ve yanlarına doğru ilerledim.

s:"Hoşgeldiniz.Cem,beklemiyordum"

c:"Sevinmedin mi yoksa?"

s:"Bayıldım...Hadi içeri geçelim"İçeriye girmeden önce besteyi bir kenara çektim ve;

s:"Ne hakla  o şerefsizi buraya  getirirsin beste"

b:"Hala ona aşıksın selin.Barışın artık"

s:"Aşık felan değilim"dedim ve içeriye geçtim.Beste ve Cemi tanıttıktan sonra odaları gösterdim.Ali bana felaket kötü bakmıştı.Hemen Alinin odasına  gittim.Beni bekliyordu.

a:"O kimdi?"

s:"Eski sevgilim bak  o beni aldattı biz ayrıldık  ona karşı bir şey hissetmiyorum sakın yanlış anlama ben sana aş"Lafımı tamamlayamadan ali dudaklarıma yapıştı.Bende hemen karşılık verdim.Yavaşça benden ayrıldı  ve alnını alnıma yasladı.

a:"Tamam ama ondan uzak dur "

s:"Merak etme"dedim ve koşarak odadan çıkıp kendi odama girdim.Odaya girince bir irkildim.Çünkü canım arkadaşım Beste  resmen bana pusu kurmuş gibi bekliyordu.

s:"Ne oldu kuzum"

b:"Seliiiin akşam bara  falan mı gitsek"O kadar komik bakıyordu ki kahkaha atmadan edemedim.

b:"Yaaa of gülme"

s:"Tamam tamam akşam 10:00  da hazır ol"Sevinçle hopladı  ve koşarak odadan çıktı bende dolabıma yöneldim...

saat_10:00

Son kez aynaya baktım.Muhteşemdim...Odadan çıktım ve hemen aşağıya indim.Alinin arabasıyla  gidecektik.Tabiki ben öne oturdum.Cem ve Beste de arkaya geçti.Yaklaşık yarım saat sonra  bara  gelmiştik.

***

O kadar içmiştim ki  ayakta duramıyordum.Şu anda Aliden destek alarak dans ediyoruz

s:"Aşkııım.Beni seviyor musun?"

a:"Sana bayılıyorum"kollarımı daha sıkı sarıyorum boynuna ve iyice yaklaşıyorum

s:"Yaaaa"Tam dudaklarımız değecekken 

b:"SELİN???"Hemen kendimi geri çekiyorum ve bestenin kolundan tutup barın diğer kısmına sürüklüyorum.Valla nasıl yaptığımı ben bile bilmiyorum.

b:"Siz kardeşsiniz  ve sen kardeşinle öpüşüyor musun?"

s:"Biz  bir kere üvey kardeşiz ve sevgilimle öpüşe biliriğğim"

b:"Yuh  sevgili misiniz?"

s:"Evettt."

b:"Çok sevindim"

s:"BENDEEEEE..."

BÖLÜM ÇOK KISA VE KÖTÜ NEDENSE BU KİTABIMI HİÇ YAZASIM GELMİYOR

23 VOTE 12 YORUM


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ACI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin