CEM

567 52 8
                                    

Artık istesem de bırakamazdım.Bu eşsiz kokuyu,dudakları,mavileri ve bu koca yürekli adamı istesem de bırakamazdım.Kalbim izin vermezdi.Belki üvey kardeştik ama biz başa çıkabilirdik.Aşkımız için her şeyi göze alabilirdik.Aşkı en saçma duygu olarak gören ben üvey kardeşine deli gibi aşık oldum.Ama onun kollarının arasında onun o muhteşem kokusunu koklayıp ona sarılmak bile ona aşık ederken ben nasıl kaçabilirdim ki.Yavaşça doğruldum.

s:"Bana ne kadar aşıksın?"

a:"Güneş ve Ayın kıskanacağı kadar aşığım.Peki sen bana ne kadar aşıksın"

s:"Ben sana uzay kadar aşığım"Tekrar göğsüne uzandım.Saçlarımı okşamaya ve Küçük öpücükler bırakmaya başladı ben yanıp kavrulurken.Daha sıkı sarıldım hiç bırakmayacak gibi.Dudaklarından şarkı mırıldanmaya başladı.

Yaklaştırsana yavaş yavaş kendini bana

Al içine tekrar derinine sakla

Kat kasırgana

Yalan söyleme bak gözlerime

Bitmiş olamaz

Yokla ceplerini

Aşk kırıntıları kalmış olmalı biraz.

Sesi inanılmazdı.Ben gerçek aşkı ilk defa tadıyordum ve bu inanılmazdı.Bu zamana kadar iki ciddi ilişkim olmuştu.Cem ve Mert...

Cem beni aldatmıştı Mert'i ise kaybetmiştik...Ama aşkı hiç birinde tatmamıştım.Ali bana gerçek aşkı göstermişti.Artık odama gitmeliydim.Çünkü her an annem beni kontrole gelebilirdi.Yavaşça kolları arasından kalktım

s:"Annem her an gelebilir benim odama gitmem lazım"

a:"Tamam sevgilim"

s:"Ne dedin sen bakıyım"

a:"Sevgilim dedim diyemez miyim?"

s:"Diyebilirsin"dedim dudağına kuş kadar bir öpücük bırakırken.Odamın önüne geldiğimde annemin gelmemiş olması için bildiğim duaları okumakla meşguldüm.Ani bir hareketle odama girdim oh gelmemişti.Pijamalarımı giyip kendimi yatağa attım.Bu sırada telefonum çalmaya başlamıştı.Bu hayırsızdı...

s:"Ooo siz beni arar mıydınız hayırsız hanım"

b:"Yaaa öyle demesene"

s:"Söyle bakalım bestecim"

b:"Ben istanbula geliyorum ve yanımda senin için bir süpriz var bana evin konumunu atarsın"

s:"Ciddi misin?Bu arada süprizim neymiş?"

b:"Ciddiyim ayrıca yarın sabah sizin kapıdayım süprizi de gelince görürsün hadi bayy"

Çok mutluydum çünkü beste benim izmirdeki bestimdi.Ayy acaba süpriz ne ki diye düşünürken uykuya daldım.

***

Sabah hemen rutin işlerimi halledip besteyi beklemeye başladım.Birkaç dakika sonra kapının önünde taksi belirdi.Ama bu CEMDİ...

BU KİTABIM O KADAR ÇOK TUTULMUYOR GALİBA

17 VOTE 7 YORUM



ACI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin