kris dan chanyeol apabila waktu rehat mereka tidak ke kantin malah mereka doseogwan atau dongwon untuk belajar . mereka cepat tangkap apa yang mereka pelajari . mereka juga h terbaik di godeunghakgyonya . ketika habis rehat kris dan chanyeol terus masuk ke kelas . ' iu ah yoona ah *marah* bercakap je dari tadi , tukar tempat kamu *tunjuk iu* dengan chanyeol sekarang !' marah mr.ryeowook . iu dan yoona pandang sama sendiri dalam hati mereka sangat gembira 'palli ! ' jerkahnya lagi iu bangun dan berjalan ke tempat duduk kris di belakangnya . chanyeol dan kris menjeling . kris memandang tempat lain lalu chanyeol bangun dan berjalan ke tempat yoona ' mianhea ' kata yoona sambil tunduk . chanyeol tidak memberi respon . selepas mr.ryeowook keluar lantas chanyeol bangun dan pergi ketempat asalnya 'bangun ! palli waa ' kata chanyeol ' mwo?' tanya iu ' yaa ! pabo ? pergi lah !' nyampuk kris . iu pun bangun dan kembali ke tempat asalnya . ' yoona *sedih* diorang halau i ' kata iu( ಥ_ಥ) ' haih diorang tu jual mahal sangatlah ' balas yoona ' tak bagi peluang pun kat kita ' balas iu . loceng rehat berbunyi ' kris ah , dongwon ? ' tanya chanyeol ' kau ? ' tanya kris balik ' doseogwan lah ' jawab chanyeol ' ha okok ' balas kris ' kau tak lapar ke?' tanya chanyeol ' tak , kau lapar ke ?' tanya kris balik lalu chanyeol senyum . hahahaha*gelak kris* . iu dan yoona sedang mengintai mereka diluar kelas ' yoona ah comelnya dia gelak melting i ' kata iu ' tapi diorang nak pergi mana ?' tanya yoona ' kita ikot jela diorang tu nanti ' jawab iu . dalam perjalanan ke doseogwan kris dan chanyeol merasakan bahawa ada seseorang yang mengikuti mereka ' chanyeol kita pergi tandas dulu minum kat tandas dulu lah ' kata kris ' kau rasa tak apa yang aku rasa?' tanya chanyeol kris mengangguk. lalu mereka pun pergi ke tandas lelaki , iu dan yoona masih mengikuti mereka sampai ke tandas , apabila kris dan chanyeol keluar mereka pun sembunyi , kris dan chanyeol pun terus ke doseogwan ' aku tahu siapa yang yang tengah follow kita' kata kris'aku pun ' jawab chanyeol . kris dan chanyeol pun masuk kedalam doseogwan , lantas mereka mengambil buku dan duduk di tempat yang di sediakan lalu belajar . kris dan chanyeol sangat tekun belajar . iu dan yoona pun duduk di tempat yang berhampiran . mereka rehat 40 minit . 20 minit kris dan chanyeol belajar tanpa berhenti sehingga membuatkan yoona dan iu bosan duduk didalam doseogwan itu . loceng habis waktu rehat pun berbunyi , kris dan chanyeol pun mengemas buku dan berjalan ke kaunter doseogwan ' annyeong jihyo nuna kang gary hyeong ' sapa chanyeol dan kris (jihyo dan gary juga vampire) 'annyeong ' balas jihyo dan gary ' nuna *bisik* bila nak kahwin? ' tanya kris 'yaa ! anio !*pukul* balas jihyo kris dan chanyeol pun berlari ke kelas iudan yoona pun mengikuti dari belakang . sampai di kelas mr.ryeowook iu dan chanyeol terpaksa menukar tempat duduk lagi . iu dan yoona pun berasa sangat lapar lalu seorang rakan sekelasnya pun pengsan kerana tidak makan lalu diangkat dan dibawa ke bilik rawatan . iu dan yoona pun ingin membuat perkara yang sama , mereka pun buat buat pengsan ' yaa yaa wae wae ? *terkejut kerana iu pengsan dibahunya*' kata kris ' wae ? yoona ah ' kata chanyeol sambil menepuk pipi yoona dengan lembut ' kris chanyeol bawa mereka ke bilik rawatan biar mereka rehat dan kamu berdua jaga mereka sehingga mereka sedar ' arah mr.ryeowook ' mwo ?!' . mereka pun mengangkat dan membawa mereka sambil berjalan ' kris ah ' tegur chanyeol ' mwo? ' tanya kris ' hrm ... ' ' wae ? ' tanya kris lagi ' nantilah ' jawab chanyeol . sampai di bilik rawatan chanyeol terkejut melihat 1 bilik 1 katil mereka pun berpisah bilik 3 yoona bilik 2 iu . di bilik 2 iu buat buat baru sedar ' arhh *pegang perut* ' ' wae?' tanya kris 'lapar lah' jawab iu 'mwo ? haih ' kata kris lalu keluar dari bilik iu .
(mesej)
yaa nk pergi mana ? ▶chanyeol
kris◀kantin, wae ?
beli makanan ?▶
◀ne , wae ?
beli lebih sikit , yoona ni pun lapar ▶
◀ okay ,tolong tengok iu jangan bagi dia keluar
↭kris pun membeli 2 roti 2 jus anggur dan 2 jus tomato (darah)
chanyeol !▶kris
chanyeol◀mwo?
keluar la ambik makanan ni ▶
◀kau masuklah
palli !! palai waa !!!! ▶
↭chanyeol pun keluar *bisik* ' tomato ' kata kris sambil merahkan mata nya menandakan bahawa itu ialah darah . kris pun masuk kedalam bilik iu dan memberi iu roti dan jus ' kris ah gomawo ' ucap iu ' anioo , sokay lah ' jawab kris . dibilik 3 'yoona nah *bagi roti dan jus* makan lah , perut kau kosong tu' kata chanyeol ' kamsahamida chanyeol ' ucap yoona
ya !▶kris
chanyeol ◀ wae ?
korang dah siap ke ?▶
◀siap ? makan ? dah siap
ha jom masuk kelas ▶
↭ dalam perjalanan masuk kelas kris berjalan dengan chanyeol dan iu dan yoona di belakang 'yaa' panggil iu dan yoona ' mwo ?' tanya kris dan chanyeol 'kamsahamida ' jawab iu dan yoona ' tulah lain kali kalau dah tahu badan tu tak tahan lapar pergilah makan ' kata kris (nasihat+perli)' jangan asyik ikut orang pergi sana sini je ' nyampuk chanyeol . iu dan yoona terkejut lalu terus masuk ke kelas nya . kris dan chanyeol kertawakan mereka . waktu balik macam biasa kris dan chanyeol akan pergi ke sungai han tempat dimana mereka disumpah barulah mereka akan ke banglo didalam hutan tersebut .
YOU ARE READING
My Vampire
Fanfictionmr vampire kris , chanyeol *ketua vampire *disumpah menjadi vampire *sebelum menjadi vampire dia mempunyai banyak harta *tinggal di sebuah banglo di dalam hutan bada bersama kang gary *bersekolah *18 tahun *mempunyai power *hensem,kacak,baik,tida...