Bab 6 (( his coming))

168 7 0
                                    

Selepas pulang ke banglo , kris melihat banglonya lalu terus kekamarnya " aku tak tahu apa yang ada dalam fikiran aku, omma *nangis* mianhea omma " kata kris sendirian dia sangat merindui ommanya k jam pula telah tertunjuk pada pukul 7 , kris segera bersiap untuk sekolahnya . " kris ah yeol ah mulai harini kita tak boleh lagi minum darah " kata gary " mwo ?! Wae ? Aniiiiiiiioooo " balas chanyeol " yaa ! sebab sekarang kita dalam bahaya apabila seseorang tahu identiti kita dan hebohkan kita akan ditimpa malang yang sangat dahsyat " jelas gary " aresso hyung" jawab kris lalu memakan roti dan keluar dari banglo itu " yaa ! Kris ah tunggu lah " panggil chanyeol " palli wa !! " .
"Kris ah wae ? murung je ? Asal kau ?" tanya chanyeol " anii .. aku cuma pikir pasal family aku , aku tengok omma aku happy je bila aku tak ada dengan dia , aku cuma terpikir yang dia masih ingatkan aku atau dia gembira aku tiada bersama dia sekarang ataupun dia memang taknak aku ada dengan dia atau dia gembira aku tak ada dan adakah hanya aku yang nak jadi manusia balik untuk dia dan adakah dia tunggu aku ?" Kata kris dengan nada yabg sangat sedih " yaa ! Kau anak dia , dia tak pernah lupa kau dia tunggu kau juga mungkin dia tahu yang kau sentiasa memerhatikan dia sebab tu dia tak nak kau nampak dia tengah sedih " jelas chanyeol . Sampai sahaja disekolahnya , " kris ah ! " panggil kim woo bin " ouh , kau lah kris yang iu gilakan sangat tu ? " kata woobin " kau siapa ? Aku tak kenal kau dan aku tak nak dan tak ingin nak kenal kau ! So kau pergi berambus " kata kris lalu terus kekelasnya " kris siapa tu ? Aku pernah juga nampak dia tapi tak pernah pula tanya nama dia , agak agak siapa dia tu ?" Tanya chanyeol " nama dia woobin , dia sebaya dengan kita , dia anak orang kaya dan dia juga playboy , ok " jawab kris " mwo ?! Yaa ! mane kau tahu hah*tumbuk bahu kris* mau stalker dia ke ? " tanya chanyeol " kau boleh diam tak , aku tak ada mood ni membebel je dari tadi haih " marah kris . mr.in pun masuk kekelasnya lalu mr.in menyuruh hantar tugasan tugasan yang telah diberikan " kris ah , aku lupa nak buat lah , aduh macam mana ni?*cemas* kau dah siap ?" Tanya chanyeol "dah la , haih kau ni , tu pon tak boleh siap ke apa " kata kris " siapa yang tak hantar sila bangon ! Palli !" Marah mr.in lalu menghayun hayunkan rotannya , chanyeol dengan perlahan lahannya dia pun bangon dan terus ke luar kelas untuk di rotan " heishh*mengeluh* chanyeol kau dari dulu memang pemalas" kata kris lalu bangon dan keluar dari kelas " kris ah , wae ? Asal kau keluar juga?" Tanya chanyeol " sukahati aku lah , aku lupa nak bawa lah buku tu lah " jawab kris " jangan nak tipu aku lah -.-" balas chanyeol " kau boleh diam ak ? Tendang kau laju laju " marah kris " elwh macam aku tak boleh tendang kau balik kan " perli chanyeol .. mereka didenda berdiri diluar kelas . Chanyeol sudah tertidur malah kris pula asyik tenung iu " iu ah , awak selalu comel . Gomawo sebab dah buat saya happy walaupun hanya dengan memandang wajah awak" kata kris dengan nada yang sangat slow , kris asyik menenung iu sehingga iu perasan lalu iu memandangnya dan kelip mata kepadanya 😉 kris terkejut , iu pun gelak kris terus tunduk . Habis sahaja waktuengajar mr.in kris dan chanyeol pun masuk ke kelas . " bae .. jangan lah tidur " kata yoona dengan sangat manja " anii . Jangan kacau ngantok ni" balas chanyeol " *bisik* chanyeol ah aku lapar baik kau bangon kalau kau tak bangon aku hisap darah yoona " bisik kris ke telinga chanyeol " yaa *terkejut* yaa !! Paboya *tendang kaki kris * ouh heishh " marah chanyeol , "kris , gwenchana?" Tanya iu " mwo ? Auh ya ofc ,, wae ? " balas kris " anii .. awak nampak lain , tu je " balas iu kembali " mwo ? " " yoona ah teman i pergi tandas " kata iu " ala 😔baru nak sweet sweet dengan my bae 😔 ajak kris la ((kris terkejut"mwo?)) " yaa ! Gila ke ? " " ha yela yela ha jom " balas yoona .. Dalam perjalanan ke tandas iu ternampak seorang namja yang gerak gerinya seperti dia kenal " yoona ah .. " panggil iu " mwo?*pelik*" " tu macam .. " " kim woobin !" Kata mereka dengan serentak " apa dia buat dekat sini*sembunyi* apa yang dia nak lagi ni ? π_π " kata iu " yaa kalau dia ada mesti lee jong suk pon ada juga " balas yoona " ottokeeeeeee " .....






Siapakah sebenarnya kim woobin dan lee jong suk ini ?? apakah hubungan mereka dengan yoona dan iu ??

My Vampire Where stories live. Discover now