Hoofdstuk 14

18 6 0
                                    

Omg zo sorry voor het lange niet-posten maar ik had totaal geen inspiratie echt super sorry...
Hier een nieuw deel xx

-----

POV Lisa

Het is nu 3 weken later en Niall en ik zijn weer thuis.
Niall heeft echt super veel pepernoten mee naar huis genomen want hij vind ze te lekker.
Het was een heel gedoe om ze door de douane te krijgen maar het is gelukt.

'Niall leg die pepernoten nou eens weg je word hardstikke dik.' zucht ik.

'Maar ze zijn zo lekker.' Jammert Niall als ik de zak afpak.

'Dat is dan pech, de jongens komen zo dus we moeten ons gaan klaarmaken.' Zeg ik en ik sleur Niall mee van de bank.

'Wowww Lisa rustig.' Lacht Niall en hij trekt me naar zich toe.
Onze hoofden komen steeds dichterbij elkaar en dan voel ik Niall's zachte lippen op de mijne.
Ik trek me terug en zucht.

'Niall we hebben nog maar een halfuur.'

'Komop princess heel even kan toch wel?' Mompelt Niall en hij kijkt me aan.

'Nee Niall sorry maar er is nu geen tijd.'

'Ah toe nou heel even maar.' Bedelt Niall als een klein kind.
Ik schud mijn hoofd en loop de trap op met Niall achter me aan.

We lopen onze slaapkamer binnen en Niall drukt me zachtjes tegen de muur en begint me te zoenen.
Ik probeer los te komen maar dat lukt niet want Niall is veel te sterk.
Dus ik ga maar mee in de zoen.
Niall's tong gaat langs mijn lippen waardoor ik ze open en Niall toegang geef.

Na een paar minuten moeten we wel stoppen want we hebben geen adem meer over.

'Babe je bent geweldig.' Hijgt Niall en hij trekt me in een knuffel.

'Nee jij bent geweldig Niall.' Mompel ik en ik nestel me tegen zijn borst aan.

'I love you so much.' Zegt Niall.

'I love you more.' Zeg ik en ik druk een korte kus tegen zijn lippen.

'En nu omkleden anders komen we te laat.' Zeg ik.

We kleden ons om en 10 minuten later gaat de bel.

'Precies op tijd.' Mompel ik.
Ik pak mijn tasje en open dan de deur waar de jongens staan te wachten.

'Heyyy jongens kom binnen. Zeg ik vrolijk en ik geef ze allemaal een knuffel.

Once in a lifetime {Dutch}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu