POV Lisa
Ik word wakker en kijk naast me naar Niall. Hij is zo lief als hij slaapt.
'Goodmorning sleephead.' glimlach ik als Niall zijn ogen opent en ik geef hem een kus.
'Morning babe.' mompelt Niall met zijn ochtendstem. Ik lach en stap uit bed.
Ik kleed me om in een joggingbroek en een sweater. Ik loop naar beneen en even later komt Niall me ook achterna.
Ik pak 4 broodjes en leg ze op twee borden. 2 broodjes voor Niall en 2 broodjes voor mij. Die van mij beleg ik met kaas en die van Niall met ham. Ik loop naar de eettafel waar Niall al zit en ik geef hem zijn bord.
'Thanks babe.' zegt Niall en hij geeft me een kus. Ik glimach en ga tegenover hem zitten en begin aan mijn brood. En jawel hoor Niall is weer eens veel eerder klaar dan mij.
'Hoe kan jij zo snel eten?' vraag ik ongelovigen ik kijk eerst naar zijn bord en dan naar de mijne waar nog 1 broodje opligt.
Niall haalt zijn schouders op. 'Zit in de familie denk ik.'
Ik schud mijn hoofd en eet mijn laatste broodje op. na een tijdje ben ik ook klaar en loop ik naar boven om me om te kleden.
Ik doe een t-shirt aan waar op staat: believe in yourself. met een zwart jasje erover en een lichtblauwe skinnyjeans met mijn beige laarsjes aan.
Ik maak een vissengraat vlecht en maak grijze smokey eyes met glitter eyeliner.
Ik loop naar beneden en kijk op twitter terwijl ik op Niall wacht die zich nu omkleed. Ik heb er echt superveel volgers bijgekregen sinds ik samen ben met Niall.
'Ik ben klaar!' roept Niall en hij komt als een klein kind van de trap afstormen.
Ik lach 'Wat gaan we doen?'
'ehm naar een pretpark?' stelt Niall voor.
'Ja leuk!' roep ik blij.
We pakken onze spullen en lopen dan naar de auto.
'Naar welk pretpark gaan we eigenlijk?' vraag ik.
'Adventure Island?' stelt Niall voor.
'Is goed.' lach ik.
Niall stelt de tomtom in op het adres van Adventure Island en dan rijden we weg.
Na een uurtje zijn we aangekomen en Niall parkeert de auto.
'oh oh.' mompel ik.
'Wat is er?' vraagt Niall.
'Het is super druk.' zeg ik en ik wijs naar de extreem lange rij.
'oh oh.' mompelt Niall en nu wijst hij naar een paar meiden die naar ons toe komen rennen. 'De auto in!' roept Niall. we stappen de auto in en Niall rijd snel weg. in de auto liggen we helemaal plat van het lachen.
'Goed en nu?' lach ik. Niall geeft geen antwoord en pakt zijn telefoon en toetst een nummer en begint te bellen. inmiddels zijn we geparkeerd.
'Geregeld.' lacht Niall en hij rijd weer weg.
'Wat?' vraag ik.
'Daar kom je zo wel achter.' lacht Niall.
Hij typt een ander adres in en we doen wat de tomtom zegt.
Na een tijdje komen we aan en Niall parkeert de auto.
'Dit is raar de parkeerplaats is helemaal leeg.' mompel ik en Niall lacht.
'Ik heb gebeld en het park gereserveerd.' lacht Niall
'OMG Niall!' lach ik en ik geef hem een plagend duwtje.
We lopen naar de ingang en Niall geeft een man een hand en ze bespreken wat na een tijdje komt Niall terug.
'Geregeld! we hebben het park tot 17:00 uur.' zegt Niall en we lopen het park in.
We hebben een super leuke dag en we zijn dan ook supermoe als we eindelijk thuis komen.
'Bedankt voor deze superdag Niall.' zeg ik en ik geef hem een kus.
'Alles voor jou princess.' lacht Niall tegen mijn lippen aan.
Ik bloos door het woordje princess en geef Niall een knuffel.
'Ik wil je nooit kwijtraken.' mompel ik.
'Ik jou ook niet.' mompelt Niall
---------
Vote en comment x