Hoofdstuk 20

19 4 0
                                    

OOPS sorry ik heb me niet aan mn afspraak gehouden..

--------------------------------------------------

POV Niall

2 jaar later:

We zijn vandaag 2 jaar samen en ik ga Lisa ten huwelijk vragen, ik ben zo ongeloofelijk zenuwachtig niet normaal!

'I'm ready!' roept Lisa van boven. Ze loopt van de trap af en ik staar haar aan.

'Wow babe you look beautiful' fluister ik als ik mijn arm om haar heup leg.

'Thank you.' bloost ze.

Ik glimlach, ze is zo vreselijk schattig als ze bloost.

Ik stuur Harry een sms-je om te vragen of alles klaar staat. Ik krijg bericht terug dat alles geregeld in.

'Kom je babe dan gaan we.' Vraag ik aan Lisa. Ze glimlacht en knikt.

We lopen hand in hand naar mijn auto en stappen in.

POV Lisa:

Niall gedraagt zich anders, zenuwachtig ofzo. Naja het zal wel.

We lopen hand in hand naar de auto en stappen in.

Als we zijn aangekomen bij het strand stapt Niall uit en legt zijn hand om mijn heup en ik mijn arm om zijn middel.

We lopen naar het strand en mijn ogen worden groot.

'Wow Niall dit is zo mooi.' Breng ik ongelovig uit. Niall glimlacht.

'Everything for you babe.'

Er ligt een groot picknick kleed in het zand en er staat allemaal eten en drinken. We gaan zitten. Niall geeft me een glaasje champagne en ik glimlach naar hem. 'Thank you.'

'No problem.' Glimlacht hij terug.

We eten wat en ik zie Niall al de hele tijd zenuwachtig op zijn telefoon kijken.

Na een tijdje staat hij op en pakt mijn hand om me omhoog te helpen.

'Zullen we een stukje lopen?' Vraagt hij. Ik knik en pak zijn hand wat steviger vast.

Na een tijdje staat hij stil en pakt allebei mijn handen vast en gaat voor me staan.

'Babe zou je eens naar rechts willen kijken?' Vraagt Niall. Ik knik en kijk naar rechts en zie wat lichtjes branden. Niall laat mijn handen los en ik probeer te ontcijferen wat er staat.

Do...

You...

Wanna...

Marry...

Me...

Staat er, ik sla mijn hand voor mijn mond en kijk naar Niall die op 1 knie is gaan zitten.

'Ik hou echt enorm veel van je. We hebben Goede en slechte tijden meegemaakt en ik weet het zeker. Jij bent de vrouw waar ik oud mee wil worden.' Begint hij

'Do you wanna marry me?' Vraagt hij en houd een doosje vast waar een prachtige ring in zit.

Ik knik langzaam en veeg de tranen weg. Niall schuift de ring om mijn vinger en geeft me een lange kus.

'Ahwwwwwwww.' Hoor ik achter ons. Ik kijk om en zie Louis, Liam, Harry, Lottie en Lou staan.

'Waren jullie die lichtjes?' Lach ik en ze knikken.

-------------------------------------------

Ahwwww ze gaan trouwen. Ik heb niet zo heel leuk nieuws.... Het volgende hoofdstuk is de laatste dus ook tegelijk de proloog. En daarna het dankwoord. Ik wil jullie bedanken voor het lezen van dit boek! xx Amber

Once in a lifetime {Dutch}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu