~~ 3.BÖLÜM ~~
××Min Ja××
Nedense bugün kendimi çok değişik hissediyorum sankii kötü bir şey yapmış gibi..
Sınıfa girdiğimde So Ra'nın bağırmasıyla karşılanmıştım
-"Hey Min Ja, Min Ho heryerde seni arıyor!"
-"Beni mi ? Niye?"
-"Bilmiyorum ama sinirliydi..Aa geldi"
So Ra eliyle arkamı işaret ettiğinde kafamı arkama çevirmiştim..Min Ho sinirli gözlerle beni dövüyordu..
-"MİN JA SAKIN KAÇAYIM DEME !"
-"Neee-ee oldu be ?"
-"Nasıl her gece geli kapıyı taşlayıp kırabiliyorsun ? Senin yüzünden babamdan her gece azar işitiyorum"
-"Saçmalama,benim gece orda ne işim var "
Neden yaptığımı bilmesem koşmaya başlamıştım..Çünkü çok sinirliydi..Ahh bu çocukla nr yapacağım?
-"Kaçma!!"
-"Bırak peşimi ben yapmadım diyorum "
-"Bana kör mü diyorsun ?"
-"Gelm-"
Diyemeden bir kızın çelmesiyle yere sırt üstü kapaklanmıştım.
O sırada Min Ho kendini durduramayarak üzerime düşmüştü..Ve daha kötü şey olmuştu..Dukdaklarımız...Aisssh !
Min Ho 'ya tekmeler atarak onu üzerimden atmıştım..
Kimseye bakmadan bahçeye çıkmıştım.Kendimi çok garip hissediyordum.Ondan hiç etkilenmemiştim ama kalbim hızla çarpıyordu sanki bu duyguyu daha önce yaşamış gibi...Ama bu imkansız..-"Daebaaak ! Min Ja ilk öpücüğünü Min Ho'dan aldın~~"
-"Sus So Ra iğrenç bir duygu!"
****
Ders zili çalmıştı bense tuvalletten çıkmak istemiyordum..
Sınıfa nasıl girecektim ? Millete nasıl bakacaktım hele ki şuan bütün okul bu konuyu konuşurken ?
So Ra 'nın zoruyla sınıfa gelmiştim.Cool takılmama lazımdı hiçbir şey demeden sırama oturdum ama sınıftaki uğultu beni görüncr artmıştı..
İçeri öğretmen girdiğinde ilk defa bir öğretmeni gördüğüme sevinmiştim..
Derste ise Min Ho sürekli bana bakıyor ve dudaklarını gösteriyordu.
Hah sanki bilerek yapmışım gibiydi...Sonunda okul bitmişti bu sefer So Ra'yı bils beklemeden koşarak sınıftan çıkmıştım.Ama birkaç kız yolumu kesmişti..
-"Hey sen bizim Min Ho'muzu nasıp öpersin"
-"Ben yapmadım diyorum!"
Sesimi iyice yükseltmiştim.Kendimi sakinleştirmeye çalışırken Min Ho gelip kızları dağıtmıştı..
-"Seni kurtardım bana borçlusun"
-"Sana ihtiyacım olduğunu kim söyledi?"
-"Birdaha kurtarmam ama"
-"Seni çekecek halim yok defol!"
-"Aslında şanslısın ilk öpücüğünü benim gibi birinden aldın"
-"Nee hiçte bile onu nerden çıkardın"
-"Ne yani ilk değil miydi ?"
Min Ho'ya sinirli bir bakış attıktan sonra yanından uzaklaşmıştım..
Yalnız kalmak istiyordum ve o çocuktan nefret ediyorummm...
****××JungKook××
Pijama bugün gelmedi..Tabii gelemez yüzümr nasıl bakacak? Zaten bütün gün onu düşünüp duruyorum kafayı yemiş olabilirim..
Dükkanı erken kapatmıştım..Müşteri de yoktu keyfim de..Yavaşca eve doğru yol aldım ama eve gitmek istemiyordum..Her zamanki şeylerden sıkılmıştım...
Yoldaki park dikkatimi çekmişti..Gece yarısı kimse yoktur oraya oturup düşünmek istiyordum..
Salıncağa yaklaşıp oturduğumda eski çocukluğum gözümde canlanmıştı ne eğlenceliydi derken yanımda oturan kişiyi görünce salıncaktan yere düşmüştüm..Nasıl yanımdakini fark etmediysem...
Kız bembeyaz giyinmişti ve saçlarını salmıştı..Tam bir hayalet idi evet evet hayalet..
-"Hayalet..."
-"Ne saçmalıyorsun?"
-"Pijama?"
Beni görünce elleriyle yüzünü kapatmıştı.
-"Utanıyorum bırak"
-"Madem utanacaktın neden yaptın?"
-"Bilmiyorum..Sadece merak ettim"
-"Woah ilk öpücüğünü çaldım yani"
-"Evet evet oldu mu bırak da gideyim"
-"Cidden çok komiksin"
-"Komik mi ? Kızmadın mı ?"
-"Hayır yani sarhoş olduğun için böyle oldu"
Ahh ne diyordum ben ? Pijamanın yanında kendim kendim değildim..
Bana tip tip baktıktan sonra tekrar ciddileşmişti.
-"Tamam bırak da gideyim"
-"Nereye?"
-"Bilmem"
Nereye gideceğini bilmeyen bir insan..Aslında eğlenceli..Onunla olmak eğlenceli
-"Geceleri gezmekten bıkmadın mı?"
-"Peki sen neden geceleri çalışıyorsun?"
-"Gündüz hep ders çalışıyorum çünkü ..Sonra part time işler falan.."
Tekrarda salıncağa oturmuştuk..
-"Umm peki ailen?"
-"Yok,yani babam öldü annemi ben bile tanımıyorum"