7.BÖLÜM

434 33 27
                                    

~7.BÖLÜM~
×JungKook×
Beni hatırlamaması imkansız.İnsan onu sevdiğini söylediği birisini nasıl unutabilir ki.Hem de 5 ay içinde.
Olanlar çok mantıksız geliyordu.Hem bende neden öyle bir şey yaptığımı anlamıyordum,ama onu o kadar özlemiştimki bir an karşımda görünce onu kollarımın arasına almak,kokusunu içime çekmek istemiştim..
Şuan onun yanına gitmek istiyorum,kalbim yanıyordu sanki ama beni tanımaması yada öyle yapması canımı çok acıtmıştı.Hem o yanındaki çocuk da kimdi?Acaba aralarında bir şey var mı?Yerimde duramıyordum..Napıcağımı da bilmiyorum.Tek bildiğim onu çok özlediğim ve yanında olmak istediğim..
Kafamda o kadar çok soru birikmişti ki kafayı yemek üzereydim.Hem o çocukla aynı sınıftaydım acaba MinJa da mı bizim sınıftaydı?
MinJa'yı gördükten sonra okuldan çıkmıştım.Eve gidip yatağıma uzanıp onu düşündüm.Bana beni sevdiğini söylerkenki hali aklıma gelmişti..
Ona gerçekten de aşık olmuştum..

×MinJa×
Bizimkilerle birlikte sınıfa girip oturmuştuk.Tabikide biraraya gelip en fazla ve durmadan yaptığımız şeyi yapıp konuşup hocanın gelmesini bekliyorduk.Bende bazen kapıya bakıp gelenleri inceliyordum.Ne de olsa yeni sınıf yeni insanlar..Bunu sadece ben yapmıyorum bütün sınıf yapıyordu.
Sonra o çocuk gelmişti.Kapıdan girdiğinde direk bana bakmıştı ve göz göze gelmiştik.Bense Hemen gözlerimi kaçırmıştım ama ona bakmak istiyordum içindeki deli hisler benim değildi sanki .Nedenini bilmiyorum, kendimi sapık gibi hissettim ama saçma öyle hissetmesi gereken oydu çünkü o bana yapıştı önce.OMG kendi kendime çıkarımlarda bulunuyordum belkide birisiyle karıştırdı olabilir yani.İç sesimle kavga ederken Kafamı çevirdiğimde yan sırada olduğunu görmüştüm..Neden dibime gelmişti bu şimdi.Fazla geçmeden hoca içeri girmişti.İri bir adamdı.Birazda sinirli bir yapısı vardı.İlk çıkarımlar her zaman önemlidir..Bütün sınıfa sert bir bakış attıktan sonra sınıf sus pus olmuştu.Bu adamdan çekecektik.

Önündeki masanın önünde durmuş bizi baştan aşağıya süzüyordu sonra gözlerini devirerek masanın üzerindeki defteri açıp bakmaya başlamıştı.
-"Kim SoRa ve Lee MinJa"
Adam adlarımızı okuyarak gözlerini sınıfa dikmişti.
-"O ikisi burda mı ?"
SoRa ile birbirmize baktıktan sonra yavaşça ayağı kalkmıştık.
-"Umm demek sizsiniz.Neden geç başlarsınız?"
SoRa söz alarak durumu izah etmişti.Bende sözlerine karışarak izah etmeye devam ediyordum.

Ben Konuşurken yan sıradaki bedenin beni dikkatle izlediğinin ve dinlediğinin farkındaydım..
Adı Jungkook muş.Sanki daha önce duymuştum bu ismi.Duymuş olmam normal Kore de bir tane Jungkook yok sonuçta.İç sesimle Ben ne yapacaktım ?

Sonunda eve gelmiştim.Kendimi hemen yatağa attım.Ama o çocuk aklımdan çıkmıyordu.Bana sarıldığında hissettiğim rahatlama neydi peki?
***
Yataktan fırladım ve soluğu Junsunun yanında aldım?
-Junsu bi ayağa kalksana?
-Niye?
-Uf hadi bişe denicem
-Tamam tamam.
Hastalığımdan sonra Junsu da annem de her dediğimi yapar hale gelmişlerdi.Bu iyimi kötümü anlayamadım ama şuanlık iyi gidiyor.
Junsu kalktığında ona sıkıca sarıldım.
-Nuna!!Napıyosun
-Bi dur.
-Kafayı mı yedin
-Tamam olmadı
-Neden bahsediyosun sapıkmısın
Onu dinlemeden odadan çıkıp annemin yanına gidip onada sarılmıştım ama aynı değildi işte.Kendi odama geçip düşünmeye başladım ve sonunda buldum.Tabi ya sonuçta o yabancı bir erkek böyle hissetmem normal.Yarın bunu Minho da deniyim en iyisi.Telefonuma gelen mesaj sesiyle düşüncelerimden sıyrılıp kendime geldim.SoRaydı,
"Buldum sonunda"
'Neyi buldun'
"O çocuğun kim olduğunu"
'Gerçekten mi kimmiş?'
"Hani biz seraya gidiyoduk ya işte orda 2 defa görmüştük"
'Sence de saçma değil mi,insan 2 kez gördüğü birine niye sarılsın?'
"Haklısın,belki başkasıyla karıştırmıştır"
'Ben de öyle düşünüyorum ama içimde garip bir his var'
"Garip mi nasıl?"
'Bilmiyorum bende'
"E bana da öyle taş gibi biri sarılsa bende garip hissederdim yani"
'Uf saçma sapalak konuşma'
"Yalan mı sanki seninde dibin düşmedimi"
'Yani senin dibin düştü he?
"Tipim değil ben çirkin seviyom"
'Çirkin mi?'
"Evet mesela bak o çocuk yakışıklı kim bilir kaç kız onu kesiyodur,ben gelemem öyle şeylere kıskanırım.
'Yani nerden nereye bağladın,e çirkinse sen nasıl seveceksin'
"Kalbini severim belki dış görünüş okadar önemlimi?"
'Haklısın Kalp..'
"Neyse aman boşver hadi ben uyudum iyi geceler"
'Tamam,sanada'
~~~~
Sınıfa girdiğimde onu gülerken gördüm çok şeker gözüküyordu.Ama beni görünce yüz ifadesi birden değişti.Sırama oturdum sonra birden kafamın üstünde bir gölge hissettim.Başımı kaldırdığımda Jungkook,
-Biraz konuşabilir miyiz?
-Aa peki,dedim ve dışarı çıktık.Bahçeye inmiştik.
Jungkook,
-Dün öyle davranmamın sebebi--
-A anlıyorum birisiyle karıştırdın dimi?
-Hayır,seni asla birisiyle karıştırmam.
-Ama neden--
-Bak beni dinle.
-...!!

REMEMBER ME [BTS FANFIC] [ASKIDA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin