~~1.BÖLÜM~~
××JungKook××
Şuan da kalbimin eridiğini ve tükendiğini hissediyorum..Kollarım,bacaklarım..Onları hissetmiyorum..
Aylar sonra onu ilk defa görmeme rağmen onun özlemini içime kazımama
rağmen o sadece yanımdan geçmekle mi yetindi ?
Bu kadar mıydı bir kaç ayda beni unuttu mu gerçekten de?
Gerçekten onun olup olmadığını kesinleştirmek için arkama döndüğümde gözlerim yine ona kitlenmişti..Bu O idi..Sevdiğim kız Min Ja ...
~~ 5 AY ÖNCE ~~
××Min Ja××
Uyku uyku uyku..Benim için en anlamlı şey bu dünyada ve bunun bölünmesinden NEFRET EDİYORUM !
-"Ne var anne !??"
-"Yah biraz daha uyumaya devam edersen okula geç kalacaksın,okula geç kalırsan okuyamayacaksın,okuyamazsan-"
-"Tamam anne anladım kalkıyorum."
İki ayım kalmıştı son iki ay..Sonra bu lanet okuldan kurtuluyorum..
Apar topar kalkarak üzerimi giyinmeye başlamıştım.Telefonumdan 'kakaotalk' diyen bebeğin sesi eksik olmuyordu..Mesaj atan kişi beni bir sapık gibi gece gündüz rahatsız eden arkadaşımdan başkası değildi..Merdivenlerden koşarak inip cadı annemin yanağına öpücük kondurduktan sonra kendimi evden dışarı atmıştım..
O kadar yorgundum ki sanki rüyada gezdiğim yerleri gerçekten gezmiş gibiydim ayaklarım bazen yara bile oluyordu..Ama nedense rüyalarımı hiç bir zaman hatırlayamıyorum.Hep kesik kesik ve anlamsız...
Sınıftan içeri girer girmez sırama kafamı koyup uyuma pozisyonumu almıştım.Herkes alışmıştı artık bana normal geliyordu..
Tenefüs olduğunda So Ra'nın beni dürtmesiyle kendime gelmiştim..Bir gözümü açıp ona baktığımda yine bana fırça atıyordu.
-"Hadi kalk kantine gitmemiz lazım kahvaltı yapmadım senin yüzünden"
-"Sen git ben uyuyacağım"
-"Aissh ! Senin bu uyku hastalığın!"
Sözünü bitirir bitirmez kolumdan beni yakalamıştı.Cidden de bu kızdan kaçış yok.
Koşuşturarak daha doğrusu sürüklenerek kantine gelip yemek sırasına gitmiştik.Etrafa baktığımda kızlar yine çığlık atıyotlardı..Kesin Min Ho geliyordu,kızların aşık olduğu ukala..
Kafamı yemeklere döndürüp yemek seçiyordum ki birisi elini omuzuma atmıştı..
-"Hey Min Ho ne yapıyorsun?"
-"Asıl bu soruyu benim sana sormam lazım.Dün gece neden evimin bahçesini taşlıyordun acaba ?"
-"Biraz mantıklı konuşsan,benim gece gece ne işim olur sizin evde?"
-"İşte bende onu anlamıyorum ya"
Min Ho'nun elini omzumdan çekerken So Ra umursamaz bakışıyla bana bakıyordu..
-"Min Ho bunu herkes biliyor Min Ja'nın senden nefret etmesini hatta bahçeni taşlaması çok normal geliyorda o işi gece yapması anormal."
-"So Ra anlamıyorsunuz ben yalan mı söylüyorum ? Gece 2'ye geliy-"
-"Ya Ya saçmalama Kim Soo Hyun gelse Min Ja o saatte uyanmaz"
Min Ho sinirli bakışlarıyla So Ra'yı dövüyordu bense tartışmayı seyreden bir panda gibiydim.