Dudak bakımı

59 6 0
                                    

Bitkisel dudak bakımı için bir formül
Bir küçük soğan ve iki diş sarımsak parçalanıp iki bardak suda haşlanır. Karışım süzülür ve içerisine bir avuç nane atıldıktan sonra 15-20 dk demlenir. Karışım tekrar süzülerek elde edilen sıvı dudakları temizlemek için kullanılır.

Güneş ışınlarına uzun süreli maruz kalma sonrasında dudaklarda ciddi zararlar gözlenir. Ağız çevresindeki kırışıklıklar ve dudak çevresi lekelenmeleri, güneşin bu bölgeye vermiş olduğu zararın göstergesidir.

Kolajen dokunun güneş etkisiyle zarar görmesi kırışıklara neden olur. Dudaklarınızın yaşınızı ele vermesini istemiyorsanız, kullandığınız ruj ve dudak nemlendiricilerin güneş koruyucu içerenlerden seçmelisiniz.

Dişlerinizde en az cildiniz kadar bakımı hak eder. İnci gibi dişlere sahip olmak güzelliğinize güzellik katar. Dişlerinizi günde en az iki kez fırçalamalı ve diş ipiyle temizlemelisiniz. Ayrıca düzenli olarak dişlerinizi temizletmelisiniz.

Eğer mümkünse çay, kahve ya da kırmızı şarap tüketiminden sonra lekelerin yerleşmesini engellemek için dişlerinizi fırçalayın.

Kırmızı her zaman sıcak ve çarpıcı bir renk olmuştur. Ünlü makyaj uzmanı Julie Hewitt'e göre hemen herkes dudaklarında kırmızının herhangi bir tonunu kullanabilir. Kırmızının etkisini azaltmak için önce dudak kremi kullanın sonra kırmızı rujunuzu uygulayıp fazlalığı bir peçeteyle alın. Son olarak rujunun üzerinden dudak kalemiyle geçin.

Dudaklarınızı makyajla daha kalın ve dolgun gösterebilmeniz için gerekli makyaj malzemelerini ve yapılışını bulabileceksiniz. Dudaklarınızın kenar çizgilerini kapatıcı yardımıyla yok edin. Yüzünüzde kullandığınız fondöten veya kapatıcıyı kullanırsanız renk farkı görülmeyecektir.

Dudak kalemi yardımıyla doğal görünecek şekilde bir dudak çizgisi çizin. Kalemi fazla bastırmadan uygulayın. Aksi takdirde yapay bir görünüm elde edebilirsiniz.

Çizgileri oluşturduktan sonra kullanmak istediğiniz ruj ile çizgilerin içerisini doldurun. Dudağınızdaki doğal çizgilerin de ruj ile doldurulmasına özen gösterin. Aksi takdirde çizgi çizgi bir görüntü oluşacaktır.

Dudakları dolgun gösteren diğer bir yöntem ise parlatıcı sürmektir. Rujun üzerine abartmadan ince bir katman parlatıcı sürerek dolgun ve seksi dudaklara kavuşabilirsiniz!

Okul Tavsiyeleri~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin