Louis pov
"Ik word er gek van.. Wanneer komen die schoolbussen nou weer." Zeg ik tegen mama als ik thuis ben.
"He Lou, waarom had je me niet gebeld ? Dan had ik je opgehaald."
"Weet niet. Had teveel aan mijn hoofd denk ik."
"Die schoolbussen zouden deze week komen."
"Ik heb er nog geen brief over gehad mam."
"Vraag het anders morgen even na."
"Is goed."
...
"Uh mam ?"
"Ja ?"
"Waar zijn Fizzy en Lottie ?"
"Naar school."
"Owh oké."
Ik stap van de barkruk af en loop mijn kamer in.
Lottie gaat voor het eerst naar de middelbare school. Waarschijnlijk een andere als mij.. tenminste dat hoop ik.
Ik pak mijn leerboeken en begin te leren, herhalen voor de toetsen voor morgen.-
Next day
Het is alweer woensdag.. Zoals gewoonlijk wacht ik op mijn 2 beste vrienden. Zodra ik ze zie, loop ik op ze af en geef ik Zayn en Liam een warme knuffel.
"Hey."
"Hi."
"Yo."
"Zayn, waar was je gister ?"
"Ik had niet geleerd dus uh ja."
"Owh hah." Zeg ik verlegen.
Ik staar naar mijn voeten en wrijf met mijn ene voet de andere. Dit doe ik meestal als ik me ongemakkelijk voel ofzo.
"Wat is er Lou ?"
"Ik mis hem."
"Awh Louis."
Liam wrijft over mijn rug heen terwijl Zayn op zijn mobiel zit. Ik probeer te kijken wie hij appt.. Het is Harry.
"Ik heb gevraagd waar hij is namens jou."
"W-wat n-nee."
"Ja Louis."
Ik voel mijn wangen rood kleuren.
"Hij zegt dat hij onderweg is en dat hij het leuk vind dat je het vroeg."
"Maar het is op jouw mobiel."
"Ja dus ? Het is toch zo." Lacht Zayn.
Ik giechel een beetje.
De bel gaat..
"We zien je het tweede uur toch ?"
"Jep. Succes."
"Jij ook !"
Ik loop mijn klas in waar ik les heb. Ik neem plaats in het midden..
We krijgen de toetsen uitgedeeld en moeten beginnen.
'bijna' iedereen is er.. behalve Harry.
Harry komt de klas in gestormd.. Zijn haar oh damn. De meeste leerlingen zijn al bezig.
"Hah Louis, is het zo interessant dat hij er is ?" Lacht 1 van mijn klasgenoten.. 'Jackson'
Ik slik..
Harry kijkt verbaasd en gaat 2 plaatsen naast mij zitten.
"Homo." Lacht Jay. De jongen die samen met Jackson mij 3 jaar geleden pestte.
"Jay."
"Ja meneer ?"
Mijn Frans docent geeft een seintje dat we verder de toets moeten maken.
-
Dit les uur is voorbij. gelukkig maar. Ik sta op en wil de klas uit lopen wanneer de bel gaat.
Maar Jay en Jackson houden me tegen.
Ze trekken me mee de hoek om.
2 vuisten zitten net boven mijn schouders geplakt wanneer Jay me tegen de muur aan duwt.
"Moet jij eens luisteren homo." Begint Jackson.
Jackson schopt een paar keer met zijn vuist in mijn buik.
"Au!" Gil ik.
"We weten dat je gay bent sukkel."
"O-oké d-dus ?"
"Oh ga je ook nog brutaal doen." Snauwt Jay tegen mij.
Jackson geeft me een paar harde klappen tegen mijn kaaklijn waardoor klodders bloed op mijn shirt terecht komen.
De bel gaat..
"Wacht maar watje." Snauwt Jackson in mijn gezicht waarna nog een klodder met spuug erachteraan komt. Jay houd zijn vuisten weg.
Hij is een kop groter dan mij en zeker steviger.
Jackson duwt mij nog een keer tegen de muur aan waardoor ik op de grond valt.
"Au." Snik ik.
De gangen zijn leeg..
ik heb nu echt geen zin meer in school.
Ik probeer op te staan maar het lukt niet. Ik heb zo'n harde klappen tegen mijn buik net gehad.
Ik kruip 1 van de toilet hokjes in. Ik probeer op te staan via de wasbak. Zodra ik sta zie ik pas hoeveel bloed er op mijn shirt zit.
Ik pak wc papier en veeg het stromende bloed op mijn kaaklijn weg met een beetje water.
Wie heeft nou weer verteld dat ik gay ben..
Alleen mijn familie, Liam en Zayn weten het.
Ik hoor de toilet deur open gaan. Als ik de spiegel in kijk, zie ik Liam in de deuropening staan.
"Jezus Louis wat is er gebeurt !"
Liam rent naar mij toe en sluit zijn armen om me heen.
Ik snik in Liam's nek.. Klodders bloed vallen op Liam's schouder. Ik huil nog harder en val bijna op de grond.. Want mijn buik doet zoveel pijn.
"Louis ! Wat the hell is er gebeurt ?
Wie heeft dit gedaan ?"
Ik kan niet praten.. het lukt gewoon niet omdat er zoveel tranen over mijn wangen lopen.
"Lou ?"
"J-j-j." Dat is het enige wat uit mijn mond komt.
"Jay ?"
Ik klik.
"E-en." Snik ik.
"En Jackson?"
"J-ja." Snik ik.----------
Nawh LOUIS WHY BABE
Laatste voor vandaag :)
JE LEEST
rendezvous ~ Larry Stylinson (part 1 & Dutch)
FanfictionLouis is een rustige jongen. Hij zit in het laatste jaar van de middelbare school.. Zijn ouders zijn gescheiden en Louis woont bij zijn moeder. Zijn beste vriend is Liam en hij is de enige die weet dat Louis gay is. Als er een nieuwe jongen in zijn...