Harry pov
Het is alweer Louis zijn verjaardag, Louis en ik hebben ook twee dagen verkering jeej :)
Ik ben zo blij dat alles tot nu toe goed gaat.
Het is vanavond kerstavond. Normaal vier ik het met mam, Gemma en Marcel, maar ik heb gevraagd of ik het bij Louis en zijn vrienden mag vieren.
Louis vertelde dat hij altijd op zijn verjaardag zijn vrienden uitnodigt en dan een game avond houden. Ze kopen voor elkaar cadeautjes maar Louis krijgt altijd het grootste cadeau omdat hij natuurlijk jarig is.
Louis belde mij gistermiddag op en kon maar niet stoppen met praten over zijn verjaardag. Het was zo schattig. Ik grinnik aan de herinneren van het telefoongesprek.Ik sta op het punt om weg te gaan.
"Lieverd, veel plezier."
"Dankje mam."
Ik geef mam een zachte knuffel en zeg vervolgens mijn zus en broer gedag.
Daarna loop ik mijn huis uit met alle cadeautjes die ik voor de jongens heb gekocht.
Ik ben totaal geen vrienden met Zayn, Liam en Niall maar Louis wilde zo graag dat ik kom dus zei ik maar 'ja'. Dan kan ik Louis' vrienden ook beter leren kennen.
Ik stap op mijn fiets en fiets niet al te hard richting Louis zijn huis.
-
Als ik bijna bij Louis zijn huis ben aangekomen, stap ik van mijn fiets af en zet ik mijn fiets op slot tegen een muurtje van zijn huis. Ik loop naar de voordeur.
Net wanneer ik wil aanbellen wordt de deur al geopend.
Ik zie een jongen met blond warrig haar. "Niall"
"Hoe wist je dat ik al voor Louis' deur stond ?"
"Nou Harry.. Onze kleine Louis zat al de hele tijd uit zijn raam te staren." Zegt Niall grinnikend.
"Totdat jij eraan kwam. Maar hij durfde niet open te doen dus uh-deed ik het." Maakt Niall zijn zin af.
Ik moet er van lachen bij het idee dat Lou zo verlegen is.
Het is gewoon zo 'cute'.
Niall stapt opzij zodat ik naar binnen kan lopen.
Vervolgens leg ik al mijn spullen in de gang en trek ik mijn jas uit. Daarna lopen Niall en ik naar de woonkamer waar Zayn en Liam op de bank uitgebreid zitten te praten.
Ik geef eerst nog Louis' moeder en zusjes netjes een hand, die naar de hal waren gelopen.
"Leuk je te ontmoeten Harry."
Ik knik verlegen.
Ik ken Louis' moeder al een beetje vanwege de vakantie, maar het is natuurlijk wel even aardig om elkaar gedag te zeggen.
"Ja, Louis heeft zoveel over je verteld." Grinnikt één van zijn zusjes.
Het andere meisje met bruin haar slaat het blonde meisje vervolgens.
"Dat moest je niet zeggen." Zegt ze bozig.
De meiden stoeien voorzichtig, terwijl wij nog in gesprek zitten.
"Ben je een jaartje jonger dan Lou ?"
Louis is vandaag 19 geworden dus nee.
"Nee, bijna twee jaar. Ik ben 17 en ik word in Februari 18."
"Wat leuk." Zegt Louis' moeder enthousiast.
Louis is echt een vroege leerling en waarschijnlijk heeft hij ook één keer gedoubleerd.
Ik knik zachtjes.
Ik loop naar Louis zijn vrienden toe, die rustig heen en weer wiegen.
Het ziet er best grappig uit.
Ik neem plaats op de mooie zwarte stoffen bank.
Nadat we elkaar gedag hebben gezegd, zit ik al de hele tijd met één ding dwars.
WAAR THE FUCK IS LOUIS ?!
"Waar is Lou eigenlijk ?" Vraag ik na een tijdje als het echt letterlijk dood stil is.
"Geen idee, Liam, Zayn waar hebben jullie hem gelaten ?" Vraagt Niall lachend.
"Shit die kleine boef." Grinnikt Zayn.
"Hij zat nog in zijn boxer toen wij eraan kwamen dus waarschijnlijk zit hij om te kleden." Zegt Liam heel erg serieus.
Ik voel mijn wangen rood kleuren en ik het niet laten om nu te fantaseren over zijn lichaam. Ik weet dat zijn bovenlichaam strak is. Dat heb ik tevens maar heel kort gezien in Amerika en die herinnering blijft door mijn hoofd spoken. Ik haal mijn hand door mijn haar en ik staar naar de grond.
De jongens beginnen te lachen.
"Ga maar naar zijn kamer als je wilt." Lacht Zayn.
Zijn vrienden zijn wel oké maar ze maken van die zulke droge grappen.
Ik knik verlegen en ik sta op.
Ik kijk naar de vijf groten deuren en de hoge trap voor mijn neus.
Naast de trap staat een bordje waarop staat: zolder
Op de eerste deur staat: kelder/Johannah
Op de tweede deur staat: Lottie
Op de derde deur staat: Fizzy
Op de vierde deur staat: Louis.
En op de vijfde deur staat: badkamer
Hun huis is zo groot dat ze wel naamplaten nodig hebben ja.
Lach ik bij mezelf. Ik klop op Louis' deur.
Er staan afgescheurde posters van voetballers op zijn deur. Ik strijk met mijn vingers over zijn posters.
Duidelijk een voetbal fan zo te zien. "cute." Grinnik ik.
Ik krijg geen antwoord zodra ik voor de tweede keer klop.
"Louis ?"
Ik wacht nog een minuutje maar ik hoor niks. Dan besluit ik de deur open te doen.
Ik kijk om me heen. Wow zijn kamer is echt... wow....
Ik voel mijn wangen roze kleuren als ik een grote foto van mij geplakt zie boven zijn bed.
Het is een beetje apart, haha. Het maakt me verlegen.
In een hoekje zie ik Louis zijn blote rug. Hij zit gehurkt bij zijn kleding kast.
Ik loop zachtjes naar hem toe.
Al zijn kleding ligt overhoop.
Louis draait zich schokkend om zodra ik hem gehurkt aanraak op zijn schouder.
Zijn rug is zo mooi.
Oké dit klinkt echt gestoord.
Zijn RUGSPIEREN zijn zo stevig en zijn armen... damn...
Louis draait zijn hoofd een kwartslag om en slaat zijn hand voor zijn mond.
"Oh my god Harry." Zegt Louis schokkend.
"Gefeliciteerd Lou !" Giechel ik.
"Dankje Harry." Zegt Louis waarna hij bloost.
"Wat was je allemaal aan het doen ?" Vraag ik vervolgens lachend.
Louis zijn borstkas is zo fookin heftig mooi. Ik kan mijn ogen er niet vanaf houden en ik voel mijn wangen nog erger kleuren. Hij is zo erg gespierd, wie had dat ooit gedacht ? Ik heb het nog nooit gemerkt tijdens gym, wat de fuck. Toch wist ik al dat hij strak was, maar dit... dit maakt me gewoon geil.
"Ik kan geen mooie kleren vinden." Zegt Louis verlegen.
Dit is zo schattig.
Louis heeft een zwarte skinny broek aan.
Ik bekijk zijn kleding en pak een paarse sweater uit zijn kast. Deze is zo mooi. Er staan witte unicorns op met roze haar.
Louis bloost zodra ik zijn sweater pak.
"Deze staat je vast leuk." Zeg ik waarna ik bloos. Het is zo erg, maar ik kan mijn ogen gewoon niet van zijn bovenlichaam afhouden. Het maakt me alleen maar geiler.
"H-het is voor meisjes." Stottert Louis.
"Jij bent ook een meisje Lou." Giechel ik.
Oh god zodra hij merkt dat hij al die tijd zonder shirt tegen mij zit te praten trekt hij snel zijn sweater over zijn hoofd aan wat ik voor hem had uit gekozen.
Louis gooit snel al zijn kleren in een hoekje. Ik zet een pruillipje op en Louis kijkt verlegen weg.
Daarna lopen we samen zijn kamer uit.
We nemen plaats op de bank naast Niall.
"Zozo waar waren de tortelduifjes mee bezig ?" Lacht Liam.
Zayn lacht hem achterna.
Ik kijk Louis verlegen aan.
Zodra hij ziet dat ik hem aankijk, staart hij blozend naar zijn voeten.
Deze jongen is zo damn cute.
"Privé." Fluistert Louis na een tijdje.
Er is letterlijk niks gebeurt maar oké.
Ik merk dat hun jaloezie gelijk omhoog komt.
Louis zijn vrienden schieten in de lach.
Johannah, Louis' moeder komt de woonkamer in gelopen.
"Over een half uurtje gaan we eten."
We knikken allemaal.
Heerlijk, kerstmaaltijd.
Louis kijkt zijn moeder streng aan.
Waarschijnlijk omdat hij alleen met ons wilt zijn.
"Waarom vertellen jullie niet iets over jezelf om elkaar beter te leren kennen. ?" Zegt ze na een tijdje.
Ik weet dat de moeder van Louis het goed bedoelt, zodat wij vanavond een goede avond krijgen.
"Mam doe normaal we zijn geen kinderen meer." Mompelt Louis zachtjes.
"Ik vind het eigenlijk wel een goed idee." Zegt Zayn.
Niall pakt een paar chipies dat op de kleine tafel voor ons neus staat.
Liam knikt vervolgens.
Daarna loopt Louis' moeder glimlachend weg.
"Uh oké Harry begin jij maar."
Ik knik.
"Ik kom oorspronkelijk uit Holmes Chapel. Ik ben hier naar toe gekomen met mijn moeder, zus en tweeling broer. Uhm ik lees en teken graag in mijn vrije tijd en voetballen vind ik ook wel leuk. Fotograferen vind ik ook eigenlijk wel leuk. Gamen vind bijna elke jongen wel leuk, zo ik ook. En ik speel mijn hele leven al gitaar alleen de mijne is kapot gegaan door mijn zus. Oh en... ik golf ook graag."
"Nice. Whahahaah." Giechelt Niall.
Louis glimlacht zachtjes zodra ik ben uitgepraat.
"Oh en ik hou van Louis."
Ik weet dat ik alleen over mezelf moest vertellen, maar wat maakt het uit.
Louis zijn wangen worden letterlijk zo rood als een tomaat.
Niall giechelt zachtjes.
"I-ik ook van j-jou." Stottert Louis verlegen.
"Louis nu jij." Zegt Liam.
"Ik kom gewoon uit Doncaster. Ik wil later producer worden samen met Liam. Ik hou van liedjes schrijven, piano spelen, voetballen, gamen, grappen uithalen bij Liam, Zayn plagen als ik met hem afspreek, gek doen met Niall en ik ben het allerliefste bij Harry."
Er komt een kleine blos op Louis zijn wangen.
Ik giechel zachtjes waarna ik op mijn onderlip bijt. Louis kijkt mij verlegen aan en haalt een hand door zijn haar.
"Ik hou ook nog van kleine kinderen en ik ben soms te verlegen, wat ik erg haat."
We lachen allemaal zachtjes zodra Lou is uitgepraat.
Zo gaan we het rijtje af.Na een half uurtje zijn we klaar en zitten we allemaal aan tafel.
Ik zit tegenover Louis en aan de linkerkant van mij zit Zayn en aan de rechterkant één van Louis zijn zusjes.
Louis' moeder heeft een heerlijk kerstmaaltijd gemaakt. Biefstuk omringt met tomaat, mozzarella, komkommer, kaas en daarop hazelnoot. Er zit een heerlijk sausje overheen en het ziet er verrukkelijk uit !
Niall staat met open mond te kijken en wrijft rustig in zijn handen. We moeten er allemaal om lachen.
Zodra iedereen een stukje vlees op zijn bord heeft beginnen we te eten.
We praten over allerlei dingen. Welke films we leuk vinden, wat we later willen worden, over familie, vrienden ect.
Naja Louis zei al wat hij wilde worden maar whatever.
Als we klaar zijn met eten, lopen we Louis' kamer in.
"Zullen we de bedden klaar leggen ?" Vraagt Liam na een dodelijke stilte.
"okay." Mompelt Niall.
We pakken onze luchtbedden uit onze tassen.
Ik pak mijn tas en leg het op Louis' bureau.
Ik kijk doorzoekend in mijn tas, maar ik kan mijn luchtbed niet vinden.
Ik kijk nog een keer goed in mijn tas, maar ik ben hem echt vergeten.
Ik loop naar Lou toe, die Liam helpt met Liam's luchtbed op te pompen.
"Uh babe ik ben mijn luchtbed vergeten."
Louis stopt met pompen en kijkt mij verlegen aan. Zijn wangen kleuren rood. Ik voel een brok in mijn keel en het enige wat ik wil is in zijn armen voor het eerst slapen of hij in de mijne.
Hij krabt nadenkend op zijn achterhoofd.
Liam en de andere jongens staren ongemakkelijk naar mij en Lou.
Een klein gemeen lachje verschijnt op Zayn zijn gezicht.
"Dat word maar bij Louis in bed slapen." Floept Zayn uit zijn mond.-----
Ik stop in het midden van het hoofdstuk omdat het anders te lang wordt. Toch vind ik het een leuk einde :)
JE LEEST
rendezvous ~ Larry Stylinson (part 1 & Dutch)
FanficLouis is een rustige jongen. Hij zit in het laatste jaar van de middelbare school.. Zijn ouders zijn gescheiden en Louis woont bij zijn moeder. Zijn beste vriend is Liam en hij is de enige die weet dat Louis gay is. Als er een nieuwe jongen in zijn...