Před vchodem do koncertního sálu jsem uviděla Andreho, jak na mě čeká s kyticí mých oblíbených kopretin.
"Co to..?" zeptala jsem se, protože kytici jsem nečekala
"Beru to jako rande" Mrknul na mě a předal mi kopretiny, a já ho políbia.
Vešli jsme do místnosti, dali jsme si věci na židle do 2. řady. Všimla jsem si Michela a šla jsem ho s Andrem pozdravit.
"Ahoj Michele, hodně štěstí!"
"Děkuju Madlen"
Michel je bratr Andreho, je blonďatý a je mu 15 let.
"Michele, po koncertě půjdeme do kavárny, ano?" Řekl mu Andre jako správný bratr.
"KFC by bylo lepší, ale už se těším ;)" Řekl a usmál se. Taky jsme se usmáli a Andre mu popřál štěstí.
Šli jsme s Andrem ještě na chvíli ven, protože se rychle setmělo a my jsme ještě chtěli vidět hvězdy. Měli jsme 10 minut před začátkem koncertu.
"Vidíš ty hvězdy? Miluju je stejně jako tebe" Andre vždycky dokázal mluvit tak krásně...
"Padá hvězda, jako včera! Možná se mi to přání splnilo." Nevím, jestli jsem byla víc nadšená než vyděšená, protože ten bezdomovec možná mluvil pravdu.
"Miluju tě, víš to?" dívala jsem se mu do očí.
"Jasně, že vím, Enif" Takhle mi Andre říkal - Enif - podle hvězdy
"Padá další, lásko!"byl tak moc nadšený, ale já měla čím dál větší strach ze slov bezdomovce.
"Oh...Madlen - další, a další! To je neuvěřitelný!"
"Radši už pojď, prosím." Chtěla jsem ho odvést za ruku do sálu, ale on se vyvlekl.
"Co se děje?"
"Já jen... za chvíli to začne..."
"Ještě pět minut můžeme pozorovat tu nádheru, lásko! Vždyť miluješ hvězdy..."
Najednou jsem si všimla, že padá 5 hvězd zároveň, různými směry.
Dostala jsem ještě větší strach.
"Nevidíš, co se děje Andre? Víš co sis včera přál ?"
"Aby hvězdy padali častěji a my si je mohli ukazovat - být spolu..."
"Víš, co to znamená?!" Chvíli bylo ticho. Pak jsem se zase podívala na oblohu. Další padající hvězda. Ale... tentokrát se zvětšuje ... Co to...
"Andre!"
Podíval se na oblohu. Zvětšuje se hrozně rychle... a přímo nad námi ... Ona padá - na nás!Ale pak už bylo jenom bílé , oslepující světlo.
ČTEŠ
Hvězdy Paříže
AdventureJmenuji se Madlen Bellauxová Celý život se věnuji klasické hudbě. Studuji klavír na konzervatoři v Paříži. Každý rád pozoruje hvězdy když padají, no ne? Tento pocit se brzo změní, Když jedno přání může zničit celý svět... Jenom chci upozornit, že mo...