Vyběhli jsme do toho správného patra.
Jestli už nikdy neuvidím Patricka, už bych nikdy neviděla Andreho...Vběhla jsem do pokoje 19, kde měl Patrick být. Někdo ležel v pokojové posteli, ale nepoznala jsem ho, protože neměl ovázanou jenom nohu... měl kolem hlavy spoustu obvazu od krve. Nemohla jsem ho poznat. Najednou do pokoje vtrhla jedna sestřička.
"Slečno! Tady nesmíte být!"
"Jak se jmenuje?" ignorovala jsem její vzteklý hlas a poukázala na postel, která byla za mnou.
"To nevím. Nikdo to neví. Neměl u sebe žádné doklady."
To mohl být klidně Patrick. A nebo prostě někdo, kdo v tom zmatku ztratil peněženku.
************************
PozdějiCo budu ted dělat? Musím jenom čekat, než doktoři zjistí, jestli je to Patrick... jestli to není on, tak...
"Co chceš teď dělat?" Vyrušila mě Maria z přemýšlení.
"Tak to netuším." Po celé nemocnici pobíhaly doktoři a sestřičky. Všude byl jenom chaos a stovky zraněných lidí.Vyšli jsme z nemocnice. Všechno hořelo, zničené domy, auta, silnice,...a na zemích ještě leželi nehýbající se těla, které ještě sanitky nestihli odvést.
"...! To ne! Ne, prosím, ne" Vykřikla najednou Maria a vrhla se k někomu, kdo ležel na zemi opodál. Sedla si k němu, chytila ho za ruku, a začala brečet.
Rychle jsem k ní přišla, sedla si vedle ní, a objala ji.
Sice v rádiu vyjmenovávali jména mrtvých, ale jen těch, kteří už byli převezeni do nemocnice.
**************************
PozdějiProcházeli jsme se po zničených uličkách, a probírali naše životy.
"Mario, kdo to byl?"
"To byl můj starší bratr Jean. Přijel z Londýna na pár dní... Kdybych ho nepřemluvila, aby sem přijel, tak tam teď neleží mrtvý..."
"Není to tvoje chyba! Nemohla jsi přece tušit, že se něco takového stane."
Najednou mi začal zvonit telefon.
"Volají mi z nemocnice!"
"Vezmi to, honem!" Povzbudila mě Maria.
"Haló?"Taaak! A je tu další KAPITOLKA! Omlouvám se, poslední dobou nestíhám, tak je i trochu kratší :/ Děkuju těm, kteří se mnou zůstávají i přes tak dlouhou dobu :) Díky!
Xox
ČTEŠ
Hvězdy Paříže
AdventureJmenuji se Madlen Bellauxová Celý život se věnuji klasické hudbě. Studuji klavír na konzervatoři v Paříži. Každý rád pozoruje hvězdy když padají, no ne? Tento pocit se brzo změní, Když jedno přání může zničit celý svět... Jenom chci upozornit, že mo...