Bölüm 1

6 0 0
                                    


\Yağmur\

Sizin hiç nefesiniz kesildimi böyle bidaha hiç alamıcak gibi tam da nasıl biliyomusunuz ölüyormuş gibi ama ölmüyormuş gibi.Artık güzel şeylerin olmuyacağına bilmek ama herşeye rağmen bu mücadeleyi kaybetmemem lazımdı.

Ne kadar güçsüz biri olsam da haklı olduğum halde susup pısırık gibi durmam işte bu da benim hayatımdı ama artık böyle olmucak bu hayatı değiştirmemi sağlayan o kişi şuan telefonda kahkaha atıyo ne kadar garip saatler sonra bu ben, ben olmucam.

Babam iş toplantısına gittiği için açelya yı bize çağırmıştım dedikodu yapar film izler eğleniriz diye düşünüyordum her neyse çağırdım,geldi.Kapıyı çaldı salondan koşar adımlarla gidip kapıyı açtım sarıldım hoşgeldiiiin Açelya dedim içeri girdi gözleri kıpkırmızıydı.Her halini bilirim gözleri ya çok ağladığı için kızarır ya da öfkeli olduğu için.

-açelya iyi misin?

-...Yağmur!!

-Açelya noluyo bu halin ne

-annem..Annem babamı babanla aldatmış yağmur kahretsin al bak nota birlikte yazmışlar kahretsin annemle baban birlikte bize yazmışlar bu notu

açelyadan notu alıp okumaya başladım sesli bir şekilde

-''açelya ve yağmur biz bi yalan söyledik ve bu yalanın sonu gelmiyodu bizde size gerçekleri söylemeye karar verdik,bizim bi çocuğumuz oldu yıllar önce ilişkimiz annen öldüğünden sonra oldu onu aldattığımı düşünme sakın güzel kızım ben anneni çok seviyordum ama o öldü ve hayat devam ediyordu her neyse böyle işte biz gidiyoruz buralardan sadece bu olayı siz bilin kimselere söylemeyin yurt dışına çıktılar dersiniz elbet bir gün geliriz kendinize iyi bakın çok öpüyoruz sizi elveda...''

Yere yığılmıştım ağlamaktan gözlerim mahvolmuştu nasıl yaparlar bunu bana bize nasıl yaparlar hala aklım almıyor.

Açelyaya sarıldım çok kötü hissediyodum kendimi tek o kalmıştı yanımda hiç gitmeyen o vardı yanımda.birbirimizin göz yaşlarını sildik ve birbirimize bakıp güçlü kalıcaz dedik o an onu düşünmedim düşünemedim en azından onun bide babası vardı benim için sadece o vardı ''şimdilik''

-açelya bu olayı kimseye söylemiyoruz tamammı söz ver bana eğer bu olayı duyarlarsa az çok nereler yaşıyacağımızı biliyosun

-...bilmiyorum yağmur onlar bize sormadan neler yapmışlar kahretsin düşünmek istemiyorum

-açelya eğer söylersen hiç bi zaman aklından çıkmıcak magazinciler peşimizde dolaşıcak herkez bize sorucal olup biteni hatırlatıcak anlıyo musun beni söylemicez söz ver bana yoksa ''benide kaybedersin.''

-..şey tamam..söz.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Yağmur HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin