10.Korku Filimi

46 5 2
                                    

Bu sabah erken uyanmıştım duş aldıktan sonra siyah dar bir kot pantolan ,üstüme lacivert,beyaz kareli gömlek giydim. Telefonum çaldı BİRTANEM yazısını görünce sırttım Hemen telofunu açtım "Nefesim bugün sen ve ben romantik ve ya maceralı filme gidelim mi?" dedi Bende "korkuya gidelim romantik film ne ya" dedim.
"Ya ama ben korkarım korku filmden"
"Ee işte asıl romantikliği orda zaten sen korkucaksın bana sarılıcaksın"
"Tamam 1 saat sonra bizim kafenin önünde buluşuruz ordanda sinemaya gideriz"dedi
1 Saat Sonra
Altında siyah pantolon üstünde siyah beyaz yazıları olan bir tşört giymişti
"Selam" dedi
Bende "Selam" dedikten sonra sinemaya gittik. Benim dediğim gibi oldu ve korkuya girdik.
Film' in başlarında korkmamıştı ortalara doğru yavaş yavaş gerilmeye başladı. Aslında ben filmi değil de onu izliyodum. Filmden çığlık sesi çıkınca bianda bana sarıldı geriye kalan sürede sarılrak ve Ona bakarak geçirdim. Çıkışta yemek yedik. Biraz da dolaştıktan sonra onu eve bıraktım. Bende hemen eve gittim saat 10 olmuştu birazda bilgisayar da takıldıktan sonra onu düşünerek müzik dinleyerek yatağa yattım ve kulaklığımı kulağıma taktım ve birazda iphone 6 plus imla facebook,instgram,twitter ordanda snapchate baktım.Sudenin çektiğim fotoğrafı snapchate atmış.Uykum gelmişti telofonumu kapattım,alarmımı kurdum ve Sudeyi yani Uğur böceğimi,Bitanemi,Canımı düşünerek uykuya daldım.

Büyük SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin