11.Kaçamak

44 4 2
                                    

Bugün ben Sude Gece ve Eda yüzmeye gidicektik. Sabah erken kalkıp hazırlandım. Range Roverıma binip Sudeyi almaya gittim . Arabaya binice yanağıma öpücük kondurunca gülümsedim. Bu kız beni gülümsetmeyi başarıyor. Daha sonra Eda ve Geceyi aldık. Onları Sinop a götüreceğim.

Araba yolculuğu çok güzel geçti. Şarkı söyledik espiri yaptık. Plaja gelince arabaya durdurdum. Arabadan inice Sudenin beline elimi koydum. Bana bakınca

"Iti var sapığı var " deyince güldü. Şenzlonglara yerlesince Eda ileriye baktı ve kocaman bir küfür savurdu. O tarafa bakınca hoslandığı çocuğu ve diğer tarafa bakınca. ona yanık olaan cocuğu gördüm. Bu kaçamak hic iyi olacağa benzemiyordu.

Sağa dönünce iki uç kişinin Geceyi kestiğini gördüm. Kesinlikle bu kaçamak iyi olmayacaktı. Kızlar oturup üstlerini çıkarınca onlara döndüm.

"Hemen giyin şu üstlerizi"

Eda ve Gece durur mu koşarak denize gittiler. Sude bana yalvararak bakıyordu. Dayanamayıp onu kucağıma aldım ve koşarak denize gittim.

Yapma diye yalvarıyordu ama nafile onu atınca sağ tarafımdan su yedim. Oraya dönünce Gece olduğunu anladım. Sol taraftan yiyince bakmadım. Edadır. Önden yiyince

"Yeter ama ya "

Diye bağırdım. Mehmet ile Enes bana gülerek bakıyorlardı. Daha sonra Enes

"Yardımamı ihtiyacın var "deyince kafamı salladım. Biz erkekler gülerken kızlar bize korkarak bakıyorlardı.

Denizde yüzerken benim bitanemi deniz anası yaktı. Sonra bende denize daldım o deniz anasını bulup dövecektim ve buldum.Çok büyüktü korktum ama durmadım o yüzdü bende peşinde baya derine gittim kızlar geride kaldı onlarıda merak ediyordum sonra hemen hızlandım o deniz anasını doğduğuna pişman ettim deniz anasına yumruklar savurdum ve en dipe çöktü elime alıp kızlara götürdüm.Bem şuanda çok derindeydim birazcık zorlanıyordum elimde deniz anası olduğu için bi süre yavaş yavaş giderken herkez beni gösteriyordu "aaaa" diyenler "vuuuuuhuu" diyenler bende bi arkamı döndümki yunuslar ve bende çok yakınım benim durma şansım yok anında göçebilirim.Sonra birazdaha hızlandım ama çok yorulmuştum birazcık yattım.Belki dalgalarla beni karaya atar diye ama tam tersine gittilce geri gidiyordum.Ben tekrar yüzmeye başladım.

3 DAKİKA SONRA

Vee varmıştım kızlarda nerdeydin nelere gittin diye sorular yağdı.Bi çocuk benim sevgilime bakıyordu deniz anasını attım ve head shot tam içine girdi.Kızlar güldü "Hahaha" yaptım bende yalandan

Büyük SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin