14.

52 4 3
                                    

Bu seferde akşam bölüm yazalım.
Bu akşam arabama binip son ses müzik açtım policeman çalıyordu.Son ses açtım.Birazcık gezdikten sonra sahile arabayı çektim.Telofonumu alıp arabamın tamponuna oturdum.Gölyüzene baktım yıldızlar güzeldi böyle şeyler beni efkarlandırılıyor.Sıkılmıştım arabaya binip yola koyuldum gece olduğu için yollar biraz boştu o yüzden çok hız yaptım kilometre 230 tu bi ralli gördüm orda yavaşladım.Benim arabam ralli arabası değildi ama yarışa girdim.Ferrariller merrariler felan doluydu ama ben yinede girdim ben kendime güveniyorum iyi bir şöförüm.Bende girdim herkez gaz veriyodu ben gaza bi köklendim bütün dikkati kendime çektim.
Kırmızı
Kızmızı
Kırmızı
Yeşil
Olunca herkez gazları kökledi tabi ben bi kökledim 3. Lüğe geldim kilometrem 260 daha fazla basamazdım motor yorulurdu benzinimde azdı bu yarışı bitirmem lazımda motorun patlıcağını bile bile ben yinede bastım 1.yle burun burunaydım kilometrem 320 daha da basarak 360 oldum bu kilometre bi harikaydı dostum eğer kazanırsam ödül 100.000 3 dakikalık yol vardı finish e arkaya bi baktım ferrari tamponumun çamurluğuna dokunmaya çalışıyo çalışıyoki dönüşte ben takla atim diye direksiyonu full sağa kırarak el frenini çektim geri döndüm geri geri gitmeye başladım ferrari öne geçince bi bastım ayni kilimetreye geldim.350 bana yapacağı hareketi ben ona yaptım o bana yapamamıştı ama ben ona yaptım korna çaldım ve güümmm oldu yarışta devre dışı olmak ta vardı bende devre dışı bıraktım arabaya da acıdım ferrari kırmızı off güzeldi ama banane benim arabam daha güzel siyah,siyah asilliktir. Hoparlörde "Veee şampiyon siyah range rover ne rang rover giremez" ama ben girmişti hiç daha bişey diyemeden 100.000 lirayı almıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Büyük SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin