Ik word wakker ik lig in een bed met me kleren nog aan.. huh? Ik schrik overeind waar ben ik? Wat doe ik hier? Ik zie een spiegel loop er naar toe, wat had ik een rare droom maar ook leuk wacht? Die jas die ik aan heb had ik die nou ook in me dro.. ooh het is geen droom bedenk ik dan pas heel dom van me, ik zie kleren liggen en make-up, ik loop er naar toe, er ligt een briefje bij. Doe dit maar aan ;) en make-up als je dat nodig hebt :p. Ik trek de kleren aan doe een beetje mascara op en haal me telefoon van de oplader af. Ik open de deur voorzichtig het is weer boedje heet zucht ik, ik open de eerst volgende deur want ik dacht dat daar een gang zou zijn met een trap naar beneden maar er lag iemand in een bed nog te slapen het was een jonge, ik dee de deur snel dicht met hoop probeerde ik zachtjes weg te lopen maar ik was te laat ik hoorde een stem zeggen hoi? Ik kneep me ogen dicht en zij hoi terug, snel zeg ik waar is Justin!? Hij zegt die lag toch naast jou? Ik zij nee? Heb jij geen vriendin die bij je woont? Jawel die... huh die is ook al weg schrikt hij. Wacht ik kleed me om en kom zo naar de gang oke? Oke ik wacht gerust nouja gerust ik ben super bang en ongerust okal schijnt de zon nu. Dan komt hij de deur uit en zegt ik ben trouwens Edwin, oke ik ben Sherina, we lopen naar beneden en zien Justin en een meisje (edwins vriendin dus) samen op de bank liggen ze kijken geschrokken naar ons en staan bieden op en zeggen niets ik ren het huisje huilend uit ik hoor ze nog schreeuwen Sherinaa! Kom terug! Het spijt me.. ik ren verder en negeerden ze ik ren zo hard weg dat ik ergens in het bos beland.
JE LEEST
De beste vakantie ooit
Short StoryDit gaat over een meisje dat met tegen zin op vakantie gaat tot het helemaal veranderd in de beste vakantie ooit. Ze beleeft veel en vind ook nog liefde en leuke vriendinnen. ~Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden x~