bloedheet..

12 3 0
                                    

Ik heb net gezwommen en ga op het randje van het zwembad zitten, ik zie in mijn ooghoek dat iemand naast me gaat zitten, ik schrik uit het dagdromen, hoi hoor ik weer met zijn lieve stem. Ik smelt weg en zeg verlegen h..hoi oei ik voel me wangen gloeien, vond je het leuk gister vraagt hij met een glimlach? Ja ik vond het gew... ik werd doorbroken door Roxy mijn hoofd staat op ontploffen, we kijken beide op. Hee kijk eens wie we daar hebben volgens mij zijn jullie dik in de love? Zegt ze met een gemene stem, ze kijkt me gemeen en vragend aan. Net als ik iets wil zeggen.. zegt Justin nou volgens mij ben jij dik jaloers? Roxy loopt gauw weg met een chagrijnige blik. Ik voel een kriebel in me buik en moet er om lachen, justin lacht mee om zijn eigen grap. We staarde een beetje in het water opeens voel ik een hand op mijn hand. Ik voel de kriebel op nieuw ik kijk zachtjes naar mijn hand en zie dat Justin het doet. Ik kijk langzaam naar zijn mooie bruine ogen. Hij fluisterde: ik vond je op het thank station al leuk.. en hij knipoogt naar me ik voel dat ik rood word en weet er niets op te zeggen dus verzin ik gauw wat, ik vond je wel leuk maar ik wou je beter leren kennen zeg ik met een verlegen stem, haha je bent echt leuk zegt hij met een smile in zijn gezicht en vraagt of ik iets wil drinken, eigenlijk heb ik wel zin in een ijs koud glas cola, nou dan ga ik dat voor je halen ik ben zo terug en hij loopt naar het restaurant, ik besef nu dat ik verliefd op hem ben net als ik nadenk, hoor ik me broer zeggen ga je nog zwemmen of blijf je daar zitten te vervelen!! En hij duwt me het water in, hij lacht en loopt verder met een groepje meisjes en jongens. Haha grappig hoor zeg ik met een sarcastisch gezicht.. ik zwem naar de kant en hijs me zelf op, toen kwam Justin aan met 2 grote glazen ijskoude cola's.

De beste vakantie ooitWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu