her çicek güzel kokar

59 7 0
                                    

Selammmm umarım beğenirsiniz ❤️

.......................................................................

Sanırım artık alışıyorum peki neye sensizliğe mi ? Yoksa yok oluşuma mı ? Bilmiyorum kendimi bendenimden ayrılmış ruh gibi hissediyorum herşeyi görüyorum ama ses edemiyorum canımın yanıdığını hissediyorum ama harekete gecemiyorum her neyse karmaşığım yine bu aralar yine içimde beni yiyip bitiren bir sen dışımdan güçlü kalmaya çalışan bir ben keşke diyorum keşke şuan şu saatte doğsaydım ve seni hiç tanımasaydım gözlerinin güzelliğini hiç görmeseydim mesela elini tuttuğumda nasıl hissettiğimi bilmeseydim kirpiklerini saymaya hiç kalkışmasaydım sesini işte o kadifemsi sesini ezbere hiç bilmeseydim sana sarıldığımda şuan hiç attığını bile hissetmediğim kalbimin sanki o an kilometrelerce koşmuşcasına attığı anı hiç tatmasaydım. Her geçen gün canımı yakmaya devam ediyorsun inan bana sanki bir rüyadaymışım da uçurumdan aşağa atlıyormuşum gibi hissetiriyorsun en kötüsü de artık rüyalarıma girmiyorsun ve o kokunu hayaran kaldığım kokunu unutuyorum dökmediğim gözyaşı kalmadı be dönsen mi artık ve ben çaresizce dökülen bu kelimeler altında kalıyorum sanırım nefesim tıkanıyor ve kalbim sıkışıyor seni bir daha hiç göremeyecekmişim gibi hissetiriyorsun bazen delirmeye başladığımı hissediyorum arada yanıma geliyorsun sanki baş ucuma gelip herşey gecicek diyip saçlarımı okşayıp gidiyorsun peki sen gün gelip tekrar bana geldiğinde o dokunduğun kadınların hesabını bana nasıl verceksin kendini nasıl savunacaksin ben yolda yürürken yanımdan bir erkek geçerken nefesimi tutuyorum ciğerlerime kadar başka bir erkeğin kokusu gitmesin diye işte seni böyle seviyorum seni şiir gibi sevdim ama sen şiiri okumasını bilemedin ve biliyormusun gecenin bir yarısı uyandım babam baş ucumda saçlarımı okşuyor. Neden burdasın? Neden uyumadın?Diye sordum " bütün gece ölmek istiyorum diye sayıkladın, sana bir şey olacak diye korktum, uyuyamadım" dedi işte o an inan bana ölmekten o kadar korktum ki ......

✍️✍️✍️✍️✍️✍️✍️✍️✍️✍️✍️✍️✍️✍️

" Sonra ne mi oldu? O mutlu oldu ben mutlu oldum o güldü ben güldüm..."

Beni Hisset ❔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin