3

112 5 1
                                    

sevgili bulma yöntemleri ;

-Monoton hayattan sıyrılın: Kös kös evde oturmaktan, yalnızlığı severim demekten vazgeçin yada kendinizi işlerinizin arasına gömmeyin. Kimse durduğu yerden yaz aşkını bulmuyor. Bunun için insan içine karışıp sosyalleşmeniz gerekir. Y aşkı bulmak istiyorum diyorsanız dışarıda zaman geçirmeye çalışın.

-Gözünüzü açın: Kalabalıklar arasında olmanız oradaki insanlarla alakadar olduğunuz anlamına gelmez. Bunun için bulunduğunuz mekanlarda başınızı kaldırın ve çevrenizle ilgilenin. Belki de aradığınız aşk birazdan size gülümseyecektir.

-Somurtmayın, güler yüzlü olun: Gülümsemek en büyük aşkı bulmanın araçlarından biridir. Çevrenizdeki insanlara pozitif bir elektrik yaymalısınız buda kesinlikle gülümsemekten geçiyor. İlginizi çeken biri olursa sıkılıp utanmak yerine gülümsemeyi yüzünüzden eksik etmeyin. Tabi ki abartmadan!

-Onunla iletişim kurmaya çalışın: Diyelim birini gördünüz ve hoşunuza gitti. Bu durumda sadece bakışmalar yeterli değil elbette. Onunla iletişim kurmanın bir yolunu bulmalısınız. Mesela ateş isteyin yada bir yerin adresini sorun. Verdiği cevaplardan ve yüz mimiklerinden onunda size ilgisi olup olmadığını mutlaka anlayacaksınız. Eğer olumlu bir sonuç alırsanız eğlenceli bir sohbet açmaya başlamalısınız.


TAM BİZLİK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin