19

59 1 0
                                    

medyadaki oda qalp qalp çok qalp ben ❤️❤️


ODA TAVSİYELERİ


Genç kızlar için oda dekorasyonu çok önemlidir. Özellikle bazı gençlerde mutsuzluk sebebi olabiliyor. Siz de kızınızı mutlu etmek istiyorsanız iyi tercih edilmiş dekorasyon fikirleriyle ve mobilyalarla çok tatlı genç kız odası dekore edebilirsiniz. Bunun için hem kızınızın hem de iç mimarların fikrini almak ve modern genç odası mobilyalarını takip etmek yeterli olacaktır.

Kendini prenses gibi hissetmek isteyenler için daha çok pembe tonlarının yoğun olduğu bir oda planlanabilir. Gölgelikli yatak tercih edilebilir. Aynalı şık makyaj masası, sade küçük bir halı seçimi, pembe yastıklar ve pembe bir dolapla muhteşem bir prenses odası yaratılabilir.

Genç kız odası için evinizin küçük bir bölümünü ayırmak zorundaysanız hiç sıkıntı yapmayın. Böyle odalar için de muhteşem dekorasyon önerileri var. Katlanabilir dolaplar ve yataklar son zamanlarda çok popüler. Özellikle de yatak olabilen dolap, ya da yatak olabilen masa gibi zengin çok amaçlı mobilyaların şıklığına inanamayacaksınız. Üstelik çocuğunuzun beğenebileceği tarzda bulamasanız bile yaptırmak bile mümkün.

Sadeliği sevenler için genç kız odası beyaz yoğunlukta olmalı. Hatta İskandinav tarzının muazzam asaletini kızınızın odasından başlayarak tüm evinizde kullanmak isteyebilirsiniz. Beyazın yoğun kullanıldığı bu tarzı gereksiz eşya kullanmadan olabildiğince sade fakat zıt renklerde aksesuarlarla zenginleştirerek harikalar yaratabilirsiniz.

Vintage tarzda döşenen odalar da klasik havasıyla çok cezp edici olabiliyor. Açık renler, klasik tarz mobilyalar, tül perdeler, puflar ve klasik aksesuarlarla nostaljik bir odaya sahip olabilirsiniz.

Genç kızların genelde pembeler kırmızılar sevdiği doğrudur. Ancak mavi tonlarında birgenç kız odası hayal edilemeyecek kadar huzurlu ve dingin olabilir. Mavinin sakinleştirici bir renk olmasından ve denizi ve gökyüzünü de çağrıştırmasından genç kız odalarına çok yakışabilir. Ayrıca diğer tüm renklerin yanına çok yakışan ahşapla bütünleşince de harikalar yaratılabilen mavi gerçekten eşsiz bir seçim olabilir.



-Oy ve yorum yapan herkese teşekkürler!.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TAM BİZLİK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin