medyadaki çantaya ölürüm ben ¬‿¬
MODA ;
Her güne göz açtığınız zaman aynı soru " ne giysem?" Güne, geceye, organizasyona, alınan davetlere, tatil planına, okula, ofise ya da gezintiye ve hatta alışverişe bile giderken yine "o" malum soru! Bir soruya bir dolu kafa karıştırıcı farklı cevap ve sonuç hep bir karmaşa. Sabah sporunuzu gardrop-ayna gelgitlerinde yapanlardansanız eğer bir nefes alın. Durun, düşünün ve hemencik karar verin. Pantolon, etek, bluz, kazak kararının ardından gelen ceket, kaban, mont ve ayakkabı ile çanta seçimleri artık sizi zorlayıp yormasın. Tek soruya bir sürü cevap vermektense, bir yanıt zaman kazandırsın! Hani tıpkı sınav esnasında akıla gelen ilk şıkkın aslında doğru olduğu olasılığının hep beyninizi yediği, bir sürü kıyafet değişiminden sonra ilk giyilene dönüldüğünü unutmayın. Soruyu sor ve cevapta da net ol!
Bir Tutam Değişiklik
Sürekli aynı şeyleri aynı şeylere yakıştırmaktan vazgeçin! Kombinlerinizde kıyafetlerinizi biraz değiştirerek kullanmayı deneyin. Örneğin pileli eteklerle kazakları kombinleyin. Özellikle jean pantolonların üzerine tercih edilen geniş kazakları... Sokak modası kazak ve etek kombinlerine yeni sezonda bolca yer açtı. Üstelik bu kombini iki farklı şekilde kullanabilirsiniz. Biraz zarif ve şık bir stil yakalamak için kazakları eteğin içerisine, cool ve salaş bir stil için ise dışına bırakmanız yeterli olacaktır.
Spor Şık Kombin
Bir arada bir derede mi kaldınız? Hem rahat hem spor hem de şık bir tarz mı aradığınız? "Hani öyle çok ciddi bir duruş olmasın ama yine de aşırı salaş da gözükmeyeyim" diye mi tüm sarf edilen çaba? Tabii ki çok şey istemiyorsunuz. Yani en azından abartılı değil. Bu sadece denize atladıktan sonra ıslanmamak tarzında değil de, denize girip çıktıktan sonra hemen kurumak gibi bir beklenti. İmkansız değil en azından... Anahtar kelime blazer ceket ile spor ayakkabı. Hepsi bu!
Skinny Jean
Dar, yüksek bel ve denim kumaş. Bu üçlü karışım tüm gündelik kombinlerin acil butonu. Bir jean, bir tişört, bir kazak, bir jean ve bir bluz bir de ceket derken uzayıp giden konu, çoğalan seçenekler. Beli yükseldikçe bacakların uzamasına ve belin incelmesine yarayan o sihirli değnek. Günü, geceyi kurtaran ve kolay geçiş sağlayan seçenek. Artık konunun içerisinde tişört varsa deri ceket de olmalı. Bir tişört ve deri ceket skinny jean ile tamamlanmalı...
Pantolona Uzun Kazak
Elbiseyi anımsatacak kadar uzun kazakları taytlarla kombinlemeyi bir kenara bırakın. Yani öyle çok uzaklara bırakmayın ama her an geri dönecek, uzanınca yetişecek kadarı makbul. Artık uzun kazaklar pantolonlarla kullanılıyor. Görünce inanmazsanız aynanın karşısına geçip deneyebilirsiniz. Vazgeçme seçeneği her zaman kabul...
-Oy ve yorum yapan herkese teşekkürler.!