Ertesi sabah, Beast Boy günlüğü alarak kahvaltı masasına geçer ve günlüğün sihirli olduğunu söyler. İlk başta ona inanmazlar fakat günlüğün kendi kendine yazdığını, yazılanları anladığını ve günlük yazmanın rahatlattığını anlattı. Yavaş yavaş ısınmaya başladılar. Fakat Raven hariç. Raven, o günlüğün başka bir dünyadan gelip titanlara son vereceğine inanıyordu. Cyborg
-Senin sorunun ne!Bir iblis kız olmak mutsuz olmak ve her şeyden şüphelenmek anlamına gelmez. Onun üstünde bir deney bir büyü ya da bir lanet var mı yok mu diyerek bakabilirsin ama günlük bizden yana.huh!. Ve biz de günlükten yanayız. Değil mi dostlar!
Hiç kimseden ses gelmez. Cyborg Beast ' a kızar
"hadi ama onu bize öneren sendin şimdi ise sanki bizi satıyorsun!"Beast boy korkak ve ince bir sesle
-Eeh, Raven. Bu kitap iyi o yüzden.........Denemek ister misin?
Cyborg
-NeRobin
-NeStarfire
-NECyborg
-Ne!!?;?! Raven onu kullanırsa günlükte su an büyü olmasa bile raven'dan sonra büyü olur.Raven aldırış etmez.Günlüğü alarak odasına gider.
Cyborg ise rahat değildir, o günlüğü denemek için sabırsızlanıyordur.
Raven odasında yaklaşık iki saat kadar günlüğe birsürü sihir uygular. En sonunda meditasyon pozisyonunu alarak havaya yükselir, odasındaki mumlar yanmaya başlar ve kitap da yükselir.
-Azarath metrion zinthos. Azarath metrion zinthos.Azarath metrion zin..
-Hey rave!Dostum Cyborg neredeyse birazdan beni öldürecek!Eğer günlüğe yazdıysan artık alabilir miyiz?
Beast boy'un sesini duyan raven kapısını küçük bir aralıkla açar."Hayır" der ve geri kapatır. Raven'ın aklına yazmak gelmemiştir. Kalemini alır ve ilk sayfayı açar.
"Öğk. Benden sana bir tavsiye, kendine yeni bir tarz bul.Hiç hoşuma gitmedin.Sadece Beast'ın ısrarcı kisiliğine dayanamadığım için yazıyorum.Neymiş sihirliymişsin, bana hiç de inandırıcı gelmedi.Neyse.."
Sihirli günlük yazmaya başlar.
"Ben sihirliyim.Ve beast boy'a neden bu kadar sert davranıyorsun?"
Raven:
-Ne!!Gerçekten sihirliymişsin.Ah şapşal iblis güçlerim..çoğu zamanlarda işe yaramazlar. Ve sen beast boy a sert davrandığımı nerden çıkartıyorsun?-Sizi izliyorum.ona karşı çok kabasın.Dürüst olmak gerekirse, herkese karşı kabasın, iblis kız olman somurtman anlamına gelmez. Dışarı çık gez toz biraz eğlen gülümse kahkaha at, bir kerecik de olsa beast'ın şakalarına gül?
Raven okur okumaz günlüğü kapatır ve kendi kendine söylenir
-Pekala yeterince gördüm artık bu kadar yeter. Şimdi Beast boy'u parcalara ayırmadan önce şu günlüğü cyborg'a götürsem iyi olur, ve beast boy'a gelince... Aslında beast boy o kadar da kö....
-Heeey raven!O günlüğe daha fazla dokunma!Şu an devrelerimden biri atmak üzere!!
Cyborg un çığlıkları üzerine Raven günlüğü Cyborg'a verir ve sevinç dolu çığlıklar atarak Cyborg koşarak odasına gider.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Titanın Günlüğü
JugendliteraturHer gün birbirinden heyecanlı olaylar yaşayan Genç Titanların bulduğu bir günlüğe her gün sırayla ne yazdıklarını tahmin edebilir misiniz? Peki bu günlük kötülerin eline geçerse ne olur?