Günlüğün Keşfi

406 19 8
                                    

Titanlar soğuk bir kış gecesinde bie canavarla savaşıp kazandıkları zafer ile kulelerine dönüyorlardı.Birden beast boy durdu, yerden bir kitap aldı ve seslendi.

-heeey titanlar bakın burda ne buldum, dostum bunun kapağı çok havalı görünüyor.

Raven şüphelendi ve kitabı eline alarak iyi mi kötü mü olduğunu anlamaya çalıştı.
Beast boy kızdı

-Hadi ama deftere benzeyen günlük gibi bir kitapta ne gibi zarar olabilir ki!

Raven:
-Anlamıyorsun!Bu bir iblisin bizi yok etmek için gönderdiği bir tuzak olabilir.

Starfire:
-Ya da başka bir gezegenden gelen kitap kılığına girmiş bir uzaylı olabilir

Cyborg:
-Robot bir kitap da olabilir.

Robin:
-Bu şeyde bir tehtid görünmüyor.Sorun yok beast boy,senin olabilir.

Beast boy
-YÜZÜNÜZDE PATLASIN HAHA!

Ve titanlar kulelerine yürümeye devam eder.Beast boy sessizliği tekrar bozar.
-Sanırım bunu günlük olarak kullanabilirim.

Raven:
-biliyor musun ilk defa sana katılıyorum ve bu yüzden kendime inanamıyorum.ama haklısın onu ben de günlük olarak kullanabilirim.

Starfire:
-"günlük" mü?Benim geldiğim gezegende konuşan yeşil yaratıklara "GÜNLÜK" denirdi.Raven'ın beast boy'u sevdiğini bilmiyordum

Raven kaşlarını çatarak
-Eğğk..Fikrimi değiştiriyorum.

Cyborg:
-Dostum bence bu günlüğü hepimiz denemeliyiz gerçekten havalı görünüyor!Hey robin senin fikirlerin nedir?

Robin:
-siz kullanın ama ben düşüncelerimi kendi içime atarım.

Starfire
-hadi ama robin, madem bize içini dökmüyorsun.Buna anlat, seni rahatlatacağından eminim.

Robin, Starfire'ın ısrarına karşı koyamaz ve titanlar günlüğü sırasıyla kullanmaya başlarlar.




Bir Titanın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin