"Dostum!yıllardır senin için ne kadar uğraştığımı bilemezsin günlük!! Sırf sadece senin için yıllarca bir robot köpek ordusunu tek elimle yendim, seni elimden almak için patlamak üzere olan bir yanardağı söndürdüm ve uzaylıla-"
Günlük yazmaya başladı,
"tamam bu sayfalara mürekkebini değdirebilmek için ne kadar uğraştığının farkındayım. Ama abartmasan diyorum, hayatını duygularını yazmaya başla.şunu bil ki ben senin sırdaşınım..""Pekala o zaman dostlarım ile başlayayım.Robin...Çok titiz ve dikkatli bir alfa. En son slade olayına öyle kendini kaptırmıştı ki bize ihanet ediyordu neredeyse..Onun alfa olma hikayesine gelirsek, bir oy kutusu var(mış) , ona alfa olmasını istediğimiz kişiyi yazıp içine atacakmışız. İlk oyu Robin kullanmış, sonra bir kaç saniye beklemiş ve süre dolunca kutuyu açmış tek bir oy bulmuş ve o da "Robin". Böylelikle kendini alfa ilan etmiş.Hah!Şu deliliğe bak..."
-Bence bu kadar dedikodu yeter
"dostum..!Boşuna heveslenmişim.Sen sanıldığı kadar eğlenceli değilmişsin...Boşver gitsin.Şimdi kullanma sırası Starfire'da.."
Cyborg söylenerek odasından çıktı.
-Hey rave, al şunu ve meditasyonuna devam et. Bu iş yeterince sıkıcı. Beklediğim gibi değildi.
-Benim sonucuma varacağını biliyordum, asarath metrion zinthos gerçekten güvenilir büyü sözlerim
Herkes gülmeye başlar.Robin o günlük için hak ister ama cyborg izin vermez.Cy, günlüğü Starfire'a uzatır ve;
-Dostum bu günlük kullanımında daima bayanlara öncelik verilir.Sıranı beklemeyi bil.
Raven:
-Vay, o yüzden galiba ben odamda o günlük ile uğraşırken beni rahat bırakmadın.
Beast kedi formuna dönüşüp eline oyun konsolunu alır:
-Ahbap!, bu bir kavganın belirtisi.Tartışmayı aranızda başlamadan bitirin.Şimdi bir yarış oyununa başlayacağım.Günlüğü aranızda paylaşın.
Starfire:
-bu bir rüya olmalı!Benim dünyamda günlük yazmak cennete gitmek ile aynı seviyededir.Şimdi izninizle bir "penoskop" alıp yazmaya başlayacağım.ah tanrımm.!
Beast:
-"penoskop" ?
Starfire:
-Benim gezegenimde günlük yazmak evet bir bağtıl inançtır ve bunun gerçek olmasını dilemek için ve bu olayın gerçekleşme ihtimalini yükseltmek için penoskop adında kaleme benzeyen bir tavuk kullanılır.
Beast Boy,Raven ve Cyborg şaşkın bakışlar ile Starfire'ın arkasından bakakaldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Titanın Günlüğü
Teen FictionHer gün birbirinden heyecanlı olaylar yaşayan Genç Titanların bulduğu bir günlüğe her gün sırayla ne yazdıklarını tahmin edebilir misiniz? Peki bu günlük kötülerin eline geçerse ne olur?