,,Jak se jmenujes? " zeptala jsem se blonďáka, který ležel na zádech. ,,Dan" odpověděl a začal si broukat písničku od Aviciho. Lehla jsem si na záda a koukala na nebe. Po pár minutách jsem usnula. Vzbudil mě studený vítr a kapky na tváři. Myslela jsem si že prší, ale zdálo se mi to. Podívala jsem se nahoru a stál tam Dave. Rychle jsem vyskočila na nohy a zeptala jsem se ho co se děje. Odpověděl že Jake se uzdravuje. Měla jsem takovou radost, že jsem jí nedokázala popsat. Vtrhla jsem Davedovi do náruče a obímala ho. Zašeptala jsem mu jen ,, děkuju". Podíval se na mě a usmál se. Poprvé odhalil svoje bíle a krásné zuby. Odtrhli jsme se od sebe, když se otevíral labyrint. Koukali jsme na něj, když pochvíli odtud vyběhla holka okolo 16 let. Běžela k nám a řvala něco jako ,, distojdi". Rozeběhli jsme se k ní ale spadla. Doběhli jsme k ní a podívali se jestli neni uštknutá. Nebyla jen pár škrábanců na těle. Odnesli jsme jí na ošetřovnu. Dave u ní zůstal, kdyby se náhodou nevyváděla až se vzbudí. Šla jsem si lehnout do sítě a pokoušela jsem se usnout. Najednou se mě blonďák zeptal co si o tý holce myslim. Odpověděla jsem že jí eště ani neznám takže nemůžu nic říct. Další den jsem se probudila s energií v těle. Řekla jsem si že si zacvičím a oběhnu tábor. Doběhla jsem zpátky celá zpocená a udejchaná. Šla jsem do kuchyně se napít čisté vody. Osvěžila mě krásně studená voda. Chtěla jsem se jít převlíct ze spoceného oblečení, když najednou mě zavolal Dave ať jdu za nim. Přišla jsem k němu a on se začal smát. Zeptala jsem se ho co je mu k smíchu a on to že cvičím. Nevěděla jsem jestli je to urážka tak jsem to ignorovala. Zeptala jsem se ho co chce a on že ta dívka je v pořádku. Byla jsem ráda že neumřela ale i jsem žárlila, když mi Dave řekl že bude vedle něho spát. Dívka pochvíli přišla za náma a začala se smát. Řekla mi ,, ty jako cvičíš ?" . Odpověděla jsem že ano. Odešla jsem a nechala je tam spolu. Bylo mi jedno co si myslí. Odpoledne jsem šla pracovat na pole. Po hodině tvrdé práce jsem šla do kuchyně, když v tom jsem uviděla Dava a tu holku. Rozhodla jsem se tam nejít, nepotřebovala jsem ho vidět s ní. Byla jsem naštvaná a tak jsem se šla uklidnit za Jakem. Už jsem ho dlouho neviděla. Vzala jsem si židli a přisedla jsem si k němu. Byl vzhůru takže jsem mu mohla všechno říct. Začala jsem mu vyprávět o té holce co se zajímá o Dava. Řekl mi že se nemám bát. Chtěla jsem mu všechno říct ale chtěla jsem aby byl klidný. Po pár minutách usnul. Zvedla jsem se a šla ven, byla už tma ale viděla jsem oheň, ke kterému jsem se vydala. Byla jsem téměř u něho, když jsem uviděla jak ta holka leží na Davovi. Chtěla jsem tam vlítnout a odstrčit jí. Místo toho jsem šla spát. Koukla hse. se znovu na ně, když se v tu dobu dave otočil. Uviděl můj výraz na tváři a chtěl se zvednout a jít za mnou. Neudělal to, ta holka si na něj lehla. Zavřela jsem oči a usnula jsem. Ráno, když jsem se probudila a šel ke mě Dave. Rychle jsem se sebrala a běžela do lesa. Sedla jsem si na padlej strom a přemýšlela. Po hodině jsem vyběhla z lesa a běžela přímo do kuchyně. Udělala jsem si jídla a šla s nim pryč. Nechtěla jsem potkat Dava ani tu holku. Snědla jsem oběd a šla k síti. Lehla jsem si do ní a koukala na střechu. Nevěděla jsem co mám dělat. Podívala jsem se do dálky a uviděla je. Blbli spolu jako malé děti. Pořád jsem se koukala na ně i když jsem neměla. Zpátky jsem si lehla. Pochvíli za mnou přiběhl Dave. Začal mluvit ale neposlouchala jsem ho. Otočila jsem se k němu zády a slzy mi vtrhly do očí. Drkl do mě a já se pořád neotáčela. Zeptal se mě co je se mnou. A já že nic ať jde za ní. Dave se pomalu zvedal ale pak si sednul a začal mluvit. ,, Ty si naštvaná?" odpověděl. ,,Ne!" zdůraznila jsem. ,,Ale ano poznám to... a proč?" zeptal se smutnym hlasem. ,, Máš jí tak jsem teď pro tebe vzduch ne ?". Chvíli mlčel ale pak položil další otázku. ,,Taro?". Řekl poprvé moje jméno co se stalo? ptala jsem se sama sebe. ,,Ano?" Odpověděla jsem. ,, Ty mě miluješ?".